Onko muilla tullut fiilis, että nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja, mutta oma contribution jää läh
Onko muilla tullut fiilis, että nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja, mutta oma contribution jää lähinnä siihen että 'olla oma ihana itsensä'?
Mä en tiedä onko tää vaan tiktok-generaatio, mutta kun juttelee sinkkunaisten kanssa, niin suurin 'vaatimuslista' on ilmainen terapia, unlimited attention ja tietysti täydet elämäntukipalvelut.
Itse vielä vanhan liiton mies, joka ajatteli että parisuhde on partnership, mutta ilmeisesti nykyään miehen tehtävä on lähinnä olla walking green flag ja maksaa kaikki.
Missä kohtaa meni näin överiksi?
Kommentit (148)
Naiset saavat ihan kaikessa rauhassa odottaa kuuta taivaalta. Minä en sitä pysty heille tuomaan, joten olen oikein mieluusti yksineläjä lopun ikääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat iän ja ulkonäön puolesta itseäsi tasokkaamman kumppanin, niin jotain pitää tuoda korvaukseksi pöytään. Jos haluat tasa-arvoisen suhteen, sinun pitää tyytyä niihin naisiin, joiden viehättämiseen rahkeet riittää.
Niin, tasoja on sittenkin olemassa? Koittakaas ny lopultakin päättää.
Ulkonäöllä ei ole väliä. Ymmärrätkö senkin kalju tumppi? Lopeta ajattelemasta säälittävää pikkumunaasi ja omista hyvä persoonallisuus.
Ei ole näkynyt.
Vanhanajan vanhapiika vero takasin, jotta tulis jotain korvausta siitä kun naiset kuluttaa katuja ja teitä jne infraa sinkkuna nirsoillen.
tasa-arvosta viis.
No eikös ne wanhan liiton miehet ole niitä herrasmiehiä jotka haluavat tarjota effortia ja partnershipiä naiselle?
Kiitos syvällisestä analyysistä, mutta tässä sulle minun käännös:
En saa naista, joten puran sen esseemuotoon, että vika on naisten kohtuuttomissa vaatimuksissa eikä missään nimessä omassa käytöksessäni tai kyvyssäni muodostaa normaalia ihmissuhdetta.
Tsemppiä kuitenkin efforttiin, ehkä sulle löytyy vielä joku unlimited attention-miespaketti tidukan alelaarista!
Ap
En ymmärrä viimeistä lausetta mutta saat jakamattoman surkutteluni.
Ohi aiheen mutta kahvipöydässä sinulla olisi pinnaa kiristävä vaikutus.
Tätä incel roskaa horisevat miehet ovat niitä, joihin yksikään nainen ei koskisi vaikka se olisi ainoa mahdollisuus saada mies. Olen vanha nainen ja tapaillut paljon miehiä ennen avioliittoa ja se jälkeen. Tapailemistani miehistä kukaan ei ole ollut mikään Chad vaan todellakin ihan tavallisia miehiä. Nyt on hyvä parisuhde ja oletettavasti tasot kohtaa, kun yhdessä viihdytään.
Kylläpä ap nyt saa nagaa päälleen. Asia on totta siinä mielessä, että naisilla on vihdoin lailliset oikeudet päättää kehostaan, rahoistaan ja tulevaisuudestaan. Heillä ei ole välttämättä mitään hinkua saada miestä. Itse olen 50 v ja meidän sukupolvella oli vielä joku sellainen ajatus että on pakko olla parisuhde tai muuten on jotenkin luuseri, mutta eipä noilla nuoremmilla tunnu enää sellaista olevan. Miehetkin ehkä ovat ehkä kiinni mennessä, että ajattelevat että naisen pitää huoltaa ulkonäköä, tehdä kotitöitä miehenkin puolesta, ehkä myös suostua seksiin mistä eivät itse edes nauti. Tämä ei ole naisista välttämättä niin itsestäänselvää ja vaivatonta kuin miehet ajattelevat, vaan epämiellyttävää ja katkeroittavaa. Rahasta nyt on turha puhuakaan, naiset käyvät Suomessa töissä ja elättävät itsensä ja usein vielä jonkun miehen siittämät lapsetkin omilla rahoillaan.
Mikä ihmeellinen kielisotku. Kieli poskessa kirjoitettu koko alkoitus!
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarvitsee kääntäjää, onneksi olen deittimaailman tulkki:
nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja
minulla on äärettömän vähän annettavaa ihmissuhteelle
oma contribution jää lähinnä siihen että 'olla oma ihana itsensä'?
en kykene näkemään arvoa toisessa ihmisessä
'vaatimuslista' on ilmainen terapia, unlimited attention ja tietysti täydet elämäntukipalvelut
kumppaniehdokas on harmillisesti ihminen
Itse vielä vanhan liiton mies, joka ajatteli että parisuhde on partnership
En ymmärrä käsitteitä "vanhan liiton mies" tai "partnership"
miehen tehtävä on lähinnä olla walking green flag ja maksaa kaikki.
olen kävelevä vaaranmerkki ja saan tietoni naisista lähinnä muilta miehiltä
Kova!!!
ignore.
Tuollainen yksisilmäinen käytös ei kun vain ansaitse mitään muuta yhtään sen parempaa kuin:
ignore hänet. kaikessa. Saa sen mitä ansaitsee..
Vierailija kirjoitti:
ignore.
Tuollainen yksisilmäinen käytös ei kun vain ansaitse mitään muuta yhtään sen parempaa kuin:
ignore hänet. kaikessa. Saa sen mitä ansaitsee..
Aika vahvaa "en välitä yhtään mutta kirjoitan silti tunteella kolmen rivin manifestin" voimaatuvaa naisenergiaa tässä.
Ignore onnistuu yleensä parhaiten silloin, kun ei tarvitse erikseen ilmoittaa siitä koko palstalle.
Mutta tsemppiä siihen valikoivaan huomiotta jättämiseen, vaikuttaa olevan työn alla vielä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tätä incel roskaa horisevat miehet ovat niitä, joihin yksikään nainen ei koskisi vaikka se olisi ainoa mahdollisuus saada mies. Olen vanha nainen ja tapaillut paljon miehiä ennen avioliittoa ja se jälkeen. Tapailemistani miehistä kukaan ei ole ollut mikään Chad vaan todellakin ihan tavallisia miehiä. Nyt on hyvä parisuhde ja oletettavasti tasot kohtaa, kun yhdessä viihdytään.
Aina yhtä sykähdyttävää kuulla, kun joku kokoaa oman menneisyytensä Greatest Hits -albumin todistaakseen, että "ihan tavallinen mies kelpaa, mutta vain jos se osaa olla hiljaa ja kiitollinen".
Hyvä että viihdyt, mutta ehkä kaikki eivät jaa ihan samaa standardia siitä, mikä on onnistunut parisuhde.
Onnea kuitenkin sun legacy relationshipin jatkoajalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarvitsee kääntäjää, onneksi olen deittimaailman tulkki:
nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja
minulla on äärettömän vähän annettavaa ihmissuhteelle
oma contribution jää lähinnä siihen että 'olla oma ihana itsensä'?
en kykene näkemään arvoa toisessa ihmisessä
'vaatimuslista' on ilmainen terapia, unlimited attention ja tietysti täydet elämäntukipalvelut
kumppaniehdokas on harmillisesti ihminen
Itse vielä vanhan liiton mies, joka ajatteli että parisuhde on partnership
En ymmärrä käsitteitä "vanhan liiton mies" tai "partnership"
miehen tehtävä on lähinnä olla walking green flag ja maksaa kaikki.
olen kävelevä vaaranmerkki ja saan tietoni naisista lähinnä muilta miehiltä
Tää on hyvä😁
koulutus samaa tasoa että varallisuustaso
Parisuhteessa vaaditaan molemmilta panosta, suurimmalle osasta naisista riittäisi, että mies jaksaisi olla kiinnostunut naisen jutuista, näkisi vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen ja pitäisi elämän perusjutut (työelämä, kodinhoito) omalta osaltaan kunnossa. Naiset pääasiassa kuitenkin toimivat samoin.
Nykymaailmassa kun mies ei ole enää elättäjän roolissa lähes missään perheessä, pitäisi olla jotain muuta tarjottavaa. Vähintään sitä hyvää seuraa, mutta kun miesten juttuja kuuntelee tuntuu etteivät monet pidä naisista laisinkaan. Ihme juttu ettei naisia kiinnosta...
Kyllä, odotan suomenkielen taitoja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tässä kysytään.
Nimim. Vanhan liiton nainen
Suomennos: Vanhan liiton mies haluaa liiton uuden liiton naisen kanssa ja sitten ihmettelee, millaisia he ovat. Vähän kuin yrittäisi alkaa suhteeseen intialaisen kanssa ja sitten ihmettelisi, mikseivät ole kuten suomalaiset. Ja nyt se vanhan liiton mies sitten yrittää sulautua "intialaiseksi" eikä kukaan ole tyytyväinen - hän itse tai ne naiset, joita hän havittelee. Vanhan liiton mies haluaa vanhan liiton naisen, joten nyt herää kysymys siitä, onko tuo mies mikään vanhan liiton mies vaan joku ikiteini, kuten Danny.
"Itse vielä vanhan liiton mies, joka ajatteli että parisuhde on partnership"
Naisena kuvittelin näin vielä 7v sitten, mutta totesin, ettei miehet ajattele näin vaan haluavat vain naisen joka toimii kodinkoneena. Siksi hyvä, sitoutuva, luotettava nainen ollut sinkkuna 7v ja sellaisena tulen pysymään, koska miehillä ei ole mitään annettavaa minulle. Läheisyyttä toki kaipaan, mutta miksi ostaa koko lehmä riesaksi kun voi ostaa purkin maitoa tarpeeseen?
Ulkonäöllä ei ole väliä. Ymmärrätkö senkin kalju tumppi? Lopeta ajattelemasta säälittävää pikkumunaasi ja omista hyvä persoonallisuus.