Naisystävä painostaa vasektomiaan
Olemme seurustelleet kolme vuotta. Nyt hän vaatii minua vasektomiaan, koska ei halua lapsia.
Rakastan häntä, mutta en ole varma haluanko itse joskus perheen.
Paine kasvaa, enkä tiedä mitä tehdä.
Kuulemma helppo ja vähäkipuinen operaatio miehelle
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan mene vasektomiaan jos et itse sitä halua. Eikö se ollut niin että sinun kehosi ja sinun päätölsesi, vai koskeeko tämä lausahdus vain naisia?
Sillä ei ole merkitystä kenelle leikkaus on rankempi ja kenelle ei, jos naisesi ei halua lapsia niin hän menkööt itse leikkaukseen.
Niin, tuntuu näin naisena oudolta, että nainen ulkoistaisi tämän. Eri asia jos mieskin olisi varmasti vela.
Toisaalta, kenenkään ei ole pakko mennä leikkaukseen. Vähiten sivuvaikutuksia tuo kortsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painostatko ap itse naista hormonaaliseen ehkäisyyn/kuparikierukkaan, kun et haluaisi käyttää kumia?
Naisystävä on syönyt pillereitä jo kauan terveyssyistä joten ei ole mitään painostamista tarvittu enkä painostaisi. ap
Näppärää. Valmiiksi valheilla manipuloitu ja mutiloitu nainen, jota voi käyttää spermaviemärinä kunnes löytää naisen, jota käyttää siementen kasvualustana.
Miksi naiset edes olette näiden hirviöiden kanssa?
Näin yököttävää kieltä ei voi kyllä nainen käyttää...
Vierailija kirjoitti:
Älä ole suhteessa henkilön kanssa, kun teillä on erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat. T. Steriloitu
Tässä taitaa olla perinteinen aidallaistuja vs. vela -kuvio.
Mene nyt vaan sinne leikkauseen kun miehen on aina tehtävä niin kuin nainen haluaa!!
Etkä ainakaan voi vaatia naista steriloimaan itseään vaikka nainen ei halua lapsia kun se mieli saattaa muuttua niin naisella pitää olla aina mahdollisuus vanhemmuuteen jos nainen näin päättää. Miehillä ei ole samanlaista oikeutta
Jos ei halua lapsia, ei ole pakko harrastaa seksiä. Nautintoseksi on itsekästä, ja tuskin toista edes otetaan silloin huomioon, kunhan itse saa. Ne letkut ovat toissijainen asia silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Aika monella vapaaehtoisesti lapsettomalla parikymppisellä naisella muuttuu ääni kellossa siinä neljänkympin korvilla, kun tajuaa, että ihan oikeasti jää lapsettomaksi, jos ei nyt toimi.
Se onkin sitten naisen oma asia.
Mutta miehen kohdalla se on myös naisen asia ja naisen päätösvallan alla?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua lapsia, ei ole pakko harrastaa seksiä. Nautintoseksi on itsekästä, ja tuskin toista edes otetaan silloin huomioon, kunhan itse saa. Ne letkut ovat toissijainen asia silloin.
Itsekästä ketä kohtaan?
ylö