Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä painostaa vasektomiaan

Vierailija
27.04.2025 |

Olemme seurustelleet kolme vuotta. Nyt hän vaatii minua vasektomiaan, koska ei halua lapsia.

Rakastan häntä, mutta en ole varma haluanko itse joskus perheen.

Paine kasvaa, enkä tiedä mitä tehdä.

Kuulemma helppo ja vähäkipuinen operaatio miehelle

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei halua lapsia, hän menköön sterilisaatioon. Et missään tapauksessa mene itae vasektomiaan, jos et ole varma omista lapsitoiveistasi!

Vierailija
42/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä en koskaan antaisi keinotekoisesti viedä lisääntymiskykyäni. Se on minulle pyhä asia. En tiedä miksi, mutta sisäinen tunne on vahva.

Montako lasta sulla on?

Kolme niitä on.

En kyllä keksi, mikä merkitys täällä tiedolla on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirurgisen operaation tai loppuelämän lapsettomuuden _painostaminen_ toiselle ihmiselle on jotain niin kieroa että ihmisyys täytyy olla täysin hukassa.

Jonkinlainen kontrollihullu?

Tavallinen nainen: haluaa tuohota miehen mahdollisuuden omiin lapsiin jonka jälkeen ottaa eron.

Vierailija
44/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia on oma päätös, mutta sinun kannattaisi kyllä miettiä ihan kunnolla, haluatko perheen vai et. Jos haluat, miksi käytät vuosia tapailuun joka ei tule johtamaan sinne? 

Vierailija
45/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi parittlet naisen kanssa joka ei halua lapsia, jos tiedät että haluat itse lapsia (jonkun muun kanssa)?

Eroa, typerys.

Täysin tyhjänkohkaamista kun jo ennalta tietää ettei lopputulosta saada aikaiseksi edes vahinkona.

Jännitys on kuitenkin elämän suola.

Vierailija
46/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi parittlet naisen kanssa joka ei halua lapsia, jos tiedät että haluat itse lapsia (jonkun muun kanssa)?

Eroa, typerys.

Nyt jos tavaat aloituksen läpi niin saatat huomata ristiriitaa oman tulkintasi ja aloituksen välillä.

Yritä!

Vierailija
47/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä en koskaan antaisi keinotekoisesti viedä lisääntymiskykyäni. Se on minulle pyhä asia. En tiedä miksi, mutta sisäinen tunne on vahva.

Montako lasta sulla on?

Kolme niitä on.

En kyllä keksi, mikä merkitys täällä tiedolla on. 

Tietysti sillä on merkitystä. Jos on jo lapsia ja tietää ettei halua niitä enempää, niin sterilisaatio/vasektomia on oikein hyvä ratkaisu loppuelämän ehkäisykeinoksi.

Vierailija
48/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa varmistaa oman lapsensaantikykynsä ja tuhota sinun.

Tuollaisia ne naiset ovat, mieti asiaa hetki.

Voit miettiä myös kuinka tulet reagoimaan kun nainen tulee raskaaksi ja syyttää että vasektomia on epäonnistunut. Tämä sattumalta sen jälkeen kun hän oli tyttöjenreissulla...

Mikään ei pakota ap:ta tunkemaan siitintään naisen emättimeen, eli parittelemaan tämän kanssaan. Parittelu on lasten tekemistä. Jos nainen ei halua lapsia, hänen ei tarvitse paritella, ja jos ap haluaa lapsia jonkun toisen naisen kanssa, niin hänen ei tulisi olla tämän naisen kanssa ollenkaan.

Naiset eivät siis harrasta seksiä nautinnon vuoksi. Hyvä tieto, kiitos!

Vierailija
49/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset painostetaan koko elämänsä käyttämään ehkäisyä, ensin pillereitä, sitten kierukkaa. Miehiä ei painosteta mihinkään.

Tämä. Niin totta. Mietin kuinka monen naisen masennus ja raskauden jälkeinen babyblues johtuu hormonaalisen ehkäisyn käytöstä?  Voi johtua tai ei, yksilöllistä. Kunnioittakaa naiset kehoannne. Kiitos EI horm.ehkäisylle. Kortsuja löytyy jokaiseen kokoon tai kumiallergiaan. + Liukkarit. 

Vierailija
50/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, ettei nainen sittenkään ole niin varma siitä, ettei itse haluaisi lapsia joskus myöhemmin. Moni muuttaakin mielensä neljänkympin lähestyessä. Epäreilua, että pakottaa miehen tekemään tällaisen lopullisen päätöksen, vaikka mies itse ei ole asiasta varma.

Vierailija
51/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostatko ap itse naista hormonaaliseen ehkäisyyn/kuparikierukkaan, kun et haluaisi käyttää kumia?

Vierailija
52/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
53/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei anneta neuvoksi naiselle että painuu helvettiin suhteesta jossa mies mahdollisesti haluaa lapsia mutta nainen ei. Tilanteen ollessa naisen kirjoittama, olisitte jo repineet pelihousunne ja haukkuisitte miestä monisanaisesti

Vierailija
54/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätät. Puolison mielipidettä ei kannata päätöksessä noteerata mitenkään.

Itselläni menisi jarrut päälle ihan painostuksen takia. Johan tuohon myöntymällä olisi kuin kuuliainen koira, joka totteli kun käsketään.

Vierailija
55/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painostatko ap itse naista hormonaaliseen ehkäisyyn/kuparikierukkaan, kun et haluaisi käyttää kumia?

Ap on pelkkä trolli joka ei ole osallistunut tähän keskusteluun aloituksen jälkeen ollenkaan.

Vierailija
56/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset painostetaan koko elämänsä käyttämään ehkäisyä, ensin pillereitä, sitten kierukkaa. Miehiä ei painosteta mihinkään.

Paitsi menemään inttiin tai vankilaan. Naisenhan ei ole pakko käyttää ehkäisyä tai edes harrastaa seksiä. 

Ei miehenkään ole pakko harrastaa seksiä!

Vierailija
57/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia on oma päätös, mutta sinun kannattaisi kyllä miettiä ihan kunnolla, haluatko perheen vai et. Jos haluat, miksi käytät vuosia tapailuun joka ei tule johtamaan sinne? 

Koska mies käyttää naista seksuaalisesti hyväkseen, sperma ämpärinä. Salaa tiedon siitä, ettei näe suhteella tulevaisuutta, sillä haluaa tulevaisuudessa lapsia (jonkun muun kanssa). Mutta käyttöpimppa on käyttöpimppa.

Vierailija
58/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään tee mitään noin peruuttamatonta kenenkään painostuksesta. 

Vierailija
59/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystävä on syönyt pillereitä jo kauan terveyssyistä joten ei ole mitään painostamista tarvittu enkä painostaisi. ap

Vierailija
60/128 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että nainen haluaakin lapsia, mutta ei vaan sinun kanssasi. Vasektomia onkin hänen kannaltaan hyvä ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän