Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tullut fiilis, että nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja, mutta oma contribution jää läh

Vierailija
27.04.2025 |

Onko muilla tullut fiilis, että nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja, mutta oma contribution jää lähinnä siihen että 'olla oma ihana itsensä'?

Mä en tiedä onko tää vaan tiktok-generaatio, mutta kun juttelee sinkkunaisten kanssa, niin suurin 'vaatimuslista' on ilmainen terapia, unlimited attention ja tietysti täydet elämäntukipalvelut.

Itse vielä vanhan liiton mies, joka ajatteli että parisuhde on partnership, mutta ilmeisesti nykyään miehen tehtävä on lähinnä olla walking green flag ja maksaa kaikki.

Missä kohtaa meni näin överiksi?

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin minä miehen kanssa partnershipin eli yhtiönkin perustaa, voitonjako ja omistajuudet laitetaan mustaa valkoiselle ja niin edelleen. Mihinkään epämääräiseen "sinä partneroit minua rakkaudesta avoimessa liitossa" en ole alkamassa, eikä toivottavasti kukaan muukaan nainen.

Vierailija
22/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa suomea?

Vaddujumiin?? Toihan oli just sitä suomee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kovin vanhan liiton mies päätellen tuosta turhien anglismien määrästä tekstissäsi.

Vierailija
24/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutua. Älä jahtaa niitä parikymppisiä hottiksia. Minä ja kaikki tuntemani ihmiset ollaan ihan tavallisessa parisuhteessa. Ei kannata etsiä seuraa paikoista, joissa naisia on 30% ja miehiä 70%. Miksi ihmiset ovat nykyään niin laiskoja, ettei sitä kumppania viitsitä lähteä etsimään neljän seinän ulkopuolelta oikeasta elämästä? Mikä sinulla estää tämän?

Ainakin tautitilastojen perusteella suurin osa tytöistä panee todella pienen osan miehistä kanssa, sen valossa ota tavis- neuvosi on hiukan....

Vierailija
25/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kovin vanhan liiton mies päätellen tuosta turhien anglismien määrästä tekstissäsi.

Kunnon konservatiivi persu kyseessä 

Vierailija
26/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätetään sukupuolien välinen nahistelu pois, niin kehottaisin miettimään seuraavaa. Jos hyvä parisuhde ja hyvä avioliitto on korkealla prioriteettilistalla elämässä, niin sellaisen saamiseen pitää useimpien tehdä oikeasti töitä. Ei ne vaan tipahda syliin. Ei tutkintoa ja hyvää työpaikkaakaan saa helposti tai vaan valittamalla, että semmoista tarvitset. Kuulostaa ihan naurettavalta.

Se vaatii jotain. Samoin vaatii hyvän kumppanin saaminen. Yleensä se työ tehdään itsen kanssa ja sitä työtä voi olla paljon. Älkää uskoko leffoja ja kulttuurisia tarinoita. Kalat saa ne, jotka näkee vaivaa kalastamiseen, ei ne jotka mököttää rannalla ja ruikuttaa tai unelmoi kaloista.

Ja kyllä se päämäärätietoisuus ja draivi lisää kenen tahansa seksikkyyttä. 

Ei ole yhtään helpompaa naisille löytää vakisuhdetta, joka on hyvä, kuin miestenkään. Naiset tosin ymmärtää tämän päämäärätietoiduuden vähän paremmin. 

Vierailija
27/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarvitsee kääntäjää, onneksi olen deittimaailman tulkki:

nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja

minulla on äärettömän vähän annettavaa ihmissuhteelle

oma contribution jää lähinnä siihen että 'olla oma ihana itsensä'?

en kykene näkemään arvoa toisessa ihmisessä

'vaatimuslista' on ilmainen terapia, unlimited attention ja tietysti täydet elämäntukipalvelut

kumppaniehdokas on harmillisesti ihminen

Itse vielä vanhan liiton mies, joka ajatteli että parisuhde on partnership

En ymmärrä käsitteitä "vanhan liiton mies" tai "partnership"

miehen tehtävä on lähinnä olla walking green flag ja maksaa kaikki.

olen kävelevä vaaranmerkki ja saan tietoni naisista lähinnä muilta miehiltä

Vierailija
28/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi miehen jolle kaikki kanssakäyminen on noin hankalaa? Jopa yli kolmekymppisissä on helmiä jotka ei draamaile ja laske menikö effortit tasan.

Vierailija
29/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit ovat grandiooseja narsisteja eli: minulle kuuluu etuja, koska olen täydellinen.

Gen z ovat hauraita narsisteja eli: minulle kuuluu etuja, koska olen uhri.

Vierailija
30/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa jokseenkin rasittavalta ihmiseltä. Luulee ilmeisesti tekevänsä vaikutuksen sotkemalla englantia suomen sekaan. No, toki vaikutus tuleekin, mutta ei hyvä sellainen. Ap:n ongelma kuulostaa muutenkin sellaiselta, että tuskinpa on kovin yleinen, ainoastaan ap:n ja mahdollisesti kaltaistensa itselleen aiheuttama.

Vierailija
31/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa suomea?

Vaddujumiin?? Toihan oli just sitä suomee.

Mitä oikein sönkötät?

Vierailija
32/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset haluamme vain että te miehet pysytte kaukana meistä.

Vierailija
33/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen: ei ole.

Missä lie deittailet, kuulostaa hyvin vieraalta.

Vierailija
34/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen media muutti kaiken. 

Vierailija
35/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarvitsee kääntäjää, onneksi olen deittimaailman tulkki:

nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja

minulla on äärettömän vähän annettavaa ihmissuhteelle

oma contribution jää lähinnä siihen että 'olla oma ihana itsensä'?

en kykene näkemään arvoa toisessa ihmisessä

'vaatimuslista' on ilmainen terapia, unlimited attention ja tietysti täydet elämäntukipalvelut

kumppaniehdokas on harmillisesti ihminen

Itse vielä vanhan liiton mies, joka ajatteli että parisuhde on partnership

En ymmärrä käsitteitä "vanhan liiton mies" tai "partnership"

miehen tehtävä on lähinnä olla walking green flag ja maksaa kaikki.

olen kävelevä vaaranmerkki ja saan tietoni naisista lähinnä muilta miehiltä

Kiitos syvällisestä analyysistä, mutta tässä sulle minun käännös:

En saa naista, joten puran sen esseemuotoon, että vika on naisten kohtuuttomissa vaatimuksissa eikä missään nimessä omassa käytöksessäni tai kyvyssäni muodostaa normaalia ihmissuhdetta.

Tsemppiä kuitenkin efforttiin, ehkä sulle löytyy vielä joku unlimited attention-miespaketti tidukan alelaarista!

Ap

Vierailija
36/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis olettaa naisen suostuvan sänkyyn heti kun mies haluaa ja yllättyy ja suuttuu kun oikeutetusti naisella on oikeus kieltäytyä ja sanoa ei ilman, että sitä tarvitse mitenkään perustella. Mies siis olettaa treffien tarkoittavan kuumaa yhteistä yötä ja tuo miehen ns. panostaminen vaikuttaa näin naisen silmiin vain epäroivoiselta ja läpinäkyvältä vonkaamiselta, joka saa sitten miehen uhriutumaan entistä enemmän kun treffit eivät päätymään miehen toivomalla tavalla. Sitten mies alkaa vaan vihaamaan ja syyttämään yhä enemmän naisia ihan kaikesta, vaikka oikea syy on miehessä itsessään ja väärissä oletuksissa.

Vierailija
37/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jätetään sukupuolien välinen nahistelu pois, niin kehottaisin miettimään seuraavaa. Jos hyvä parisuhde ja hyvä avioliitto on korkealla prioriteettilistalla elämässä, niin sellaisen saamiseen pitää useimpien tehdä oikeasti töitä. Ei ne vaan tipahda syliin. Ei tutkintoa ja hyvää työpaikkaakaan saa helposti tai vaan valittamalla, että semmoista tarvitset. Kuulostaa ihan naurettavalta.

Se vaatii jotain. Samoin vaatii hyvän kumppanin saaminen. Yleensä se työ tehdään itsen kanssa ja sitä työtä voi olla paljon. Älkää uskoko leffoja ja kulttuurisia tarinoita. Kalat saa ne, jotka näkee vaivaa kalastamiseen, ei ne jotka mököttää rannalla ja ruikuttaa tai unelmoi kaloista.

Ja kyllä se päämäärätietoisuus ja draivi lisää kenen tahansa seksikkyyttä. 

Ei ole yhtään helpompaa naisille löytää vakisuhdetta, joka on hyvä, kuin miestenkään. Naiset tosin ymmärtää tämän päämäärätietoiduuden vähän parem

Tämä kuulosti vähän siltä kuin joku olisi lukenut puolikkaan motivaatiokirjan ja päättänyt coachata rannalla unelmoivia kalastajia.

Valitettavasti deittimarkkinat eivät toimi kuin kalareissu: joskus vaikka kuinka virittelet onget ja vääntäydyt parhaaseen kalastaja-asentoon, kukaan ei silti nappaa.

Eikä draivi korjaa sitä, jos koko soutuvene vuotaa.

Mutta kiitos tästä Ted Talkista, laitetaan mietintään.

Ap

Vierailija
38/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos haluat iän ja ulkonäön puolesta itseäsi tasokkaamman kumppanin, niin jotain pitää tuoda korvaukseksi pöytään. Jos haluat tasa-arvoisen suhteen, sinun pitää tyytyä niihin naisiin, joiden viehättämiseen rahkeet riittää.

Tämä on hieman yksinkertaistettua. Tuo ehkä toimisi maailmassa, jossa voisi viestitellä ja olla yhteydessä vain yhteen ihmiseen vuodessa tai vastaavaa.

Tosiasiahan on, että tasokkaimmat miehet harrastavat seksiä ihan tavallisten naisten kanssa ja naisten kanssa samantasoiset miehet tarjoavat ilmaisia viihdytyspalveluja ja statuksen nostoa ilman naisen omaa panosta. Nainen voi pitää itsensä tasoisia miehiä muuttomiehinä, kavereina, somen kaverilistan täyttäjinä, tapahtumakutsujina, opinnäytetyön tekijöinä jne. ja näiden harteilla seisoen tavoitella chadin kulkusia. Tavallinen mies pumppaa tavistiinan egon täyteen ja sen jälkeen uudistetulla itseluottamuksella voi mennä panosuhteeseen jättiläisen tai naamakomistuksen kanssa. 

Häviäjänä tässä on tavallinen mies ja voittajana supermiehet ja kaikki naiset. 

Naisilla on jatkuvasti turvallinen ja mukava olo ilman parisuhdettakin, joten kynnys ruveta parisuhteeseen itsensä tasoisen miehen kanssa on korkea, koska siihen liittyy myös uhrauksia. Kynnys seksin harrastamiseen omantasoisen miehen kanssa on vielä hirmu paljon korkeampi. 

Vierailija
39/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos haluat iän ja ulkonäön puolesta itseäsi tasokkaamman kumppanin, niin jotain pitää tuoda korvaukseksi pöytään. Jos haluat tasa-arvoisen suhteen, sinun pitää tyytyä niihin naisiin, joiden viehättämiseen rahkeet riittää.

Niin, tasoja on sittenkin olemassa? Koittakaas ny lopultakin päättää.

Vierailija
40/148 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan liiton mies ei tuuttaa noin paljon finglishiä ilmoille, mutta onhan tuollaista ilmiötä alkanut esiintymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi