Naisystävä painostaa vasektomiaan
Olemme seurustelleet kolme vuotta. Nyt hän vaatii minua vasektomiaan, koska ei halua lapsia.
Rakastan häntä, mutta en ole varma haluanko itse joskus perheen.
Paine kasvaa, enkä tiedä mitä tehdä.
Kuulemma helppo ja vähäkipuinen operaatio miehelle
Kommentit (128)
Jos panostaa tuollaiseen, niin on hirviö.
Lähtisin itse tuollaisesta suhteesta.
Ei kuulosta hyvältä suhteelta.
Jos et ole varma, haluatko lapsia, älä mene. Sinulla on oikeus päättää kehostasi ja vasektomia on loppuelämän valinta.
Ei kannata mennä.
Haluat joskus lapsia.
Etsi sopiva kumppani.
Rohkeasti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset painostetaan koko elämänsä käyttämään ehkäisyä, ensin pillereitä, sitten kierukkaa. Miehiä ei painosteta mihinkään.
Paitsi menemään inttiin tai vankilaan. Naisenhan ei ole pakko käyttää ehkäisyä tai edes harrastaa seksiä.
Naisille armeija on vapaaehtoinen, vankilaanmeno on typerä argumentti jos ei elä rikollisesti. Niin ja ei miehenkään ole pakko harrastaa seksiä. Monet naiset käyttävät pillereitä esim sairauksien hoitoon, ei pelkästään ehkäisyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia on hyvä juttu, voi panna huoletta paljaalla.
Se ei suojaa sp taudeilta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa varmistaa oman lapsensaantikykynsä ja tuhota sinun.
Tuollaisia ne naiset ovat, mieti asiaa hetki.
Voit miettiä myös kuinka tulet reagoimaan kun nainen tulee raskaaksi ja syyttää että vasektomia on epäonnistunut. Tämä sattumalta sen jälkeen kun hän oli tyttöjenreissulla...
Naisesta voi myös tulla yhtäkkiä haluton, kun hän tajuaa olevansa hedelmättömän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset painostetaan koko elämänsä käyttämään ehkäisyä, ensin pillereitä, sitten kierukkaa. Miehiä ei painosteta mihinkään.
Miehille on vasta kehitteillä ehkäisy. Painostetaan kondomin käyttöön. Vasektomia on lopullinen päätös. Ihme uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Kortsukin on olemassa, ihan tiedoksi.
Ja toisin kuin sterilisaation ja vasektomian, kierukka ja pillerit tuottavat harvemmin peruuttamattomia vaikutuksia.
Kirurgisen operaation tai loppuelämän lapsettomuuden _painostaminen_ toiselle ihmiselle on jotain niin kieroa että ihmisyys täytyy olla täysin hukassa.
Jonkinlainen kontrollihullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on vasta kehitteillä ehkäisy. Painostetaan kondomin käyttöön. Vasektomia on lopullinen päätös. Ihme uhriutumista.
Miehille oli ollut jo omanlaisensa ehkäisypilleri valmisteilla, testejä tehtiin mutta koska miehistä tuli ns. "hormonihirviöitä" se ajatus kuopattiin ja todettiin että naisillehan ne sopii. Muutenkin ovat hormonaalisia ja tunteet heittelee niiden ohella eestaas. Puhumattakaan muistakin oireista, esim haluttomuudesta mitä tuli miehille, mutta naisten kohdalla ei mitenkään noteerattu.
Eikö vasektomiaan ole nykyään niin pitkät odotusajat, että vaikka ap menisi jonoon saman tien, saattaa koko suhde olla päättynyt jo kauan ennen kuin toimenpiteeseen edes pääsee.
Siis miksi parittlet naisen kanssa joka ei halua lapsia, jos tiedät että haluat itse lapsia (jonkun muun kanssa)?
Eroa, typerys.
Minä miehenä en koskaan antaisi keinotekoisesti viedä lisääntymiskykyäni. Se on minulle pyhä asia. En tiedä miksi, mutta sisäinen tunne on vahva.
Vierailija kirjoitti:
Voit miettiä myös kuinka tulet reagoimaan kun nainen tulee raskaaksi ja syyttää että vasektomia on epäonnistunut. Tämä sattumalta sen jälkeen kun hän oli tyttöjenreissulla...
Mikään ei pakota ap:ta tunkemaan siitintään naisen emättimeen, eli parittelemaan tämän kanssaan. Parittelu on lasten tekemistä. Jos nainen ei halua lapsia, hänen ei tarvitse paritella, ja jos ap haluaa lapsia jonkun toisen naisen kanssa, niin hänen ei tulisi olla tämän naisen kanssa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortsukin on olemassa, ihan tiedoksi.
Ja toisin kuin sterilisaation ja vasektomian, kierukka ja pillerit tuottavat harvemmin peruuttamattomia vaikutuksia.
Hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa mm. sukuelinsyöpiä ja erilaisia kasvaimia, kuten kaikki muukin luonnoton sekoilu.
Hommahan ratkeaa ihan sillä että lopetetaan parittelu muussa kuin lisääntymistarkoituksessa.
Se voidaan sallia, että miehet laittavat siitintä toistensa peräaukkoihin ja suukkuluukkuihin, ja kantavat itse seuraukset myrkkysperma-altistuksesta. Mutta tämäkin vain vuorotellen, ei niin että yksi mies myrkyttää toista miestä ja vuoro ei koskaan vaihdu.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat perheen et mene ja eroat. Jos et halua menet ja pysyt tämän naisen kanssa.
Tuskin on loppuikänsä tyytyväinen salvettuun mieheen? Katselee kuitenkin toisen.
Kunhan nyt koittaa pilata miehen mahdolliset perhehaaveet myöhemmissä suhteissaan
Älä mene! Tuolla naisella on päässä vikaa. Sinun ei kannata jäädä tuohon suhteeseen, vaikka nainen hoitaisi ehkäisyn.
Sitten on toki ok, jos olette kumpikin jo reippaasti yli neljänkymmenen, ja lasten saaminen ei ole enää ajankohtaista. Sain kuitenkin käsityksen, että sinulla voisi olla vielä mahdollisuus saada itsellesi hedelmällisessä iässä oleva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia on hyvä juttu, voi panna huoletta paljaalla.
Se ei suojaa sp taudeilta.
Tämä on tärkeä asia muistaa, naisiin ei voi luottaa edes parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä en koskaan antaisi keinotekoisesti viedä lisääntymiskykyäni. Se on minulle pyhä asia. En tiedä miksi, mutta sisäinen tunne on vahva.
Montako lasta sulla on?