Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on sanottu monta kertaa, että olen kaunis, mutta näen silti itseni poikkeuksellisen rumana

Vierailija
27.04.2025 |

Kuka valehtelee?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yleistä se on, että nainen kokee olevansa riittävän kaunis?

Niin, ettei kovin usein edes ajattele koko asiaa tai, että ulkonäön eteen pitäisi tehdä jotain uusia tempauksia.

Useimmat kai ajattelet olevansa ihan ok näköisiä tai korkeintaan miettivät, että nenä vois olla vähän pienempi tai huulet täyteläisemmät. Veikkaan että vähemmistö oikeasti pitää itseään huomiotaherättävän rumana.

Ap

Vierailija
22/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuilostaa body dysmorohialta ja ettet itse ole tyytyväinen itseesi.

Oletko ruuppuvainen mitä yhteiskunta ajattelee, koska tahansa voit ajatella toisin!

Olisi ihanaa jos peruskoulun käyneet osaisivat kirjoittaa suomea. Kehonkuvan häiriö.  Pronominit, välimerkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ettei kovin usein edes ajattele koko asiaa tai, että ulkonäön eteen pitäisi tehdä jotain uusia tempauksia.

Useimmat kai ajattelet olevansa ihan ok näköisiä tai korkeintaan miettivät, että nenä vois olla vähän pienempi tai huulet täyteläisemmät. Veikkaan että vähemmistö oikeasti pitää itseään huomiotaherättävän rumana.

Ap

Mistä se sinun tapauksessasi johtuu, että pidät itseäsi epätavallisen rumana?

Onko sinulla mielestäsi pari isoa vikaa, vai onko kaikissa piirteissäsi jokin vähän pielessä?

Vierailija
24/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä minkä näköinen olet? Minua on sanottu todella kauniiksi ja helvetin rumaksi. Jos otan selfien, näytän kamalalta. Jos mieheni ottaa minusta kuvan, näytän hyvältä. Eteisen peilissä näytän hyvältä, vessan peilissä rumalta. Työpaikalla on myös yksi peili missä näytän kauniilta ja toinen, jossa rumalta. 

Minulla ei ole hajuakaan olenko ruma vai kaunis. Riippunee mielipiteestä, valaistuksesta, kamerasta ja ties mistä. Mutta en myöskään tiedä mitä tekisin tuolla tiedolla. En kuitenkaan voi muuttua oleellisesti toisen näköiseksi ja kun kerran olen tähän asti tälläkin ulkonäöllä selvinnyt niin eipä elämäni siitä miksikään muuttuisi, vaikka voisinkin ulkonäköni muuttaa jonkun toisen näköiseksi.

Vierailija
25/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samaa ongelmaa mutta olen yrittänyt järkeillä asian niin, että minä näytän juuri siltä minä näytän ja sen on vain riitettävä. Ihmiset eivät sentään kavahda, oksenna, ala nauramaan tai juokse karkuun minut nähdessään, joten olen luultavasti ihan mukiinmenevän näköinen, vaikka valokuvissa ja selfieissä näytäkin omasta mielestäni hirviöltä. Lisäksi näytän pitkin päivää eri peileissä ja valaistuksissa ihan eriltä, joten loppupeleissä siihen miltä näytän muiden silmissä en voi vaikuttaa enkä tule koskaan sitä oikeastaan tietämäänkään. Minua ei ole koskaan sanottu kauniiksi eikä rumaksi, joten sekään ei anna mitään suuntaa asiaan. Ihmiset kiinnittävät tänä päivänä muutenkin liikaa huomiota ulkonäköönsä.

Ap, ymmärrän tuskasi mutta parasta olla miettimättä asiaa liikaa ja keskittyä ulkonäköä enemmän sisäiseen kauneuteen ja hyvinvointiin, se kantaa paljon pidemmälle.

Vierailija
26/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä pidän, mutta jos mua kehuttaisi usein kauniiksi niin ajattelisin että päässäni on vikaa. Mutta voithan sä uskoa olevasi ruma, ei sitä kukaan estä. 

Vierailija
27/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Vierailija
28/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sinulla mielestäsi pari isoa vikaa, vai onko kaikissa piirteissäsi jokin vähän pielessä?

Kaikki jotenkin ihan pielessä. Esim. Mittasuhteet kasvoissa ja kehossa tosi kummalliset ja valtavaa epäsymmetriaa myös.

Ap

Vierailija
29/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinua on kehunut poikkeuksellisen kauniiksi?

Vierailija
30/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan aika nuori, kun vielä mietit ulkonäköäsi. 

Vierailija
31/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika ruokkii kehodysmorfiaa niilläkin ihmisillä, joilla ei olisi mitään syytä vihata ulkonäköään (kuten ei tietenkään kellään). Ap, olet oikeasti hyvä sellaisena kuin olet. Usko minua.

Vierailija
32/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan.

Ap

Vierailija
33/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikki jotenkin ihan pielessä. Esim. Mittasuhteet kasvoissa ja kehossa tosi kummalliset ja valtavaa epäsymmetriaa myös.

Mihin vertaat itseäsi? Mihin verrattuna mittasuhteesi ovat kummalliset ja epäsymmetriset?

Vierailija
34/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan aika nuori, kun vielä mietit ulkonäköäsi. 

En ole nuori.

Ap

Vierailija
35/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vanha viisaus että kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
36/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan.

Ap

Kuka on kehunut kauniiksi?

Vierailija
37/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan.

Ap

Kuka on kehunut kauniiksi?

Pari kaveria, miehet, terapeutti, sisko.

Ap

Vierailija
38/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on aika päivittää peilisi.Tosin turha on peiliä syyttää jos naamasi on vino.

Vierailija
39/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikki jotenkin ihan pielessä. Esim. Mittasuhteet kasvoissa ja kehossa tosi

Mihin vertaat itseäsi? Mihin verrattuna mittasuhteesi ovat kummalliset ja epäsymmetriset?

Ihmisiin, jotka eivät näytä kummallisilta.

Ap

Vierailija
40/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Sulla taitaa kusiletku haista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi