Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on sanottu monta kertaa, että olen kaunis, mutta näen silti itseni poikkeuksellisen rumana

Vierailija
27.04.2025 |

Kuka valehtelee?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kukaan uskaltaa kasvokkain sanoa että joku on ruma

Vierailija
42/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikä on tärkeä sen minäkuvan kehittymisessä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kukaan uskaltaa kasvokkain sanoa että joku on ruma

Eipä silloin kehuta kauniiksikaan jos on ruma. 

Vierailija
44/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus ei ole katoavaista, ulkoinen taas on kaikilla. Vaikka kuinka yrittäisi korjata ulkonäköään suurilla summilla ei se estä meitä kaikkia rupsahtamasta. Siksi sillä ei ole juurikaan väliä miltä näytät edes nyt nuorempana.

Vierailija
45/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen kauneus ei ole katoavaista, ulkoinen taas on kaikilla. Vaikka kuinka yrittäisi korjata ulkonäköään suurilla summilla ei se estä meitä kaikkia rupsahtamasta. Siksi sillä ei ole juurikaan väliä miltä näytät edes nyt nuorempana.

Ei pidä paikkaansa, hyvännäköiset on hyvännäköisiä kyllä vanhempanakin. 

Vierailija
46/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehujia ovat oma äiti ja tyttökaverit, niin älä usko. Jos kauniiksi kehuvia ovat vieraat miehet, niin olet todennäköisesti ainakin hyvännäköinen.

Kyllä sen ulkonäön pitäisi kyllä itsekin pystyä arvioimaan. Ei ehkä peilistä, mutta valokuvat antavat hyvän mahdollisuuden nähdä itsensä ns. vieraan silmin.

Vierailija
47/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kehujia ovat oma äiti ja tyttökaverit, niin älä usko. Jos kauniiksi kehuvia ovat vieraat miehet, niin olet todennäköisesti ainakin hyvännäköinen.

Kyllä sen ulkonäön pitäisi kyllä itsekin pystyä arvioimaan. Ei ehkä peilistä, mutta valokuvat antavat hyvän mahdollisuuden nähdä itsensä ns. vieraan silmin.

Ei ne tyttökaveritkaan kehuisi kauniiksi poikkeuksellisen rumaa, mitä ap kertoo uskovansa olevansa. 

Vierailija
48/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin, mutta he eivät ole nähneet minua "ei niin hyvänä päivänä tai aikana", esim. kun olen kamppaillut pahojen iho-ongelmien ja terveyteni kanssa...

Vierailija
49/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kehun vain niitä kauniiksi, jotka mun mielestä on kauniita. En oo koskaan kehunut omasta mielestä epäviehättäviä. 

Eli jos joku kehuu kauniiksi tai vaikka asua ym niin kyllä uskon, että juuri hänen silmissään on hyvännäköinen. 

Vierailija
50/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin välillä sanoa joillekin et ompa kaunis tai ihanat hiukset jne mut sit jotenki ei kehtaa :D ilahduttaa ne spontaanit kehut itseäkin niin miksi ei muita mutta jotenki miettii et jos joku pitääkin outona 

Vierailija
51/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli tutkimus. Rumia kehutaan usein tsemppausmielessä kauniiksi ja kauniita ei kehuta, koska ajatellaan että heitä kehutaan jo muutenkin tarpeeksi.

Paha sanoa mikä on ap:n tilanne.

Tää on muuten niin totta!! XD

Vierailija
52/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen kauneus ei ole katoavaista, mutta ulkoisesti ruma ei tee kenestäkään sisäisesti kaunista. Eikä kaunis ulkonäkö kenestäkään sisäisesti rumaa.

Ei kaikki myöskään rupsahda yhtä nopeasti. Moni ihminen säilyy seksuaalisesti haluttavana (jos on sellainen ulkonäko) varhaisteinistä yli keski-ikään asti.

Lopulta vain vähemmistö elämästä (lapsuus ja vanhuus) on sellaista aikaa, jolloin ulkonäöllä ei ole merkitystä ja voi keskittyä vain "sisäiseen kauneuteen".

Vierailija
53/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua naiset juurikaan ole kehuneet. Äitini on haukkunut lähinnä hu0r@ksi.

Ap

Vierailija
54/54 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua naiset juurikaan ole kehuneet. Äitini on haukkunut lähinnä hu0r@ksi.

Ap

Se on törkeää varsinkin äidin suusta kuultuna, mutta rumia ihmisiä ei yleensä huori ksi haukuta, vaan naisia joilla on muiden mielestä liian helposti vientiä.

Tosin samalla pitää todeta, että monet miehet panevat kaikkea, jotka antavat, mutta harvoin ihan rumia. Jos miehet kehuvat kauniiksi, niin se on vain tapa saada epävarmalta naiselta piparia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi