YLE: Veera, 27, haluaisi perheen, mutta miestä on vaikea löytää Uudeltamaalta
Tuossa artikkelissa on haastateltu Kauppakorkeakoulussa loppusuoralla opiskelevaa naista, jolla on vaativa työ, kivat harrastukset ja paljon kavereita, mutta hänellä on ollut vaikeuksia löytää kumppania.
Mitä ajatuksia herättää? En yhtään ihmettele, vaikka ei olekaan kokemuksia pk-seudulla deittailusta.
Kommentit (1740)
Otti kuitenkin suklaan kahvin kanssa.
TÄSSÄ ON HENKILÖN KOTISIVU KUNTAVAALEISSA
Vierailija kirjoitti:
Toi on ulkonäön puolesta korkeintaan kuutosen luokkaa. Kuka tuommoisen vierestä haluaa herätä loppuikänsä? Noi hampaat voisi laittaa ainakin kuntoon ja rasvat alas.
Ei hänen hampaissa mitään vikaa ole. Ihan tavalliset luonnolliset hampaat, jotkut turkkilaisen klinikan yli-isot somevaikuttajalaminaatitko hänen pitäisi laittaa? Ja ylipainoisiakin on nykyään suuri osa ihmisistä, ei se ole suurimmalle osalle ihmisiä joku valtava turn-off, kun kyse ei ole sairaalloisesta ylipainosta kuitenkaan.
Mutta toki on mahdollista että tasojuttu jossain määrin vaikuttaa, eli se jos hänellä on itsellään paljon vaatimuksia miehelle, esim. pitää olla akateeminen, pitkä, elää jollain tapaa jännittävää elämää (harrastukset, työ, yms), niin aika usein ne semmoiset miehet etsii hoikkia kaunottaria. Mutta jos ihan tavallinen mies kelpaa, niin en usko että hänen täytyy loputtomiin yksin jäädä jos vaan jaksaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeralle (ja muillekin sinkuille) tiedoksi, että koira ei yleensä ainakaan auta parisuhdemarkkinoilla.
Oman kokemuksen mukaan tämä ei pidä paikkaansa. Ehkä olen sitten itse vain niin upea 😀
selviää vain lupumalla lemmikistä ja vertaamalla.
Kiitos vain, mutta minulla on riittävästi vientiä, vaikka omistankin lemmikin. En kaipaa enempää niin ei tarvitse mitään selvittääkään. Jätän loput miehet mielelläni vaikka sinulle tai Veeralle 😍
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää kommentointia. Veera on nuori, nätti ja ilmeisesti fiksukin, koska on akateeminen. Miehen täytyisi olla harvinainen superadonis, että olisi varaa häntä haukkua. Tämä nuori nainenko ei siis kelpaisi teille? Just joo. Onnea vaan teille naisen hankintaan.
Hän on ylipainoinen koiranomistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä Veera sitten etsii? Ei kai vaan korkeasti koulutettua ja plus vielä urheilevaa miestä? Vaikka Veera itse on rupsahtaneen näköinen ikäisekseen. Voi olla, että jääkin sinkuksi.
Veera itse on korkeakoulutettu ja kuntoilee. Kuvitteletko, että tavallinen kuntoileva mies olisi kovin timmi, kyllä ne pääosin vähän plösöjä on.
Se että käy sauvakävely lenkillä, ei nyt ihan riitä mulle. M27 184 cm ja 70 kg
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä on hampaat paskana? Suuri rakoja välissä, erikokoisia.
Tavalliset terveet, omat hampaat, joita ei ole kuoritettu tai muutenkaan kosmeettisesti paranneltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeralle (ja muillekin sinkuille) tiedoksi, että koira ei yleensä ainakaan auta parisuhdemarkkinoilla.
Oman kokemuksen mukaan tämä ei pidä paikkaansa. Ehkä olen sitten itse vain niin upea 😀
Minä itseasiassa toivon ettei naisella ole koiraa lemmikkinä. Vaatimus ei ole ehdoton mutta -1 siitä tulee.
Siinähän toivot, se on sinun kriteerisi. Minä taas toivon, että mies on eläinrakas ja kyllähän sellaisia on vaikka kuinka paljon, ei ole koskaan ollut ongelma vaan päinvastoin. Ei tarvitse alentaa rimaa sinun kaltaisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä Veera sitten etsii? Ei kai vaan korkeasti koulutettua ja plus vielä urheilevaa miestä? Vaikka Veera itse on rupsahtaneen näköinen ikäisekseen. Voi olla, että jääkin sinkuksi.
Veera itse on korkeakoulutettu ja kuntoilee. Kuvitteletko, että tavallinen kuntoileva mies olisi kovin timmi, kyllä ne pääosin vähän plösöjä on.
Sitten on jotain todella paljon vialla siinä kuntoilun laadussa. Hän ei todellakaan kuntoile, saattaa luulla kuntoilevansa.
Meinaatko ettei voi olla ylipainoinen, jos kuntoilee? Kyllä voi. Itse lenkkeilen koirien kanssa joka päivä, plus käyn salilla 3 kertaa viikossa. Painoindeksi on lihavuuden puolella, 33. Tiedän jopa lihavan maratonjuoksun harrastajan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin päässäni, että ihan varmaan tuo Veera on Tinderissä, ja niinpä olikin. Jos hakee vakavaa parisuhdetta, sitä ei haeta mistään Tinderistä vaan maksullisesta deittisovelluksesta. Tällä varmistetaan se, että toinenkin osapuoli on vakavissaan liikkeellä. Siis voi ääliö sua, Veera. Toivottavasti luet kommenttini.
Näin sanovat vain ne inselimiehet jotka eivät kellekään kelpaa ja yrittävät saada naiset lopettamaan sovelluksen käytön.
Itse olen 29v nainen ja saanut kaksi pitkää ja arvokasta suhdetta sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää kommentointia. Veera on nuori, nätti ja ilmeisesti fiksukin, koska on akateeminen. Miehen täytyisi olla harvinainen superadonis, että olisi varaa häntä haukkua. Tämä nuori nainenko ei siis kelpaisi teille? Just joo. Onnea vaan teille naisen hankintaan.
Näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta. Yllätyin, että oli vain 27-vuotias, kun hän näyttää vähintään 10 vuotta vanhemmalta. Lisäksi hän on selvästi ylipainoinen, jolle painonhallinta tekisi hyvää. Ja varmaan jo tajusitkin, että superadoniksille hän ei kelpaa, koska hän sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Mietin päässäni, että ihan varmaan tuo Veera on Tinderissä, ja niinpä olikin. Jos hakee vakavaa parisuhdetta, sitä ei haeta mistään Tinderistä vaan maksullisesta deittisovelluksesta. Tällä varmistetaan se, että toinenkin osapuoli on vakavissaan liikkeellä. Siis voi ääliö sua, Veera. Toivottavasti luet kommenttini.
Näissä Tinderiä pilkkaavissa kommenteissa on tuntuu olevan aina se lähtöoletus, että jossain on reservissä miehiä/ naisia, jotka haluavat suhteen, mutteivat vahingossakaan mene Tinderiin. Suomi on lopulta pieni maa ja samoihin tyyppeihin törmää niin eri alusoilla kuin livenä. Eli ei se Tinderin käyttö parisuhteeseen pääsemistä estä - eikä estä etsimästä seuraa myös muita reittejä kautta.
Tuon kannattaisi katsoa 40v-50v miehiä silloin voisi saada itseään hieman kovempi tasoiseen miehen ilman panostusta.
En yhtään ihmettele etteivät nuoret naiset löydä puolisoa, jos miehet ovat nykyään tällaisia kuin täällä kommentoivat.
Ilahduttavaa nähdä että kerrankin miehet myöntävät sankoin joukoin, ettei jokaiselle naiselle todellakaan ole pitkää jonoa miehiä odottamassa, sen kun valitsee vaan. Ei riitä että on nuori, koulutettu ja ihan tavallisen kivan näköinen, vaan pitää olla ainakin hoikka, hyvät hampaat, mielellään lähempänä 20 kuin 30, ja kasvoista keskimääräistä reilusti kauniimpi.
Näinhän se on, vaikka muualla huutelette kuinka nainen löytää aina seuraa helposti.
Vierailija kirjoitti:
TÄSSÄ ON HENKILÖN KOTISIVU KUNTAVAALEISSA
EIkö edes puolueesta löydy kumppania. Outo juttu?
vai haluaako perustaa perheen toisen naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laajentaa etsintöjä lähialueen pikkukuntiin, eikä olla liian nirso.
Kun laittaa deittiappehin tarpeeksi lajaan säteen, niin nämä tulee ihan itsestään. En kuitenkaan usko, että Inkoon Nesteellä notkuminen olisi mikään voittajaratkaisu vai miten sinä sitä seuraa pikkukunnista etsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itseasiassa toivon ettei naisella ole koiraa lemmikkinä. Vaatimus ei ole ehdoton mutta -1 siitä tulee.
Siinähän toivot, se on sinun kriteerisi. Minä taas toivon, että mies on eläinrakas ja kyllähän sellaisia on vaikka kuinka paljon, ei ole koskaan ollut ongelma vaan päinvastoin. Ei tarvitse alentaa rimaa sinun kaltaisiisi.
Siinä on enemmän se että välitän eläinten hyvinvoinnista ja juuri sen takia toivon ettei naisella olisi lemmikkinä nimenomaan koiraa. Tiedätkö miksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä on hampaat paskana? Suuri rakoja välissä, erikokoisia.
Näin suuhygienistinä en näe kyllä mitään vikaa hänen hampaissaan. Luonnolliset, kuorittamattomat hampaat hyvin harvoin ovat täysin symmetriset ja tasaiset. Eikä tarvikaan olla.
Olen 24-vuotias mies ja tuo nainen näyttää ihan minun 43-vuotiaalta äidiltä...