Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäs meidän poitsu? Olen miettinyt pääni puhki mitä tehdä hänen kanssaan.

Vierailija
18.05.2008 |

On ollut väkivaltainen suunnilleen siitä saakka kun hampaat tulivat suuhun ja pystyi puremaan lujaa ja kipeästi. Varsinkin isosisko sai kärsiä tästä pitkään ennenkuin saatiin kitkettyä paha tapa pois. Käytössä oleva rangaistus oli aresti, eli toiseen huoneeseen vieminen.

Sitten tilalle tulivat lyöminen, töniminen, raapiminen yms, jotka ovat jatkuneet näihin päiviin saakka enemmän ja vähemmän aktiivisesti, kuitenkin usean kerran päivässä. Rangaistus ei enää tehoa, tai se unohtuu saman tien.

Nyt kun aloitti päiväkodin, olen kysellyt että onko normaalia taipuvaisempi käyttämään fyysistä voimaa, mutta tähän saakka ovat sanoneet että ei mitään normaalista poikkeavaa. Nyt tosin on tullut viestiä että on jouduttu laittamaan arestiin, kun tönii vaarallisesti toisia ja heittää hiekkaa silmiin tms.

Aion ottaa tämän puheeksi myös neuvolassa, toivottavasti apua löytyy. Joskus kun tilanne on pahimmillaan olen lähes varma että lapsessa täytyy olla jotain vikaa päässä. Tuntuu ettei pojalla ole empatiakykyä, kun voi toistuvasti satuttaa toisia. Olen ajatellut jopa, että tällaisita lapsistako niitä rikollisia tulee.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsen huono käytös johtuu kotikasvatuksesta.

T:ap, eli yksi tyhmä taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan