Minkä takia ihminen ei saa rauhassa olla lihava?!
Aina joku kommentoimassa jotain. Jotkut pilkkaa ja jotkut säälii. Miksi??! Antakaa olla!
Kommentit (80)
Pahimpia pilkkaajia ovat ne, jotka ovat olleet lihavia.
Käytännössä saa ja tässä maassahan on läskiepidemia. Teoriassa tuohon pitäisi puuttua paljon herkemmin ja suitsia sitä. Suurin osa terveydenhoitokuluista menee elintasosairauksiin; käytännössä maksamme siitä, että kansa ei pysty hillitsemään syömistään (!) ja paisumistaan (!) Toki mielestäni pitäisi puuttua myös narkkien ja alkkareiden touhuihin. Jos itse aiheutat sairautesi, pitäisi myös terveydenhoito kustantaa itse. Pudottaminen pois systeemistä.
Minä en tunne mitenkään lihavana että en saisi olla rauhassa lihava
Mun puolesta saa olla mutta älä sitten tuki koko jalkakäytävää tai vie jonkun muun penkkitilaa ratikassa/bussissa!
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta saa olla mutta älä sitten tuki koko jalkakäytävää tai vie jonkun muun penkkitilaa ratikassa/bussissa!
🤬🤬🤬🤬🤬🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
Tai käytä muiden veroveroja sydän- ja sepelvaltimotautiin/rasvamaksaan/nivelongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä saa ja tässä maassahan on läskiepidemia. Teoriassa tuohon pitäisi puuttua paljon herkemmin ja suitsia sitä. Suurin osa terveydenhoitokuluista menee elintasosairauksiin; käytännössä maksamme siitä, että kansa ei pysty hillitsemään syömistään (!) ja paisumistaan (!) Toki mielestäni pitäisi puuttua myös narkkien ja alkkareiden touhuihin. Jos itse aiheutat sairautesi, pitäisi myös terveydenhoito kustantaa itse. Pudottaminen pois systeemistä.
Täytyy nyt sen verran sanoa, että en sairastele tai käy lääkärissä. Maksaisin ilomielin ainoastaan omasta osuudesta.
Uhh, lihava-kehoposi-pirtsakka-shokkiväritukka nainen 🤤
Vierailija kirjoitti:
💯
Kyllä se 💯. Oli ihan tämän lihavaksi haukutun aloittama meemi. :) Meni täysin kansainväliseksi supportiksi.
- M(N).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy nyt sen verran sanoa, että en sairastele tai käy lääkärissä. Maksaisin ilomielin ainoastaan omasta osuudesta.
Niin, nyt. Jos olet ylipainoinen, pidä huoli ettet jatkossakaan kun sydämesi ja elimistösi pettää.
Koska ne, joilla ei mene hyvin, voivat tuntea ylemmyyttä laihuudestaan. Että vaikka olsi työtön, alkkari, epäsiisti, tupakoija, rahaton, niin voi vedota siihen, että olen laiha! Ainoa asia, jolla voi päteä.
Vierailija kirjoitti:
Loistoidea! Sitten myös kaikki lihansyöjät syöpineen pois järjestelmästä. Samoin liikaa liikkuvat, ei mitään apua heille heidän ongelmiin.
Terveisin lihava vegaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai käytä muiden veroveroja sydän- ja sepelvaltimotautiin/rasvamaksaan/nivelongelmiin.
Laihakin voi sairastaa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💯
Kyllä se 💯. Oli ihan tämän lihavaksi haukutun aloittama meemi. :) Meni täysin kansainväliseksi supportiksi.
- M(N).
Ja on tarkoitus oikeasti laihduttaa, kunhan huvittaa.
Ei ole mikään kiire. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihakin voi sairastaa näitä.
Voi, mutta silloin se ei olekaan itseaiheutettua. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Koska minä maksan pienestä palkastani teidän lihavien sairaanhoito kulut ja kela taksit 😡
Saa olla mutta ei mielellään pyöritä missään ihmisten ilmoilla
Minulle ei ole kukaan koskaan sanonut mitään koostani. Olen 60 v nainen, 103 kg.
Odottakaahan vuosi pari. Tälle läskikansalle tulee hormonipohjaiset lihavuuslääkkeet yhtä yleisiksi kuin verenpaine- tai kolesterolilääkitys, kunhan nuo hinnat vähän tippuu. Ei vain osata syödä.
💯