Minkä ikäiseksi asti olit verrattain nuorekas?
Kommentit (48)
Nyt kun katselen valokuvia niin sanoisin että 49v asti. 50-veenä tapahtui jotain ja nykyisin näytän kamalan vanhalta (olen 53v). En oikeastaan näe sitä peilistä vieläkään, mutta valokuvat paljastavat totuuden. Olen vanhan näköinen, eikä siinäkään tietty mitään pahaa ole. En vaan tunne itseäni yhtään vanhaksi..
45-vuotiaaksi. Sitten sairastuin vakavaan masennukseen. Ensin laihduin nopeasti 20 kg ja sitten lihoin 30 kg. Sen jälkeen on tullut lukuisia erilaisia terveysongelmia, unettomuutta jne. Nyt hieman yli viisikymppisenä näytän ihan raihnaiselta.
Voisin olla vieläkin, mutta 52 vuotta täytettyäni iski valtava ikäkriisi ja en ole enää jaksanut välittää kiloistani, enkä ulkonäöstäni. Tunnen itseni aivan ikälopuksi juuri ikäni vuoksi. Kuljen samoissa collareissa kesät talvet ja meikkaaminen tai hiukset on jäänyt huomiotta. Kumppanin etsinnästäkin luovuin pari vuotta sitten lopullisesti. Mitäpä tässä enää :(
N.55
Vierailija kirjoitti:
49 vuotiaaksi. Sitten en jaksanut enää tsempata ja plösähdin.
Tuosta on oikeastaan ajatus, että ikä ja vaikka keski-ikäisyys on oikeastaan mielentila!
Olin jo syntyessäni ns "vanhentunut" malli...
Koen edelleenkin olevani. Olen 53-vuotias mies ja porskutan vain eteenpäin täyttä häkää, kuten aina. Esimerkiksi tyttöystäväni on 25-vuotias kaunotar. Papereita kysyttiin melkein kaikkialla vielä 10 vuotta sitten, mutta edelleenkin menen sellaisesta freesistä 35-vuotiaasta. Hyvä tasapaino kypsyyttä ja nuorekkuutta. Ou jee!
66:toseksi.
Olisi tilaisuus vielä tsempata.
Olen 46 ja ikäisekseni oikein tyytyväinen siihen miltä näytän.
En ole lihonnut enkä rupsahtanut.
Mä näytin jo 25 vuotiaana keski-ikäiseltä ukolta nyt 55 vuotiaana näytän jo ihan vanhukselta,rollaattori vaan puuttuu.
43-vuotiaaksi. Nyt olen kohta 46, ja tässä välissä on ollut ihan selkeä vanhenemispyrähdys. Mutta näillä mennään.
44-vuotiaaksi asti pidettiin tyttönä. Sitten sairastuin unettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
44-vuotiaaksi asti pidettiin tyttönä. Sitten sairastuin unettomuuteen.
LOL
Olen 44 ja lähes joka kerta alkoholia ostaessa kysytään henkkareita. Eli varmaan olen verrattain nuorekas.
Olen edelleen. Siis ikätovereihin verrattuna.
N53
47 vuotiaaksi saakka näytin 10 vuotta nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
66:toseksi.
Olisi tilaisuus vielä tsempata.
Siis kuusikymmentäkuusitoseksi?
49 vuotiaaksi. Sitten en jaksanut enää tsempata ja plösähdin.