Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?

Vierailija
30.04.2025 |

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?

Kommentit (492)

Vierailija
161/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat jos olet mukava.

Tietenkin olen. Olen ihan tavallinen nainen. Mutta jostain kiikastaa. Mistä?

Siitä kun teet tällaisia provoja vauvapalstalle.

Vierailija
162/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä. Olen 56 vuotias eronnut nainen ja etsin 20-28 vuotiasta miestä. Sen ikäiset ei ole vielä kyynistyneet ja ovat ilo silmälle. Mitään vanhaa ukkoa en alkaisi kattelee. Olen työlelämässä ja kiltti luonteeltani. Olen pitänyt itseni hyvässä kunnossa ja ihan siksikin haluan että se mieskin on sitten ilo silmälle, Mutta hiljaista on ollut. Pitäisi varmaan olla joku miljonääri että alkaisi kiinnostaa?

Etsit liian vanhoja. Kokeile 18 vuotiaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettet hakkaa miehiä. Luulis sen tosin olevaan itsestäänselvyys.

T.myös nainen

Vierailija
164/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimainen korkea elintaso on osasyy tähän. Miesten testot on romahtaneet, niistä on tullut rumia, saamattomia ja kiittämättömiä. Eivät ole kiitollisia, jos saavat joskus p****a, nyt pitäisi saada sitä joltan missiltä. Miehet pitäisi pistää takaisin peltohommiin, niin saattaisi elämä helpottaa molemmilla sukupuolilla.

Ennen riitti, että oli kova ryönainen ja ei mättänyt ukkoa turpaan joka lauantai saunan jälkeen. Miksei se voi enää riittää? Miehistä on tullut itsekkäitä pikkuprinssejä. 

Vierailija
165/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kumma, jos näillä spekseillä ei irtoa munaa. Olen ihan tavallinen nainen.

Mihin 55-vuotias nainen tarvitsee miestä ja munaa? Ei ole lisääntymisiässä enää ja estrogeeninpuute vienyt halut ja limakalvot. Olisit tyytyväinen kun saat olla yksin. 

Vierailija
166/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kumma, jos näillä spekseillä ei irtoa munaa. Olen ihan tavallinen nainen.

Mihin 55-vuotias nainen tarvitsee miestä ja munaa? Ei ole lisääntymisiässä enää ja estrogeeninpuute vienyt halut ja limakalvot. Olisit tyytyväinen kun saat olla yksin. 

Paineiden purkuun ja pitäähän se muna olla.

Vierailija
167/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.myös nainen

Ai luulis vai?

Vierailija
168/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä. Olen 56 vuotias eronnut nainen ja etsin 20-28 vuotiasta miestä. Sen ikäiset ei ole vielä kyynistyneet ja ovat ilo silmälle. Mitään vanhaa ukkoa en alkaisi kattelee. Olen työlelämässä ja kiltti luonteeltani. Olen pitänyt itseni hyvässä kunnossa ja ihan siksikin haluan että se mieskin on sitten ilo silmälle, Mutta hiljaista on ollut. Pitäisi varmaan olla joku miljonääri että alkaisi kiinnostaa?

Tsempit! Elämä ei oo naiselle reilua. Kyllä tällainen valkoinen heteronainen on ihan maailman n**keri näissä pariutumisasioissa. Ei oo sorretumpaa ihmistä olemassa.

Gambiassa on paljon parempia miehekkäitä miehiä. Ei tarvi tyytyä harmaaseen suomisonniin.

Halvemmaksi tulevat kuitenkin kuin kaljuuntuvat lihavat suomikarjut. Kun ei mene naimisiin, vaan vaihtaa aina uuteen, niin pääsevät lähinnä karkkirahoja "ansaitsemaan". Kotona siivoavat ja laittavat ruokaa sekä pitävät naisen pedissä tyytyväisenä.

Vierailija
169/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsempit! Elämä ei oo naiselle reilua. Kyllä tällainen valkoinen heteronainen on ihan maailman n**keri näissä pariutumisasioissa. Ei oo sorretumpaa ihmistä olemassa.

Gambiassa on paljon parempia miehekkäitä miehiä. Ei tarvi tyytyä harmaaseen suomisonniin.

Halvemmaksi tulevat kuitenkin kuin kaljuuntuvat lihavat suomikarjut. Kun ei mene naimisiin, vaan vaihtaa aina uuteen, niin pääsevät lähinnä karkkirahoja "ansaitsemaan". Kotona siivoavat ja laittavat ruokaa sekä pitävät naisen pedissä tyytyväisenä.

Vierailija
170/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimainen korkea elintaso on osasyy tähän. Miesten testot on romahtaneet, niistä on tullut rumia, saamattomia ja kiittämättömiä. Eivät ole kiitollisia, jos saavat joskus p****a, nyt pitäisi saada sitä joltan missiltä. Miehet pitäisi pistää takaisin peltohommiin, niin saattaisi elämä helpottaa molemmilla sukupuolilla.

Miesten äänioikeus oli virhe.  Miehet ovat onnellisempia ja vähemmän tuhoisia rankassa ruumillisessa työssä, unohtaen typerät kotkotuksensa naisten houlhouksessa.  Pysyvät silloin myös hoikkina ja lihaksikkaina, ilona kypsemmän naisen silmille ja aprikoosille.

Vierailija
171/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.myös nainen

Taas yksi naisena esiintyvät ukko, joka kerjää t*rpaansa. Kannattaisiko vaan olla hiljaa.

Vierailija
172/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten äänioikeus oli virhe.  Miehet ovat onnellisempia ja vähemmän tuhoisia rankassa ruumillisessa työssä, unohtaen typerät kotkotuksensa naisten houlhouksessa.  Pysyvät silloin myös hoikkina ja lihaksikkaina, ilona kypsemmän naisen silmille ja aprikoosille.

Aivan totta. No, ehkä tuo kaikkien kannalta tuhoisa kehitys jossain vaiheessa kääntyy. Miehen paikka on risusavotassa tai kaivoksessa tms. nälkäpalkalla. Se on parempi ettei mies yritä käyttää söpöä pikkuista päätään mihinkään sen kummempaan. Se on onnellisin ruumiillisen työn touhussa tai naista palvellessaan. Se on evoluutiobiologiaa. Fakta. Turha siitä on pikkumiehen kiukutella.

Vierailija
173/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy ihan ensiksi sanoa, että nainen saa koska tahansa, käytännössä mistä tahansa, itsellensä halutessaan miehen.

Vierailija
174/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin miestä ikähaarukassa 25-45. 

Että ihan peräti 30 vuotta nuorempaa? No ei siinä 😃 kukin tyylillään.

Vierailija
175/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy ihan ensiksi sanoa, että nainen saa koska tahansa, käytännössä mistä tahansa, itsellensä halutessaan miehen.

Kukaan ei halua ikääntynyttä katkeraa pulleromiestä. Miksi nuoret ja raikkaat miehet kuvittelee tasonsa olevan tavallista viisikymppistä työssäkäyvää naista korkeampi?

Vierailija
176/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua ikääntynyttä katkeraa pulleromiestä. Miksi nuoret ja raikkaat miehet kuvittelee tasonsa olevan tavallista viisikymppistä työssäkäyvää naista korkeampi?

Miehen täytyy olla hedelmällisessä iässä, muuten nainen ei kostu. Perusbiologiaa. Naisen keho hylkii laiskojen mutanttisiittiöiden kantajaa, vaikkei lisääntyä haluakaan.

Vierailija
177/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.

Kyllä pitäisi olla. Tavisnaisellakiin on tunteet ja hän kaipaa rakkautta ja kosketusta. :)

En tajua miksi en saa sitä. Olen 168 cm pitkäkin. Ja auto löytyy. Hyvää vuosimallia.

Käsittämätöntä. Käyt varmaan töissäkin? Kyllä sinulla pitäisi olla jo jono miehiä ovella. En ymmärrä.

N54

No sitä samaa ihmettelen. Minulla on ammattikorkeakoulututkinto ja palkka noin 4000 euroa kuussa. Mitä ne miekkoset oikein nirsoilee? Olen kyitenkin ihan tavallinen nainen.

Täällä toinen +45 tavisnainen ilman miestä. Löytyy hyväpalkkainen työ, kaksi autoa, kattohuoneisto Hesassa, huvila ja ulkomaan lomat. Olen nuorekas, näytän n 25v, muodot kohdillaan. Olen kiltti, auttavainen, mukava, empaattinen, urheilullinen. Käyn joka päivä salilla. Tuuheat hiukset ja tosiaan - omat hampaat. Mutta minäkään en saa miestä, ovat nirsoja: miksi miehille ei kelpaa tavisnainen?

Vierailija
178/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole nainen. 55-vuotias saa miehen ihan helposti, ei siinä ole mitään ongelmaa.

Vierailija
179/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ryyppäminen ja laihduta. JA MENE TÖIHIN!

Vierailija
180/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet tajua, mihin tämä tavallisten naisten syrjiminen irtomuna- ja parisuhdemarkkinoilla johtaa? Luuleeko miehet, että naiset vaan kiltisti hyväksyvät asiantilan ja työmuurahaisina käyvät töissä maksaen miesten elämisen veroillaan? Jos naiset ei saa parisuhdetta, ihan turha on naisen raataa. Itse irtisanouduin 5 vuotta sitten, elättäkää itse itsenne h*romiehet! Minulta ette saa enää senttiäkään.