Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Veera, 27, haluaisi perheen, mutta miestä on vaikea löytää Uudeltamaalta

Vierailija
28.04.2025 |

https://yle.fi/a/74-20149547

Tuossa artikkelissa on haastateltu Kauppakorkeakoulussa loppusuoralla opiskelevaa naista, jolla on vaativa työ, kivat harrastukset ja paljon kavereita, mutta hänellä on ollut vaikeuksia löytää kumppania.

Mitä ajatuksia herättää? En yhtään ihmettele, vaikka ei olekaan kokemuksia pk-seudulla deittailusta.

Kommentit (1740)

Vierailija
101/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi, pitäis olla impi, niin löytäs helphommi

Vierailija
102/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-15kg, lopettaa hiusten pilaamisen vaalennusaineilla ja opettelee meikkaamaan niin ei tarvitse ulista ylelle. Miksi ylekin nykyään harrastaa tätä iltapaskojen klikkijournalismia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että hänellä on itsellään on epärealistiset vaatimukset miehille eli akateeminen, pitkä, sporttinen, hyvä työ... eli siis käytännössä deittimarkkinoiden yksisarvinen. Tuollaisilla miehillä on valinnanvaraa, heidän ei tarvitse omista vaatimuksistaan tinkiä yhtään. Jos vaatimuksena on esim. hoikka nainen, niin sitten saa hoikan naisen. Veera ei valitettavasti siinä kisassa pärjää.

Vierailija
104/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista miestä Veera sitten etsii? Ei kai vaan korkeasti koulutettua ja plus vielä urheilevaa miestä? Vaikka Veera itse on rupsahtaneen näköinen ikäisekseen. Voi olla, että jääkin sinkuksi.

Veera itse on korkeakoulutettu ja kuntoilee. Kuvitteletko, että tavallinen kuntoileva mies olisi kovin timmi, kyllä ne pääosin vähän plösöjä on.

Se että käy sauvakävely lenkillä, ei nyt ihan riitä mulle. M27 184 cm ja 70 kg

Ei sulla ainakaan lihaksia ole. Tuulennussima vinkuheinä.

Vierailija
105/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainen tätimäinen pukeutumistyyli siis nykyään muotia tuon ikäisillä ja/tai kauppatieteiden opiskelijoilla? Itse olen selvästi vanhempi enkä vieläkään pukeutuisi noin enkä pukeutunut 27-vuotiaana.

Vierailija
106/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä Ylä-Savoon.

Vierailija
107/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kelpaa työttömät kiltit miehet?

Miksi pitäisi kelvata jos itse on juuri tilanteessa missä on valmistumassa ja uraansa aloittamassa. Ei siinä miestä elätiksi haluta, eritoten kun haluaa perheen perustaa eli miehellä saa myös olla talous kunnossa.

Vierailija
108/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen aika monta samasta opinahjosta valmistunutta sinkkumiestä, jotka eivät kelpaa Veeralle. Miehillä on hyvät työpaikat, harrastuksia jne., mutta aina puuttuu se jokin. Näillä naisilla on selkeästi suunniteltuna koko tulevaisuus ja jos miehellä on siihen jokin oma ajatus (vaikkapa se, että asuu mieluummin kerrostalossa kuin rivitalossa, joka naisella on suunniteltuna), niin tutustuminen päättyy siihen.

Mäkään en halua jotakuta vaan siksi että on "paperilla hyvä", pitää olla se jokin että viitsisin olla parisuhteessa. Tosin en kyllä mene mihinkään lehteen puhumaan siitä kun ei löydy ketään, ja olen ihan tyytyväinen yksinkin (en halua lapsia).

Kommentoin vaan siksi etten ole koskaan ymmärtänyt kuinka niin moni voi tuntea vetoa niin moneen ihmiseen (vai tuntevatko oikeasti? en osaa sanoa).

Vierailija
109/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄSSÄ ON HENKILÖN KOTISIVU KUNTAVAALEISSA

https://veerahellman.fi/

Eli kokkariakka haluaa varakkaan kokkarimiehen. Harmi vaan et sellaisii on todella vähän. Duunari tuskin tälle akalle edes kelpaa.

Vierailija
110/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista miestä Veera sitten etsii? Ei kai vaan korkeasti koulutettua ja plus vielä urheilevaa miestä? Vaikka Veera itse on rupsahtaneen näköinen ikäisekseen. Voi olla, että jääkin sinkuksi.

Veera itse on korkeakoulutettu ja kuntoilee. Kuvitteletko, että tavallinen kuntoileva mies olisi kovin timmi, kyllä ne pääosin vähän plösöjä on.

Sitten on jotain todella paljon vialla siinä kuntoilun laadussa. Hän ei todellakaan kuntoile, saattaa luulla kuntoilevansa.

Meinaatko ettei voi olla ylipainoinen, jos kuntoilee? Kyllä voi. Itse lenkkeilen koirien kanssa joka päivä, plus käyn salilla 3 kertaa viikossa. Painoindeksi on lihavuuden puolella, 33. Tiedän jopa lihavan maratonjuoksun harrastajan.

Meinaatko ettet tee mitään väärin? Myös sinussa voi olla vika vaikka et sitä itse tajua tai suostu myöntämään.

Vierailija
111/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päivääkään yli nelikymppisen näköinen.

On muuten aikamoisessa kilpailutilanteessa samanikäisten salikissojen kanssa. Miehet on visuaalisia.

Luuletko että ne salikissat ottaa kenet tahansa? XD

Vierailija
112/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilahduttavaa nähdä että kerrankin miehet myöntävät sankoin joukoin, ettei jokaiselle naiselle todellakaan ole pitkää jonoa miehiä odottamassa, sen kun valitsee vaan. Ei riitä että on nuori, koulutettu ja ihan tavallisen kivan näköinen, vaan pitää olla ainakin hoikka, hyvät hampaat, mielellään lähempänä 20 kuin 30, ja kasvoista keskimääräistä reilusti kauniimpi.

Näinhän se on, vaikka muualla huutelette kuinka nainen löytää aina seuraa helposti. 

Joo, aina jaksaa huvittaa tämä, miten miehet on muka niin syrjittyjä, kun naiset metsästää vaan jotain pitkiä laatikkoleuka-chadeja, eikä huoli tavallista, siis ne tavallisetkaan naiset. Mutta sitten kun niille näytetään oikeasti tavallisen näköinen nainen, niin johan pilkataan ja yökötellään. Ei siis kelpaa heille. Mutta joo useimmille noista kilttimiehistä tavisulkonäkö on tyyliä Margot Robbie ilman meikkiä, sellainen naapurintyttö joo. Ei, kyllä ne tavikset on enemmän tätä tyyppiä kuin ketjun sinkku.

Vierailija
113/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ulkonäön puolesta korkeintaan kuutosen luokkaa. Kuka tuommoisen vierestä haluaa herätä loppuikänsä? Noi hampaat voisi laittaa ainakin kuntoon ja rasvat alas.

Haha, jos nuo hampaat ovat muka pahat, varmaan saisit sydärin mun hampaista! :D

Kellertävät, sojottavat minne tahansa. Kun puren hampaat yhteen, jää kaksi melko isoa reikää ylä- ja alahampaiden väliin.

Vierailija
114/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele etteivät nuoret naiset löydä puolisoa, jos miehet ovat nykyään tällaisia kuin täällä kommentoivat.

Ihan yhtä kauheita me ollaan toisillemme sukupuolesta riippumatta ja piiri pieni pyörii. Ei sillä, että nuorempaa sukupolvea ei edes koko puoliso -homma kauheasti edes kiinnosta.

Vierailija
115/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Joo ja minä haluan akateemisen, isotissisen mutta hoikan ja urheilullisen blondin.

Hoikka ja isotissinen on harvinainen saalis mutta niitäkin on.

Vierailija
116/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis jotain avaintietoa ulisiasta; onko hää impi ja tahtooko avioon ja mieluite ilman avioehtoa?

Vierailija
117/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että käy sauvakävely lenkillä, ei nyt ihan riitä mulle. M27 184 cm ja 70 kg

Ei sulla ainakaan lihaksia ole. Tuulennussima vinkuheinä.

Silti mulla on vientiä naisten keskuudessa. Yleensä ne ovat ylipainoiset naiset, jotka kovasti yrittäneet iskeä mua esim. salilla. Nytkin seurustelen. M27 184 cm ja 70 kg

Vierailija
118/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin päässäni, että ihan varmaan tuo Veera on Tinderissä, ja niinpä olikin. Jos hakee vakavaa parisuhdetta, sitä ei haeta mistään Tinderistä vaan maksullisesta deittisovelluksesta. Tällä varmistetaan se, että toinenkin osapuoli on vakavissaan liikkeellä. Siis voi ääliö sua, Veera. Toivottavasti luet kommenttini.

Näin sanovat vain ne inselimiehet jotka eivät kellekään kelpaa ja yrittävät saada naiset lopettamaan sovelluksen käytön.

Itse olen 29v nainen ja saanut kaksi pitkää ja arvokasta suhdetta sieltä.

Tuohon ikään mennessä kaksi pitkää suhdetta? Aivan varmasti todella arvokkaita ja laadukkaita.

Vierailija
119/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄSSÄ ON HENKILÖN KOTISIVU KUNTAVAALEISSA

https://veerahellman.fi/

Eli kokkariakka haluaa varakkaan kokkarimiehen. Harmi vaan et sellaisii on todella vähän. Duunari tuskin tälle akalle edes kelpaa.

Vieläkun ottaa huomioon monet oikeistolaiset eivät pidä kokkareista usean vaalipetoksen takia niin parempi onni tuolla olisi joku kepuli-isäntä 55v kanssa jostain pottupitäjästä.

Vierailija
120/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin päässäni, että ihan varmaan tuo Veera on Tinderissä, ja niinpä olikin. Jos hakee vakavaa parisuhdetta, sitä ei haeta mistään Tinderistä vaan maksullisesta deittisovelluksesta. Tällä varmistetaan se, että toinenkin osapuoli on vakavissaan liikkeellä. Siis voi ääliö sua, Veera. Toivottavasti luet kommenttini.

Kukaan ei maksa deittailusta.

Aika monikin maksaa, muodossa tai toisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme