Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia ihminen ei saa rauhassa olla lihava?!

Vierailija
29.04.2025 |

Aina joku kommentoimassa jotain. Jotkut pilkkaa ja jotkut säälii. Miksi??! Antakaa olla!

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💯

Vierailija
2/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia pilkkaajia ovat ne, jotka ovat olleet lihavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä saa ja tässä maassahan on läskiepidemia. Teoriassa tuohon pitäisi puuttua paljon herkemmin ja suitsia sitä. Suurin osa terveydenhoitokuluista menee elintasosairauksiin; käytännössä maksamme siitä, että kansa ei pysty hillitsemään syömistään (!) ja paisumistaan (!) Toki mielestäni pitäisi puuttua myös narkkien ja alkkareiden touhuihin. Jos itse aiheutat sairautesi, pitäisi myös terveydenhoito kustantaa itse. Pudottaminen pois systeemistä.

Vierailija
4/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne mitenkään lihavana että en saisi olla rauhassa lihava

Vierailija
5/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa olla mutta älä sitten tuki koko jalkakäytävää tai vie jonkun muun penkkitilaa ratikassa/bussissa!

Vierailija
6/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta saa olla mutta älä sitten tuki koko jalkakäytävää tai vie jonkun muun penkkitilaa ratikassa/bussissa!

🤬🤬🤬🤬🤬🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Vierailija
7/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai käytä muiden veroveroja sydän- ja sepelvaltimotautiin/rasvamaksaan/nivelongelmiin.

Vierailija
8/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä saa ja tässä maassahan on läskiepidemia. Teoriassa tuohon pitäisi puuttua paljon herkemmin ja suitsia sitä. Suurin osa terveydenhoitokuluista menee elintasosairauksiin; käytännössä maksamme siitä, että kansa ei pysty hillitsemään syömistään (!) ja paisumistaan (!) Toki mielestäni pitäisi puuttua myös narkkien ja alkkareiden touhuihin. Jos itse aiheutat sairautesi, pitäisi myös terveydenhoito kustantaa itse. Pudottaminen pois systeemistä.

Täytyy nyt sen verran sanoa, että en sairastele tai käy lääkärissä. Maksaisin ilomielin ainoastaan omasta osuudesta. 

Vierailija
9/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhh, lihava-kehoposi-pirtsakka-shokkiväritukka nainen 🤤

Vierailija
10/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💯

Kyllä se 💯. Oli ihan tämän lihavaksi haukutun aloittama meemi. :) Meni täysin kansainväliseksi supportiksi. 

- M(N).

Vierailija
11/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy nyt sen verran sanoa, että en sairastele tai käy lääkärissä. Maksaisin ilomielin ainoastaan omasta osuudesta. 

Niin, nyt. Jos olet ylipainoinen, pidä huoli ettet jatkossakaan kun sydämesi ja elimistösi pettää. 

Vierailija
12/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne, joilla ei mene hyvin, voivat tuntea ylemmyyttä laihuudestaan. Että vaikka olsi työtön, alkkari, epäsiisti, tupakoija, rahaton, niin voi vedota siihen, että olen laiha! Ainoa asia, jolla voi päteä.

Vierailija
13/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistoidea! Sitten myös kaikki lihansyöjät syöpineen pois järjestelmästä. Samoin liikaa liikkuvat, ei mitään apua heille heidän ongelmiin. 

Terveisin lihava vegaani

Vierailija
14/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai käytä muiden veroveroja sydän- ja sepelvaltimotautiin/rasvamaksaan/nivelongelmiin.

Laihakin voi sairastaa näitä.

Vierailija
15/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💯

Kyllä se 💯. Oli ihan tämän lihavaksi haukutun aloittama meemi. :) Meni täysin kansainväliseksi supportiksi. 

- M(N).

Ja on tarkoitus oikeasti laihduttaa, kunhan huvittaa.

Ei ole mikään kiire. =) 

Vierailija
16/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihakin voi sairastaa näitä.

Voi, mutta silloin se ei olekaan itseaiheutettua. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

Vierailija
17/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä maksan pienestä palkastani teidän lihavien sairaanhoito kulut ja kela taksit 😡

Vierailija
18/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla mutta ei mielellään pyöritä missään ihmisten ilmoilla

Vierailija
19/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole kukaan koskaan sanonut mitään koostani. Olen 60 v nainen, 103 kg. 

Vierailija
20/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaahan vuosi pari. Tälle läskikansalle tulee hormonipohjaiset lihavuuslääkkeet yhtä yleisiksi kuin verenpaine- tai kolesterolilääkitys, kunhan nuo hinnat vähän tippuu. Ei vain osata syödä.