YLE: Veera, 27, haluaisi perheen, mutta miestä on vaikea löytää Uudeltamaalta
Tuossa artikkelissa on haastateltu Kauppakorkeakoulussa loppusuoralla opiskelevaa naista, jolla on vaativa työ, kivat harrastukset ja paljon kavereita, mutta hänellä on ollut vaikeuksia löytää kumppania.
Mitä ajatuksia herättää? En yhtään ihmettele, vaikka ei olekaan kokemuksia pk-seudulla deittailusta.
Kommentit (1740)
Ikävä kyllä voi tuo ulkonäkö ja tyyli vähän haitata, niin pinnallista maailma on. Jos en olisi tiennyt tekstistä, että on 27, olisin arvellut että 40-50 v vähän tukeva täti-ihminen siinä.
Millaista miestä Veera sitten etsii? Ei kai vaan korkeasti koulutettua ja plus vielä urheilevaa miestä? Vaikka Veera itse on rupsahtaneen näköinen ikäisekseen. Voi olla, että jääkin sinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää, joilla on liitua.
En minä tai kukaan muukaan voi hankkia Veeralle poikaystävää. Miehen saamiseksi pitää osata houkutella miehiä puoleensa. Ilmeisesti Veera ei sitä osaa.
Kyllä niitä ennemminkin saa hätistellä pois kuin houkutella. Mikäli on jossain rajoissa kutakuinkin normaali nainen. Näin ainakin ennen oli. Vai räplääkö ne jonnet nykyään mieluummin puhelimia kuin naisia?
Jonnet? KAIKKI räpläävät vain puhelinta. Ihme, etteivät ole jo rekisteröineet suhdettaan.
Kyllä minä räplään mieluummin pillua. M54
Vierailija kirjoitti:
liian punkero, laihtuminen auttaa ja sali
Ei tarvitse alkaa jokamiehen ihannenaiseksi, jotta mies lohkeaa. Sopiva aika aloittaa suhde on, kun siihen on aikaa. Artikkelin naisella aikaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Veeralle (ja muillekin sinkuille) tiedoksi, että koira ei yleensä ainakaan auta parisuhdemarkkinoilla.
Oman kokemuksen mukaan tämä ei pidä paikkaansa. Ehkä olen sitten itse vain niin upea 😀
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta naisten turha ulina. Maakunnat on täynnä miehiä, senkun ulostautuu sieltä apinakehä III sisältä syöpäkuplastaan oikeaan maailmaan ja valkkaa mieluisan ukon. Miehillä ei ole mitään velvollisuutta hankkiutua apinakehän sisälle, jotta tuollaiset nirppanokat saisi ronkkia rusinoita pullista. Jos ei itse vaivaudu ulos sieltä, ei passaa ulista.
Samaa mieltä. Kyllä siellä kulttuuririennoissa pääsee käymään, vaikka asuisi Oulussa tai Lahdessa. Pienillä paikkakunnilla on miehistä ylitarjontaa, joten ei muuta kuin rohkeasti ulos todelliseen Suomeen! Kukaan järkevä ei enää nykyään asu lähelläkään Helsinkiä.
Joo ja minä haluan akateemisen, isotissisen mutta hoikan ja urheilullisen blondin.
Veera on perus taviksen näköinen, ylipainoinen nainen. Ei noilla seteillä kuuhun mennä.
Itse suosittelisin hänelle deittailun unohtamista toistaiseksi, ja kaiken tarmon keskittämistä oman ulkonäön parantamiseen. Sitten uusi yritys deittimarkkinoilla, kun on omat pelimerkit kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä Veera sitten etsii? Ei kai vaan korkeasti koulutettua ja plus vielä urheilevaa miestä? Vaikka Veera itse on rupsahtaneen näköinen ikäisekseen. Voi olla, että jääkin sinkuksi.
Veera itse on korkeakoulutettu ja kuntoilee. Kuvitteletko, että tavallinen kuntoileva mies olisi kovin timmi, kyllä ne pääosin vähän plösöjä on.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä vanhempi mies. Minä ainakin pökkäisin tuollaista kolmenkympin ikähaarukassa olevaa. Onhan hän vähän tukeva mutta määrä korvaa laadun.
Järjetöntä kuraa taas. Joku huomionhakuinen miksi YLE:n pitää tällaista subjektiivista uutisointia aina harrastaa? Pian sanotaan kuinka kukaan ei saa mistään päin maailmaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tai kukaan muukaan voi hankkia Veeralle poikaystävää. Miehen saamiseksi pitää osata houkutella miehiä puoleensa. Ilmeisesti Veera ei sitä osaa.
Kyllä niitä ennemminkin saa hätistellä pois kuin houkutella. Mikäli on jossain rajoissa kutakuinkin normaali nainen. Näin ainakin ennen oli. Vai räplääkö ne jonnet nykyään mieluummin puhelimia kuin naisia?
Jonnet? KAIKKI räpläävät vain puhelinta. Ihme, etteivät ole jo rekisteröineet suhdettaan.
Se mielessä, mistä puute...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on lihava.
Niin on moni muukin.
No mutta kannattaa antaa mahdollisuus samantasoisille miehille, eikä yrittää mitään alfaurosta saada itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeralle (ja muillekin sinkuille) tiedoksi, että koira ei yleensä ainakaan auta parisuhdemarkkinoilla.
Oman kokemuksen mukaan tämä ei pidä paikkaansa. Ehkä olen sitten itse vain niin upea 😀
selviää vain lupumalla lemmikistä ja vertaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veera itse on korkeakoulutettu ja kuntoilee. Kuvitteletko, että tavallinen kuntoileva mies olisi kovin timmi, kyllä ne pääosin vähän plösöjä on.
Sitten on jotain todella paljon vialla siinä kuntoilun laadussa. Hän ei todellakaan kuntoile, saattaa luulla kuntoilevansa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole ihmisoikeus. Jaxuhaleja Veeralle!
Parittelu on kun joskus oli lehdessä juttua kun vinssillä nostettiin vammaista toisen vammaisen päälle avustajan toimesta parittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Veeralle (ja muillekin sinkuille) tiedoksi, että koira ei yleensä ainakaan auta parisuhdemarkkinoilla.
Minä itseasiassa toivon ettei naisella ole koiraa lemmikkinä. Vaatimus ei ole ehdoton mutta -1 siitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mielessä, mistä puute...
Näin on, varastoon paneminen ei onnistu ja on se jo ainakin 40v ollut mielessä vaikka pantukin on.
Järkyttävää kommentointia. Veera on nuori, nätti ja ilmeisesti fiksukin, koska on akateeminen. Miehen täytyisi olla harvinainen superadonis, että olisi varaa häntä haukkua. Tämä nuori nainenko ei siis kelpaisi teille? Just joo. Onnea vaan teille naisen hankintaan.