Mies ampui naisensa Lohjalla
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f6bc0d3a-eb0a-4348-af58-3724fe81356c
Ensin Puumala sitten Lohja. 20 vuotias nainen tapettiin. Nainen tiesi hyvin miehen rankan väkivaltataustan ja silti alkoi suhteeseen. Todennäköisesti saanut turpaansa mieheltään lukuisia kertoja.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Suomi on vaarallinen maa naisille.
Nykyään niillä nuorilla miehillä on vaaralliset huumeet. Ei ne käytä mitään piriä vaan ne juhlii joillakin kemikaalisekoituksilla, joissa on vaikka mitä ainetta. Mä en uskaltaisi osallistua nuorison juhliin. Mun yks keski-ikäinen täti tuttava oli osallistunut tuntemattomien nuorten juhliin lähiössä niin siellä oli puukot heilunut ja hän joutui oikeuteen todistajaksi.
Miehille ei ole töitä. Heitä ei haluta mukaan yhteiskuntaan. Jos töitä on, niin ne ei kelpaa edes muualta tulleillekaan.
Huonojen palkkojen vuoksi.
Tämä tilanne on hälyyttävä.
Miehet on käyneet pakotettuna armeijan ja Suomen armeija vastaan maailmanluokassa erikoisjoukkojen erityisintä special-tasoa. Kaikista korkeinta erikoisosaajien tasoa. Nämä miehet on vapaina ja toimeettomina armeijan käytyään.
Miettikää sitä. Hengenvaarallista porukkaa liikenteessä huippukuntoon viritettynä.
Vierailija kirjoitti:
Miehille ei ole töitä. Heitä ei haluta mukaan yhteiskuntaan. Jos töitä on, niin ne ei kelpaa edes muualta tulleillekaan.
Miehet on käyneet pakotettuna armeijan ja Suomen armeija vastaan maailmanluokassa erikoisjoukkojen erityisintä special-tasoa. Kaikista korkeinta erikoisosaajien tasoa. Nämä miehet on vapaina ja toimeettomina armeijan käytyään.
Miettikää sitä. Hengenvaarallista porukkaa liikenteessä huippukuntoon viritettynä.
En usko että tämä tyyppi on armeijaa käynyt. Taparikollinen, tappajan veli.
T mökkiläinen Lohjansaaresta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että tämä tyyppi on armeijaa käynyt. Taparikollinen, tappajan veli.
T mökkiläinen Lohjansaaresta
Kaikki ne sen käy.
Tappajat pärjää parhaiten. Ovat ammattilaisia ilman koulutusta.
Tässä on kyse samanlaisesta ilmiöstä kuin autokolareissa joita myös uutisoidaan näyttävästi niin luodaan kuva että niitä olisi yhä enemmän mutta sekä liikeneonnettomuuksissa kuolleita sekä henkirikoksia on nykyään paljon vähemmän kuin esim 1980-luvulla jolloin muka kaikki oli paremmin.
Naisethan perinteisesti menevät vaikka (useamman) jännämiehen mukaan raìskattavaksi ja hakattavaksi ennemmin kuin tylsän, passiivis-aggressiivisen kilttimiehen kanssa edes kahville. :DD
Miksi naiset seurustelee mielenvikaisten miesten kanssa.
Kiltti ja kunnollinen mies ei naiselle kelvannut. Yksi nainen johon olin ihastunut 20 vuotta sitten niin antoi pakit minulle ja alkoi olee toisen miehen kanssa joka käytti huumeita. Mies puukotti naisen kuoliaaksi.
No sinä.. kuka sun kanssa uskaltaa? Täällä olet minuakin huoritellut pari vuotta, kun olen kanssasi kirjoitellut.