Haluaisin jo kotiin, sinne missä sielut elävät. Valitsin tämän elämän omasta tahdostani mutta valitsin liian vaikean.
Uskon näin.
Kotiin on ikävä, ollut jo pitkään. Tiedä oikein mitä minun pitää oppia tässä elämässä. Ilmeisesti kärsivällisyyttä, lempeyttä ja jotain sellaista mitä tarvitsen voidakseni ymmärtää paremmin sitten kotona. Tai huvikseni ehkä tulin hengailemaan ja otin sellaisen rastin josta luulin selviäväni voittajana. Olin ehkä liian innokas ja mahtipontinen kuten yleensäkin.
Onneksi tämä joskus loppuu. Ikävä kuitenkin on kova.
Kommentit (29)
Ootko omaa elämääsi ikävöinyt, joka ohi kulkee, ettet huomaakaan?
Päiviä lyhyitä tai pitkiä joista, et koskaan saanut otettakaan?
Minulla on suunnaton ikävä sinne, mistä en koskaan oo kuullutkaan
minä olen kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan
Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä
Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä
Oispa se yks Tyrvään kolli nyt mun sisällä.
Ihmiselämä on pelkkä tuulenhenkäys. Pappani kuoli 93-vuotiaana ja hänenkin elämä oli loppujen lopuksi lyhyt. Hän itsekin totesi joskus, että aika nopeasti on elämä mennyt.
Tämä taitaa olla globaalisti kollektiivinen tila.
Sellaista kotia eikä sielua ei ole. Se on vain tämä elämä, ja sitten se on ohi, ei ole enää ikinä sinua missään muodossa.
Mitäs sekoilet. Olet tullu tänne vauvana eli jonain 3-kiloisena, kaikki mitä sen jälkeen olet saanut on pelkkää voittoa.
Jumala ei vaadi kuin läsnäoloa makuasioiden keskellä.
Valitsit länsimaisen kermaperseen elämän ja sekin on sinulle liian vaikeaa? Luulet jonkun Saharan eteläpuoleisen Afrikan aids-orvon katulapsen valinneen tietoisesti hard core -vaikeustason elämän?
Samaistun AP: n kokemukseen. Jo vuosia on ollut kova ikävä kotiin. En ymmärrä miksi olen tullut tänne, tämä paikka tuntuu niin väärältä ja tiedän että oikea koti on jossain muualla. Lohtuna on se, että tietää senkin päivän vielä tulevan kun sinne pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kuitenkin elämäni on paljon parempaa kuin mitä se voisi olla. On tässä paljon lohtuakin ja kiitollisuutta. Ap
Hyvä niin. Sillä elämäsi jälkeen ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Samaistun AP: n kokemukseen. Jo vuosia on ollut kova ikävä kotiin. En ymmärrä miksi olen tullut tänne, tämä paikka tuntuu niin väärältä ja tiedän että oikea koti on jossain muualla. Lohtuna on se, että tietää senkin päivän vielä tulevan kun sinne pääsee.
Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa, missä onnen kaukorantaan laine liplattaa. Jne.
Se vain ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sekoilet. Olet tullu tänne vauvana eli jonain 3-kiloisena, kaikki mitä sen jälkeen olet saanut on pelkkää voittoa.
Ai onko seksuaalinen hyväksikäyttö ja siitä seuranneet vaikeat mielenterveysongelmat lapsena pelkkää voittoa? eri
Vierailija kirjoitti:
Valitsit länsimaisen kermaperseen elämän ja sekin on sinulle liian vaikeaa? Luulet jonkun Saharan eteläpuoleisen Afrikan aids-orvon katulapsen valinneen tietoisesti hard core -vaikeustason elämän?
Länsimaissa elämä on helppoa vain jos on saanut hyvinpalkatun työn eikä sen sijaan esimerkiksi skitsofreniaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaissa elämä on helppoa vain jos on saanut hyvinpalkatun työn eikä sen sijaan esimerkiksi skitsofreniaa.
Skitsofreenikot "näkee koodin" ja pystynee muokkaamaan sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreenikot "näkee koodin" ja pystynee muokkaamaan sitä
Jepjep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa, missä onnen kaukorantaan laine liplattaa. Jne.
Se vain ei ole totta.
Aha, no sitte. Kiitti kun kerroit!
Onneksi kuitenkin elämäni on paljon parempaa kuin mitä se voisi olla. On tässä paljon lohtuakin ja kiitollisuutta. Ap