Aina ilman lapsia?
En ole aiemmin näillä sivuilla käynyt. Eksyin tänne, koska etsin äitejä, kokemuksia.. Täällähän teitä on ja olen lukenut muutamaan otteeseen jo arjestanne, iloistanne ja suruistanne. Nauranut ja itkenyt.
Tässä lyhyesti tarinani:
Tapasimme mieheni kanssa ollessani 26-vuotias. Mieheni on minua kymmenen vuotta vanhempi. Hän oli ollut avoliitossa ennen minua, eikä hänellä ollut lapsia. Menimme naimisiin neljä vuotta tapaamisemme jälkeen ja puhuimme lapsista jo ennen avioliittoa. Olimme molemmat sitä mieltä, että emme halua lapsia.
Kuitenkin nyt (täytin juuri 36 vuotta), olen alkanut ajattelemaan, että ehkä siltikin haluaisin edes yrittää saada lapsen. Välttämättähän se ei enää edes onnistu. Otin asian puheeksi mieheni kanssa jokin aika sitten ja hän sanoi: ¿Kultaseni, etkö muista mitä sovimme?¿ ja ¿Ajattele mistä kaikesta jäisimme paitsi.¿
Ymmärrän kyllä tuon, mutta jotenkin en pääse ajatuksesta irti. Mieheni on ihana. Elämämme on hyvää ja olen onnellinen, mutta mitä minun pitäisi tehdä? Mieheni on nyt 46 ja tietänee varmasti mitä elämältään haluaa..
Anni