Naisystävä painostaa vasektomiaan
Olemme seurustelleet kolme vuotta. Nyt hän vaatii minua vasektomiaan, koska ei halua lapsia.
Rakastan häntä, mutta en ole varma haluanko itse joskus perheen.
Paine kasvaa, enkä tiedä mitä tehdä.
Kuulemma helppo ja vähäkipuinen operaatio miehelle
Kommentit (128)
Jos haluat perheen et mene ja eroat. Jos et halua menet ja pysyt tämän naisen kanssa.
Älä ole suhteessa henkilön kanssa, kun teillä on erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat. T. Steriloitu
Kuinka vanha sä olet? Kuulostat ihan teiniltä.
Toimenpiteenä vasektomia on helppo ja siitä paranee nopeasti. Mutta: oletko valmis vasektomiaan? Käsittele etukäteen asian lopullisuus, ettei myöhemmin kaduta.
Hän haluaa selvittää, oletko suhteessa tosissaan ja jos haluat lapsia niin vaihda eroa. Kasva aikuiseksi.
Lopeta vinkuminen ja mene sinne vasektomiaan
Vasektomia on hyvä juttu, voi panna huoletta paljaalla.
Naiset painostetaan koko elämänsä käyttämään ehkäisyä, ensin pillereitä, sitten kierukkaa. Miehiä ei painosteta mihinkään.
Et todellakaan mene vasektomiaan jos et itse sitä halua. Eikö se ollut niin että sinun kehosi ja sinun päätölsesi, vai koskeeko tämä lausahdus vain naisia?
Sillä ei ole merkitystä kenelle leikkaus on rankempi ja kenelle ei, jos naisesi ei halua lapsia niin hän menkööt itse leikkaukseen.
Sinun kehosi, sinun päätöksesi. Vaikka et edes haluaisi lapsia, niin tuollaisesta painostajasta on hyvä erota.
Vierailija kirjoitti:
Toimenpiteenä vasektomia on helppo ja siitä paranee nopeasti. Mutta: oletko valmis vasektomiaan? Käsittele etukäteen asian lopullisuus, ettei myöhemmin kaduta.
Äh. Mitä sinä tuollaista ehdotat? Eihän aapeen siihen tarvitse mennä. Aapee ei halua.
Miksi pitäisi suostua sen noin dramaattiseen leikkaukseen vain sen tali, että kumppani haluaa?
Voihan se kumppani yhtä hyvin mennä laitattamaan piuhat solmun.
Sanoisin Aapeelle, että älä mene.
Muita ehkäisykeinoja on.
Vierailija kirjoitti:
Naiset painostetaan koko elämänsä käyttämään ehkäisyä, ensin pillereitä, sitten kierukkaa. Miehiä ei painosteta mihinkään.
Paitsi menemään inttiin tai vankilaan. Naisenhan ei ole pakko käyttää ehkäisyä tai edes harrastaa seksiä.
Jos nainen on varma että ei halua lapsia niin miksi hän ei mene sterilatioon? Kun kerran sinä olet vielä epävarma lapsihaaveistasi jos vaikka haluaisitkin (eli myös kenties tuo teidän parisuhdekin loppuisi siihen).
Nainen joka tapauksessa on törkeä jos sinua painostaa. Tuollaisen pitäisi lähteä omasta halusta ja mietinnöistä. Ehkä miettisin haluatko edes jatkaa suhdetta tuollaisen naisen kanssa.
Kerrot varanneesi ajan ja myöhemmin valehtelet käyneesi. Sen jälkeen painat menemään ilman kumia.
Ap se on sinun kehosi ja sinun päätöksesi!
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa selvittää, oletko suhteessa tosissaan ja jos haluat lapsia niin vaihda eroa. Kasva aikuiseksi.
Häh?
Onpa outoa.
Ei mulla ole tullut mieleen, että vaatisin kumppanilta tuollaista sen takia, että dian tai en eroa.
Kyllä sen voi ihan puhumalla hoitaa.
Olet jo henkisesti kastroitu. Eli ihan sama. Susta ei ole miestä perheen perustamiseen.
Perhe on miesten hommia. Ei eunukkien.
Käytät kortsua.