Salilla treenaava, hyväkuntoinen mies ja lihava, huonokuntoinen nainen
Aika vaikea olisi itse treenata salilla ja pitää kunnosta huolta, jos samassa taloudessa asuva naishenkilö ei kuntoili ja treenaisi.
Ei olis itsellänikään tippaakaan motivaatiota kuntoiluun ja salilla näkisi kuitenkin hyväkroppaisia, urheilullisia naisia.
Sitä vain itse masentuisi, jos oma ei olisi urheilullinen.
M40
Kommentit (76)
KUKA PAKOTTAA, AP. VOIT VAPAASTI VALITA MYÖS SALIKISSAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä käyn salilla 3 x viikossa mutta olen silti läski. Ei se liikunta mitään takaa.
Niin, kun syöt väärin.
Riippuu tavoitteista. Jos tavoite on kasvattaa voimaa läskeistä riippumatta niin pienet ylikalorit ovat hyvästä.
Ei kaikki treenaa rasvaprosenttia alentaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi mielestäni naulan kantaan: lihavuus on psyykkisen ilmiön kehollinen seuraus. Olen esteetikko, joten kovin ylipainoinen ihminen ei ole minulle puoleensavetävä romanttiseroottisessa mielessä. Kavereiden ja ystävien ulkomuoto ei ole minulle ongelma tai asia, jota edes ajattelen heissä, mutta jos joku ei pysty edes sairauksien jo tultua pitämään huolta itsestään niin onhan se surullista.
Tämä on loistavasti kiteytetty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on voimanostaja, treenaa ihan helvetin kovaa ja on voimatulosten osalta ihan niin parhaassa ääressä kuin roinaamatta voi olla.
Itse olen lössö kuin mikä :D
Tosin en läski ja oon ihan nätti. Tosissaan treenaavalla on muutenkin kotisali että ei tuo kauheasti salilla juokse. Tietää mitä haluaa ja on sen verran burgeri sekä treenien että pariutumisen osalta että nostelisi vaikka alastomana twerkkaavat salikissat sivuun kiusaantuneena, lol.
APn oma ongelma jos ei osaa valita itselleen mieluisaa kumppania tai olla uskollinen/avoimesti sitoutumaton ja etsiä seuraa jolle tämä ok.
Paljastan sinulle salaisuuden. Liha"läskeys" eli itsensä proteiinilla lihasten muodossa lihottaminen ei eroa rasvalihavuudesta kuin muodoltaan. Molemmat ovat ylensyöntiä.
No eihän nyt sentään :D
Olen valinnut mieheni koska tykkään että miehellä on kokoa, minulla on voimakas mieltymys todella vahvoihin miehiin mutta läski ei siinä myöskään haittaa, päinvastoin.
Pelkästään läski ihminen on kuitenkin kehonkoostumukseltaan ja voinniltaan todella erilainen kuin äärimmäisen vahva ja lihaksikas jolla myös läskiä. Kumpikaan ei toki ole terveysteko jos vain pitkää ikää ja liikkuvuutta mietitään, mutta eipä ihmisten kaikki viehättävinä pitämänsä piirteet terveyden perusteella menekään.
Tykkään myös katsoa kun mies syö. Vaikka en itse mikään komeankokoinen nainen ole niin ruoka maistuu etenkin liikunnan päälle, ei tultaisi niin hyvin toimeen jos toisen pitäisi syystä taikka toisesta kytätä syömisiä tai olisi kovin nirso tai vähäruokainen muuten.
Vierailija kirjoitti:
KUKA PAKOTTAA, AP. VOIT VAPAASTI VALITA MYÖS SALIKISSAN.
Ei sellaiset kiinnostu aapeesta, ja siksi hän ulisee täällä inhoaan lihavia naisia kohtaan. Yksikään tikissä oleva mies jolla on oma tikissä oleva kulta ei jaksaisi kirjoitella tällaisia avauksia nettiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä käyn salilla 3 x viikossa mutta olen silti läski. Ei se liikunta mitään takaa.
Eli syöt kuin sika.
Sika on lihaksikas ja solakka eläin. Sika on liikkuvainen, utelias, puuhakas, virtaviivainen ja myös riehakas, leikkisä ja "urheilullinen" eläin. Ohis
Ennen sika aina lihotettiin jouluksi ruokajötteillä (pääasiassa hiilihydraateilla) ja kunnon läskiä löytyi. Nykyisin sianlihasta halutaan rasvattomampaa ja metodit on toiset.
Mieheni oli lihava ja nosti kuitenkin 130 kg penkistä ja 80 kg 15 toistoa. 15 kiloa se laihtui mutta paino tullut takas nyt 3 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin edellisellä, käyn salilla tuplasti useammin kuin mieheni eli 4-5 kertaa viikossa. Lisäksi juoksulenkit iltaisin (mies katsoo telkkua silloin). Silti olen punkero.
Vaikea laihduttaa. Siskon tyttö sanoi että on laittanut isot rahat laihduttamiseen eikä mikään auta.
Miksi koet tarpeelliseksi kertoa tämänkin asian?
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika heikoilla kantimilla on kyllä sun treenimotivaatio.
Paras ja kantavin motivaattori on itse tekemisestä nauttiminen. Seuraavaksi tulee turhamaisuus ja nautinto tiukasta kropasta, jota muut kadehtivat ja kuolaavat. Hyvä kunto arjessa tulee kolmosena. Huonoin on 'terveys', ei kukaan jaksa treenata 2-3-kymppisenä ollakseen terveempi vuosikymmenten kuluttua.
Itse aloitin käymään salilla, kun halusin päästä panemaan pllua ja oletin naisten pitävän tikissä olevista miehistä. No hyvällä kropalla ei ollut mitään vaikutusta, mutta aloin nauttimaan itse treenaamisesta ja salihommat jatkuivat.
ohis
Vierailija kirjoitti:
En halua kuulostaa ilkeältä mutta mitä itse huomannut näistä tukevammista treenaajista niin he eivät treenaa sillä intensiteetillä millä tulisi sitä tulosta. Mutta ymmärrän myös sen että kun on vasta aloittelija niin niihin laitteisiin menee aikaa tutustuessa
Mä olen käynyt vasta alkuvuodesta salilla, ja olen siellä kiinnittänyt huomiota todella usein treenaavaan naiseen joka on ällistyttävän vahva. Hän tekee liikkeitä mitä en voisi kuvitellakaan, nostaa maasta järjettömiä määriä ja kyykkää painoilla joiden alle en uskaltaisi edes mennä. Hän näyttää olevan ihan täynnä voimaa ja energiaa.
Mutta ei hän mikään hoikka ole, päinvastoin varsin tukeva. Lihakset on isot ja niiden päällä on reilusti rasvaa. Vaikuttaa siltä että hän treenaa voiman takia eikä edes tavoittele hoikkuutta. Itsekin olen tässä muutamien kuukausien aikana huomannut, että vaikka käyn usein, se ei riitä laihtumiseen vaan lisäksi pitäisi vielä pudottaa kalorimäärää jossa on toki omat haasteensa kun entinenkin ruokavalio oli terveellinen ja treenaaminen kasvattaa nälkää ihan hurjasti. Onneksi minulla ei edes ole kuin muutama kilo pudotettavaa, ja nyt mietin että ehkä jatkan treenaamista, syön enemmän enkä edes pyri laihduttamaan vaan pyrin sen sijaan samaan kuin tuo väkivahva nainen josta on jo tullut idolini.
Niin?
Kuka estää sinua olemasta salipirkon kanssa? Ei ole pakko ottaa huonokuntoista pullukkaa.
Onneksi olkoon, sinä ja kaltaisesi olette syy sille, miksi naissalit ovat suosittuja.
Ei minustakaan upeahiuksisena naisena olisi reilua että miehelläni hiusraja pakenee ja sisäkumi paistaa. Siksi haluan vai tuuheahiuksisia miehiä.
"Sitä vain masentuisi jos oma ei olisi urheilullinen".
Niin minäkin masentuisin jos oma mies ei olisi älykäs. Ja siksipä en ole ottanut tyhmää miestä!
Ei tarvitse masentaa itseään sellaisen ihmisen kanssa josta ei pidä, vaan valita sellainen josta pitää. Ihan perusasioita nämä on yleensä, mutta jotkut ovat hitaampia kuin toiset :D
Joku sanoi mielestäni naulan kantaan: lihavuus on psyykkisen ilmiön kehollinen seuraus. Olen esteetikko, joten kovin ylipainoinen ihminen ei ole minulle puoleensavetävä romanttiseroottisessa mielessä. Kavereiden ja ystävien ulkomuoto ei ole minulle ongelma tai asia, jota edes ajattelen heissä, mutta jos joku ei pysty edes sairauksien jo tultua pitämään huolta itsestään niin onhan se surullista.