Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin jo kotiin, sinne missä sielut elävät. Valitsin tämän elämän omasta tahdostani mutta valitsin liian vaikean.

Vierailija
27.04.2025 |

Uskon näin. 

Kotiin on ikävä, ollut jo pitkään. Tiedä oikein mitä minun pitää oppia tässä elämässä. Ilmeisesti kärsivällisyyttä, lempeyttä ja jotain sellaista mitä tarvitsen voidakseni ymmärtää paremmin sitten kotona. Tai huvikseni ehkä tulin hengailemaan ja otin sellaisen rastin josta luulin selviäväni voittajana. Olin ehkä liian innokas ja mahtipontinen kuten yleensäkin. 

Onneksi tämä joskus loppuu. Ikävä kuitenkin on kova.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen syvissä vesissä aloitus. 🤔

Me, jotka synnyimme tähteläisinä,

otamme inkarnaatiomme työkeikkana.

Emme primäärisesti tavoittele

sekulaarimaailman monumentteja.

Useat meistä elävät luostarinkaltaisesti,

jopa erakkona, avioitumatta.

Vaikutamme planeetan kollektiiviseen

tietoisuuteen pelkällä olemassaolollamme.

Maallisella ei enää ole voimaa eikä valtaa 

yllemme. 'Team Vanhasielu Muinaiset.' 😃

Näillä mennään. 🙏 

Vierailija
22/29 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen syvissä vesissä aloitus. 🤔

Me, jotka synnyimme tähteläisinä,

otamme inkarnaatiomme työkeikkana.

Emme primäärisesti tavoittele

sekulaarimaailman monumentteja.

Useat meistä elävät luostarinkaltaisesti,

jopa erakkona, avioitumatta.

Vaikutamme planeetan kollektiiviseen

tietoisuuteen pelkällä olemassaolollamme.

Maallisella ei enää ole voimaa eikä valtaa 

yllemme. 'Team Vanhasielu Muinaiset.' 😃

Näillä mennään. 🙏 

🌹🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsit länsimaisen kermaperseen elämän ja sekin on sinulle liian vaikeaa? Luulet jonkun Saharan eteläpuoleisen Afrikan aids-orvon katulapsen valinneen tietoisesti hard core -vaikeustason elämän?

Länsimaissa elämä on helppoa vain jos on saanut hyvinpalkatun työn eikä sen sijaan esimerkiksi skitsofreniaa. 

No aivan helvetin paljon helpompaa on elämä Suomessa työttömänä skitsofreenikkona kuin jossain kehitysmaassa. Se on täällä ylipäänsä mahdollista köllötellen, eikä tarvitse esim. kaatopaikalta kaivella työkseen myytävää materiaalia ilman hoito skitsofreniaan.

Vierailija
24/29 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun AP: n kokemukseen. Jo vuosia on ollut kova ikävä kotiin. En ymmärrä miksi olen tullut tänne, tämä paikka tuntuu niin väärältä ja tiedän että oikea koti on jossain muualla. Lohtuna on se, että tietää senkin päivän vielä tulevan kun sinne pääsee.

Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa, missä onnen kaukorantaan laine liplattaa. Jne.

Se vain ei ole totta.

Mistä se sinä tiedät onko se totta vai ei?

Vierailija
25/29 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla itse valittu mitään.

Taivaan Isä on antanut meille kaiken.

Vierailija
26/29 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" minä tahtoisin Isä jo kotiin

Isä minua väsyttää"

Vierailija
27/29 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun AP: n kokemukseen. Jo vuosia on ollut kova ikävä kotiin. En ymmärrä miksi olen tullut tänne, tämä paikka tuntuu niin väärältä ja tiedän että oikea koti on jossain muualla. Lohtuna on se, että tietää senkin päivän vielä tulevan kun sinne pääsee.

Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa, missä onnen kaukorantaan laine liplattaa. Jne.

Se vain ei ole totta.

Mistä se sinä tiedät onko se totta vai ei?

Mikään ei viittaa siihen että olisi.Jos täytyisi pitää totena kaikkea mihin mikään ei viittaa niin mitä siitä tulisi?

Vierailija
28/29 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsit länsimaisen kermaperseen elämän ja sekin on sinulle liian vaikeaa? Luulet jonkun Saharan eteläpuoleisen Afrikan aids-orvon katulapsen valinneen tietoisesti hard core -vaikeustason elämän?

Länsimaissa elämä on helppoa vain jos on saanut hyvinpalkatun työn eikä sen sijaan esimerkiksi skitsofreniaa. 

No aivan helvetin paljon helpompaa on elämä Suomessa työttömänä skitsofreenikkona kuin jossain kehitysmaassa. Se on täällä ylipäänsä mahdollista köllötellen, eikä tarvitse esim. kaatopaikalta kaivella työkseen myytävää materiaalia ilman hoito skitsofreniaan.

Ei skitsofreenikon elämä ole missään helppoa vaan erittäin köyhää oli missä vaan, eikä siihen kummoista hoitoa ole edelleenkään. Mikään köllöttely on kyllä kaukana. 

Vierailija
29/29 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up