Minkä ikäiseksi asti olit verrattain nuorekas?
Kommentit (48)
51-vuotiaaksi. Sitten alkoi iho roikkua ja ryppyjä tulla keskelle ihoa, ei vain otsaan tai silmäkulmiin. Hoidan ihoani ja syön terveellisesti ja liikun, mutta kyllä ikä alkaa näkyä. Kiloja ei ole kertynyt ja huolehdin muutenkin ulkonäöstäni. Yritän olla ajattelematta liikaa rupsahtamista, ettei ala ärsyttää. Yllätti silti, että lyhyessä ajassa tapahtui suuri muutos.
Luin oman tekstini ja alkoi naurattaa: Otsa rypyillä, naama valahtanut, en todellakaan enää mikään nuori ja hehkeä.
Paino sentään kevyt ja lihakset hyvät, hiukset vahvat ja harmaasta vain hento aavistus.
En ole ikinä ollut mikään kaunotar, kivannäköinen lähinnä. Kolme lasta, vaikeita vuosia mutta myös hyviä. Silti kaiken jälkeen: ehkä se pään sisäinen nuorekkuus on se tärkein juttu. Tai luulo. Äiti kuoli muistisairaana. Ehkä minäkin. Voi olla myös helpotus, ettei tajua kaikkea.
Olen 50 ja edelleen luullaan nuoremmaksi, jos pitää arvata ikä kuvan tai olemuksen perusteella.
M50
Vierailija kirjoitti:
Koen edelleenkin olevani. Olen 53-vuotias mies ja porskutan vain eteenpäin täyttä häkää, kuten aina. Esimerkiksi tyttöystäväni on 25-vuotias kaunotar. Papereita kysyttiin melkein kaikkialla vielä 10 vuotta sitten, mutta edelleenkin menen sellaisesta freesistä 35-vuotiaasta. Hyvä tasapaino kypsyyttä ja nuorekkuutta. Ou jee!
Oujee? Puppa,olet vanha ukkeli! 🧓🏼👵🏻🥳
Vierailija kirjoitti:
Koen edelleenkin olevani. Olen 53-vuotias mies ja porskutan vain eteenpäin täyttä häkää, kuten aina. Esimerkiksi tyttöystäväni on 25-vuotias kaunotar. Papereita kysyttiin melkein kaikkialla vielä 10 vuotta sitten, mutta edelleenkin menen sellaisesta freesistä 35-vuotiaasta. Hyvä tasapaino kypsyyttä ja nuorekkuutta. Ou jee!
Tottakai. Siel perssurruutin tuottaa kaikenlaista fantasiaa.
kolmekymppiseksi asti olin jenkeissä aina miss, nykyään ma'am. lihoin 40 kg ja rummouduin eli nykyään olen rouva :( N36
Jos en katso peiliin niin edelleen. 60+ nuori
49-vuotiaaksi, jolloin minulta löytyi rintasyöpä. Se oli hirveä henkinen isku ja hoidot rankat. Estolääkitys nostaa painoa. Nyt 51 vuotiaan olen elämäni ensimmäistä kertaa ylipainoinen.