Salilla treenaava, hyväkuntoinen mies ja lihava, huonokuntoinen nainen
Aika vaikea olisi itse treenata salilla ja pitää kunnosta huolta, jos samassa taloudessa asuva naishenkilö ei kuntoili ja treenaisi.
Ei olis itsellänikään tippaakaan motivaatiota kuntoiluun ja salilla näkisi kuitenkin hyväkroppaisia, urheilullisia naisia.
Sitä vain itse masentuisi, jos oma ei olisi urheilullinen.
M40
Kommentit (76)
Heh, joku teki sysi paskan provon ja naiset on heti kehumassa itseään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu tällainen epäsuhta pari. Mies on urheilullinen, käy miltei päivittäin juoksemassa, salilla tai pelaamassa jotain. On pitkä ja mielestäni komea. Vaimonsa on lyhyt ja pyylevä, en ole nähnyt häntä lenkillä kertaakaan sen jälkeen kun koirastaan aika viime keväänä jätti. Näen häntä yleensä vain kauempaa ja ryhdistä ja habituksesta luulin pitkään, että hän on 50-60-vuotias, mutta onkin oikeasti 40 jotain.
Läskifetissi. Kaverin mies otti eron kun kaveri laihtui ja vähän ajan päästä tällä miehellä oli taas läski käsipuolessa..
Miten se menikään joidenkin naisten jakamissa aforismi- tauluissa.🤔 Miehet rakastavat muotoja, koirat juoksevat luiden perässä. 😂
Sali kasvattaa voimaa ja/tai lihaksia, ei laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Sali kasvattaa voimaa ja/tai lihaksia, ei laihduta.
No, tota . . . salilla voi treenata hyvinkin monipuolisesti, eli kasvattaa lihaksia ja voimaa, polttaa rasvaa, lisätä liikkuvuutta, jne.
Just hyvä kombo. Miehet kuolevat aiemmin, niin ehkä kondismies ja lyllerönainen kuolevat suunnilleen yhtäaikaa.
Ei tuollainen suhde useinkaan toimi. Ennenmmin tai myöhemmin se sohvaperuna ärsyyntyy "salimakeen" ja tekee ongelman siitä että toinen treenaa ja pitää huolta itsestään "ihan koko ajan". Sen sijaan sohvis ei näe mitään ongelmaa siinä että hän itsekin suorittaa koko ajan sitä sohvaperunuuttaan eikä kykene näkemään lainkaan kuplansa ulkopuolelle.
Tuo on sinun makusi. Itse tykkään chubbysta, siksi kotonani on bbw. Salilla treenaan itseäni varten ja masennun vain jos jostain syystä en pääse sinne.
Olipahan taas keksitty aloitus. Ei taaskaan kukaan lähtenyt baarista mukaan? Muista, se johtuu siitä koska olet huono ihminen.
Minä potkin miestäni liikkumaan, koska haluan että eläkkeelle päästessämme olemme maksimoineet terveet elinvuodet parhaamme mukaan.
Tykkäämme matkustella. Usein käy niin että se, joka ei ole noudattanut terveellisiä elintapoja, alkaakin sairastelemaan.
Lihavuuteen vaikutetaan ravinnolla. Liikunnan avulla voit syödä enemmän kaloreita ja kiinteytyä.
Ehkä kannattas alunperin lyöttäytyä yhteen sellaisen kanssa, joka sopii omaan elämäntyyliin. Tätä se on kun miehet tinderissä ja muualla roiskii haulikolla niitä mätsejä ja ottaa minkä kiinni saa. Naisten taktiikka on fiksumpi, mätsää vaan niitä jotka oikeasti kiinnostaa. Vähemmän ulinaa ja itkemistä jälkikäteen.
Ei olisi itsellä tippaakaan motivaatiota kuntoiluun jos samassa taloudessa asuva naishenkilö ei treenaisi?
Toisesta ihmisestä lähtevä motivaatio on aina heikolla pohjalla. Kannattaa etsiä niitä syitä tekemiselleen itsestä, niin motivaatio kantaa. Minulle on aivan käsittämätön ajatus että treenimotivaationi lopahtaisi puolison tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. En ole ikinä treenannut sen takia että hänkin treenaa, ja sillä tavalla olisi kuntoilu kyllä jäänyt heti elämästä sillä mieheni on aika sohvaperuna :D Mutta se on hänen valintansa ja elämänsä, ei meillä muutkaan harrastukset ole täsmälleen samoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi itsellä tippaakaan motivaatiota kuntoiluun jos samassa taloudessa asuva naishenkilö ei treenaisi?
Toisesta ihmisestä lähtevä motivaatio on aina heikolla pohjalla. Kannattaa etsiä niitä syitä tekemiselleen itsestä, niin motivaatio kantaa. Minulle on aivan käsittämätön ajatus että treenimotivaationi lopahtaisi puolison tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. En ole ikinä treenannut sen takia että hänkin treenaa, ja sillä tavalla olisi kuntoilu kyllä jäänyt heti elämästä sillä mieheni on aika sohvaperuna :D Mutta se on hänen valintansa ja elämänsä, ei meillä muutkaan harrastukset ole täsmälleen samoja.
Erittäin hyvin sanottu siellä perällä.
Vierailija kirjoitti:
Minä potkin miestäni liikkumaan
Jaiks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä käyn salilla 3 x viikossa mutta olen silti läski. Ei se liikunta mitään takaa.
Eli syöt kuin sika.
Jos aina vetää sen mitä mahaan sopii niin laihtumisesta on turha haaveilla. Kyllä sinne sopii uskomattoman paljon. Yhtä tärkeää kuin liikunta on miten paljon syö ja mitä syö jos paino on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
No mä käyn salilla 3 x viikossa mutta olen silti läski. Ei se liikunta mitään takaa.
Siellä pitää tehdäkin jotain eikä vain istua ja puhelinta selata
Aloittaja on siis sinkku. Katsopas, kun se onnellinen parisuhde ja pariutuminen ylipäätään on kiinni ihan muista tekijöistä kuin ap:n puntin kolistelusta.
Minä olen liikunnallinen, harrastan mm. hiihtoa, pyöräilyä, juoksua, käyn kuntosalilla. Mies ei harrasta liikuntaa vapaa-ajalla, hänelle riittää, että töissä tulee päivittäin n. 10 000 askelta. Hän ajaa autolla 500 m päässä olevaan lähikauppaan, minä menen lihasvoimin sinne. Liikunnallisista eroavaisuuksita huolimatta meillä on aivan valtavan hyvä buugie koko ajan. Sitä saa olla onnellinen, että olemme löytäneet toisemme ja olemme viihtyneet toistemme suorassa liki 30 vuotta.
Tämä jankutus on jo niin yleinen että se alkaa kuulostamaan enemmän fetissiltä kuin miltään muulta. Jos pidätte muhkuista niin ihan rohkeasti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin edellisellä, käyn salilla tuplasti useammin kuin mieheni eli 4-5 kertaa viikossa. Lisäksi juoksulenkit iltaisin (mies katsoo telkkua silloin). Silti olen punkero.
Miten paljon oikein syöt ja syötkö herkkuja? Joko treenaat liian lepsusti tai ihan väärin, tolla määrällä pitäisi jo tulla tulosta
Taidat olla siis ilman naista. Älä kuluta vihaasi nöin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu tällainen epäsuhta pari. Mies on urheilullinen, käy miltei päivittäin juoksemassa, salilla tai pelaamassa jotain. On pitkä ja mielestäni komea. Vaimonsa on lyhyt ja pyylevä, en ole nähnyt häntä lenkillä kertaakaan sen jälkeen kun koirastaan aika viime keväänä jätti. Näen häntä yleensä vain kauempaa ja ryhdistä ja habituksesta luulin pitkään, että hän on 50-60-vuotias, mutta onkin oikeasti 40 jotain.
Läskifetissi. Kaverin mies otti eron kun kaveri laihtui ja vähän ajan päästä tällä miehellä oli taas läski käsipuolessa..
Miten se menikään joidenkin naisten jakamissa aforismi- tauluissa.🤔 Miehet rakastavat muotoja, koirat juoksevat luiden perässä. 😂
Köyhyyden aikonia (eli köyhien piireissä) tosiaan suositaan isokokoisia kehoja, sekä lihaksia että rasvakerrosta. Se tuo turvaa "pahan päivän varalle".
Aika mautonta kommenttia omista naapureistasi heität. Miksi pitää arvostella toisten ulkonäköä?