Salilla treenaava, hyväkuntoinen mies ja lihava, huonokuntoinen nainen
Aika vaikea olisi itse treenata salilla ja pitää kunnosta huolta, jos samassa taloudessa asuva naishenkilö ei kuntoili ja treenaisi.
Ei olis itsellänikään tippaakaan motivaatiota kuntoiluun ja salilla näkisi kuitenkin hyväkroppaisia, urheilullisia naisia.
Sitä vain itse masentuisi, jos oma ei olisi urheilullinen.
M40
Kommentit (76)
Offtopiccina täytyy todeta, että myötätuntoni menee teille kaikille jotka taisteletta painon kanssa. Luulin ennen sen olevan yksinkertainen laskelma, kuluta enemmän kuin syöt.
Nyt kun katsonut sivusta vaimoni kehoremonttia niin ei se kaikille niin helppoa ole. Toiset on siunattu huomattavasti paremmilla geeneillä ja sitten päälle vielä lääkkeet jotka saattavat vaikuttaa monella eri tapaa siihen miten laihtumisprosessi etenee.
Tsemppiä kaikille, myös teille aloituksen kaltaisille huonoille ihmisille, toivottavasti löydätte tekin joskus elämänilon.
Vierailija kirjoitti:
Mies on voimanostaja, treenaa ihan helvetin kovaa ja on voimatulosten osalta ihan niin parhaassa ääressä kuin roinaamatta voi olla.
Itse olen lössö kuin mikä :D
Tosin en läski ja oon ihan nätti. Tosissaan treenaavalla on muutenkin kotisali että ei tuo kauheasti salilla juokse. Tietää mitä haluaa ja on sen verran burgeri sekä treenien että pariutumisen osalta että nostelisi vaikka alastomana twerkkaavat salikissat sivuun kiusaantuneena, lol.
APn oma ongelma jos ei osaa valita itselleen mieluisaa kumppania tai olla uskollinen/avoimesti sitoutumaton ja etsiä seuraa jolle tämä ok.
Paljastan sinulle salaisuuden. Liha"läskeys" eli itsensä proteiinilla lihasten muodossa lihottaminen ei eroa rasvalihavuudesta kuin muodoltaan. Molemmat ovat ylensyöntiä.
Vierailija kirjoitti:
Offtopiccina täytyy todeta, että myötätuntoni menee teille kaikille jotka taisteletta painon kanssa. Luulin ennen sen olevan yksinkertainen laskelma, kuluta enemmän kuin syöt.
Nyt kun katsonut sivusta vaimoni kehoremonttia niin ei se kaikille niin helppoa ole. Toiset on siunattu huomattavasti paremmilla geeneillä ja sitten päälle vielä lääkkeet jotka saattavat vaikuttaa monella eri tapaa siihen miten laihtumisprosessi etenee.
Tsemppiä kaikille, myös teille aloituksen kaltaisille huonoille ihmisille, toivottavasti löydätte tekin joskus elämänilon.
No ei sitä rasvaa mistään ilmasta manifestoidu eli kyllä se on juurikin noin, kuluta enemmän kuin syöt. Jos ei kuluta juuri mitään, niin ei oikein voi syödäkään juuri mitään, jos haluaa laihtua. Paastolla laihtuu varmasti. Lääkkeiden eil käytännössä huumeiden ja steroidien syöminen on asia erikseen.
Sivusta ihmettelen myös suuresti tätä miesten mieltymystä läheistensä kärsimykseen. Jotkut oikein valitsemalla valitsevat vakavasti kuolemansairaita naisia pantavakseen. Ai niin, mutta miehet ovat sadisteja, joten en ihmettelekään. Jatkakaa, minä jatkan terveyttäni ilman miestä
Vierailija kirjoitti:
No mä käyn salilla 3 x viikossa mutta olen silti läski. Ei se liikunta mitään takaa.
No eihän se riitä ,etä sinne menee.....eikö kukaan ole kertonut, että siellä täytyy tehdäkin jotain..😁😁😁..oli pakko...😂🌞
Vierailija kirjoitti:
Sali kasvattaa voimaa ja/tai lihaksia, ei laihduta.
Ei pidä paikkaansa. Salilla on myös crosstrainereita, kuntopyöriä, juoksumattoja, soutulaitteita, sitä paitsi pitkät sarjat soveltuu enemmän rasvan polttoon. Laihdutin kerran 12 kiloa kotona tekemällä vain punnerruksia, vatsoja ja kyykkyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu tällainen epäsuhta pari. Mies on urheilullinen, käy miltei päivittäin juoksemassa, salilla tai pelaamassa jotain. On pitkä ja mielestäni komea. Vaimonsa on lyhyt ja pyylevä, en ole nähnyt häntä lenkillä kertaakaan sen jälkeen kun koirastaan aika viime keväänä jätti. Näen häntä yleensä vain kauempaa ja ryhdistä ja habituksesta luulin pitkään, että hän on 50-60-vuotias, mutta onkin oikeasti 40 jotain.
Läskifetissi. Kaverin mies otti eron kun kaveri laihtui ja vähän ajan päästä tällä miehellä oli taas läski käsipuolessa..
Miten se menikään joidenkin naisten jakamissa aforismi- tauluissa.🤔 Miehet rakastavat muotoja, koirat juoksevat luiden perässä. 😂
Jospa annettaisiin myös hoikkien olla rauhassa hoikkia. Kehorauha kaikille, ei vain muodokkaille.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattas alunperin lyöttäytyä yhteen sellaisen kanssa, joka sopii omaan elämäntyyliin. Tätä se on kun miehet tinderissä ja muualla roiskii haulikolla niitä mätsejä ja ottaa minkä kiinni saa. Naisten taktiikka on fiksumpi, mätsää vaan niitä jotka oikeasti kiinnostaa. Vähemmän ulinaa ja itkemistä jälkikäteen.
Ne laukeavat niin sanotusti reisilleen jo tinderin avaamisesta. Miten tuollaisia voi ottaa edes tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin edellisellä, käyn salilla tuplasti useammin kuin mieheni eli 4-5 kertaa viikossa. Lisäksi juoksulenkit iltaisin (mies katsoo telkkua silloin). Silti olen punkero.
Tykkäät enemmän ylensyönnistä kuin hoikkana olosta.
En halua kuulostaa ilkeältä mutta mitä itse huomannut näistä tukevammista treenaajista niin he eivät treenaa sillä intensiteetillä millä tulisi sitä tulosta. Mutta ymmärrän myös sen että kun on vasta aloittelija niin niihin laitteisiin menee aikaa tutustuessa
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Itse ainakin käyn salilla siksi, että haluan pitää huolta vartalostani, en siksi, että haluaisin tehdä vaikutuksen johonkin naiseen. Incel on incel, vaikka voissa paistaisi.
Ja sanomattakin selvää, että meikkaat tunnin päivässä ihan vain omaksi iloksesi.
Vierailija kirjoitti:
No mä käyn salilla 3 x viikossa mutta olen silti läski. Ei se liikunta mitään takaa.
Niin, kun syöt väärin.
Itse olen hoikka ja urheilullinen nainen. Exäni oli obeesi ja tietokoneella viihtyvä. Kyllä myös ne näkemyserot hyvästä elämänlaadusta vaikuttivat eroon.
Vierailija kirjoitti:
Aika heikoilla kantimilla on kyllä sun treenimotivaatio.
Paras ja kantavin motivaattori on itse tekemisestä nauttiminen. Seuraavaksi tulee turhamaisuus ja nautinto tiukasta kropasta, jota muut kadehtivat ja kuolaavat. Hyvä kunto arjessa tulee kolmosena. Huonoin on 'terveys', ei kukaan jaksa treenata 2-3-kymppisenä ollakseen terveempi vuosikymmenten kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin edellisellä, käyn salilla tuplasti useammin kuin mieheni eli 4-5 kertaa viikossa. Lisäksi juoksulenkit iltaisin (mies katsoo telkkua silloin). Silti olen punkero.
Tämä on ylipainon ydinsyy. Saavutettu hoikkuus ei sitten viime kädessä olekaan kummoinen taikaluoti onnellisuuteen tai tyytyväisyyteen juuri kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika heikoilla kantimilla on kyllä sun treenimotivaatio.
Paras ja kantavin motivaattori on itse tekemisestä nauttiminen. Seuraavaksi tulee turhamaisuus ja nautinto tiukasta kropasta, jota muut kadehtivat ja kuolaavat. Hyvä kunto arjessa tulee kolmosena. Huonoin on 'terveys', ei kukaan jaksa treenata 2-3-kymppisenä ollakseen terveempi vuosikymmenten kuluttua.
Motivaatio vai vaihdella. Kakskymppisellä se voi olla ulkonäkö mutta kun sama tyyppi on viiskymppinen, terveys onkin ehkä noussut tärkeämmäksi. Kyllä mä myönnän treenanneeni nuorempana vartalon vuoksi, mutta nyt motivaatio tulee paljon selvemmin yleisen toimintakyvyn säilyttämisen/parantamisen puolelta.
Oleellista on kuitenkin se että motivaatio tulee treenaajasta itsestään, ei puolison liikkumisesta tai liikkumattomuudesta. Toki tää aloitus on provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ylipainon ydinsyy. Saavutettu hoikkuus ei sitten viime kädessä olekaan kummoinen taikaluoti onnellisuuteen tai tyytyväisyyteen juuri kellään.
Ydinsyy on se, että jotkut tarvitsevat enemmän kaloreita pitääkseen nälän loitolla. Lihominen tulee siitä. Harva syö jos ei ole nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Salilla käymisen lisäksi tulisi kiinnittää huomiota siihen mitä syö. Lihakset tukevat painon pudotusta ja painon hallintaa koska lihasmassa polttaa rasvaa paremmin kuin lihakseton ja lihaksikkaana jaksat paremmin myös harrastaa muutakin liikuntaa vaikka sitten hyötyliikunnan merkeissä jos aika ei riitä muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ydinsyy on se, että jotkut tarvitsevat enemmän kaloreita pitääkseen nälän loitolla. Lihominen tulee siitä. Harva syö jos ei ole nälkä.
Kyllämä aikanaan ihan vaan herkuttelin ja mässäsin itseni ylipainoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllämä aikanaan ihan vaan herkuttelin ja mässäsin itseni ylipainoon.
Se oli sitten sinun kohdallasi niin, mutta useimmiten kyllä ei. Minulla on ikuinen nälkä joka johtaa liikaan syömiseen. Tosin itse en pidä sitä liikana, vaan sopivana tai jopa riittämättömänä nälän tunteeseeni nähden.
Mutta nyt oli puhe sen syömisistä