Salilla treenaava, hyväkuntoinen mies ja lihava, huonokuntoinen nainen
Aika vaikea olisi itse treenata salilla ja pitää kunnosta huolta, jos samassa taloudessa asuva naishenkilö ei kuntoili ja treenaisi.
Ei olis itsellänikään tippaakaan motivaatiota kuntoiluun ja salilla näkisi kuitenkin hyväkroppaisia, urheilullisia naisia.
Sitä vain itse masentuisi, jos oma ei olisi urheilullinen.
M40
Kommentit (76)
Ennen kuin salilla ramppaat, opettele edes kirjoittamaan.
Sama kuin edellisellä, käyn salilla tuplasti useammin kuin mieheni eli 4-5 kertaa viikossa. Lisäksi juoksulenkit iltaisin (mies katsoo telkkua silloin). Silti olen punkero.
Aika heikoilla kantimilla on kyllä sun treenimotivaatio.
Vai niin. Itse ainakin käyn salilla siksi, että haluan pitää huolta vartalostani, en siksi, että haluaisin tehdä vaikutuksen johonkin naiseen. Incel on incel, vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
No mä käyn salilla 3 x viikossa mutta olen silti läski. Ei se liikunta mitään takaa.
Eli syöt kuin sika.
Ap, sinä tarvitset rakkautta varten vain peilin.
Itse olen puolestani urheilullinen nainen ja mieheni enemmänkin vain penkkiurheilee. En minä häntä valinnut sen perusteella että pitäisi tehdä samoja juttuja kuin minun. Ei tarvii olla samankokoinen eikä näköinenkään- ei todelliseen rakkauteen sellaista tarvita.
Hassu ajatus. Itse naisena käyn salilla 5-7 kertaa viikossa enkä ymmärrä, miten mieheni ulkonäkö siihen liittyy. Itsellänikään ulkonäkösyyt eivät ole pääasiallinen syy salilla käymiseen, vaikka toki yksi tekijä. Käyn siksi, että tykkään olla vahva, haastaa itseäni ja pysyä terveenä ja hyvässä kunnossa. Mieheni liikkumiset ei vaikuta noihin mitenkään. Salikäyntien ulkopuolella olen itseasiassa aika passiivinen itsekin, koko muu päivä saattaa mennä kotona sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä käyn salilla 3 x viikossa mutta olen silti läski. Ei se liikunta mitään takaa.
Eli syöt kuin sika.
Sika on lihaksikas ja solakka eläin. Sika on liikkuvainen, utelias, puuhakas, virtaviivainen ja myös riehakas, leikkisä ja "urheilullinen" eläin. Ohis
Käyn salilla vaikka minulla ei ole edes naista. Jos minulla olisi lihava nainen, niin miksi silloin lopettaisin kuntoilun?
Mitä meidän pitäisi tehdä tällä tiedolla?
Tunkeeko joku ylipainoinen nainen seuraasi, vai mistä kyse? Tuolla luonteella epätodennäköistä.
Itselläni asiaan vaikuttaisi lähinnä se mitä toinen syö kotona. Olen melko heikkomielinen hyviä ruokia ja herkkuja kohtaan ja jos niitä on kotona koko ajan tarjolla ja joku toinen niitä syö kotona, niin houkutukset olisi isot ja olisi vaikeampi pitää rutiineista kiinni. Tämä nyt ei naisen painoon sinäänsä liity mitenkään.
Naapurissa asuu tällainen epäsuhta pari. Mies on urheilullinen, käy miltei päivittäin juoksemassa, salilla tai pelaamassa jotain. On pitkä ja mielestäni komea. Vaimonsa on lyhyt ja pyylevä, en ole nähnyt häntä lenkillä kertaakaan sen jälkeen kun koirastaan aika viime keväänä jätti. Näen häntä yleensä vain kauempaa ja ryhdistä ja habituksesta luulin pitkään, että hän on 50-60-vuotias, mutta onkin oikeasti 40 jotain.
Salilla käynti ei kyllä kerro mitään. Toiset käy siellä oikeasti treenaamassa ja toiset on tekevinään jotain ja puolet ajasta istuu laitteella näpläten puhelimia.
Läskit naiset syö niinkuin ne pitäisi kroppaansa kaatopaikkana.
Mies on voimanostaja, treenaa ihan helvetin kovaa ja on voimatulosten osalta ihan niin parhaassa ääressä kuin roinaamatta voi olla.
Itse olen lössö kuin mikä :D
Tosin en läski ja oon ihan nätti. Tosissaan treenaavalla on muutenkin kotisali että ei tuo kauheasti salilla juokse. Tietää mitä haluaa ja on sen verran burgeri sekä treenien että pariutumisen osalta että nostelisi vaikka alastomana twerkkaavat salikissat sivuun kiusaantuneena, lol.
APn oma ongelma jos ei osaa valita itselleen mieluisaa kumppania tai olla uskollinen/avoimesti sitoutumaton ja etsiä seuraa jolle tämä ok.
Mul on ulkotöissä iha tarpeeksi hommia. Kute kohta alkaa haravoinnit. Kun tää piha kuivuu. On nii varjoinen takapiha. Että jonkin aika sit lumet Suli. Sit on puiden haku. Talvella lumityöt. Ei tartte salille lähteä. Ehkä se on joidenkin harrastus. Antaa olla. Voi sitä hyötyliikuntaa tehdä.
Et voi ikinä tietää mitä elämässä käy. Jos aiot olla pidempään yhdessä jonkun kanssa, voitte molemmat aloittaa hyväkuntoisina salieläiminä, mutta jossain vaiheessa toinen ei enää olekaan sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu tällainen epäsuhta pari. Mies on urheilullinen, käy miltei päivittäin juoksemassa, salilla tai pelaamassa jotain. On pitkä ja mielestäni komea. Vaimonsa on lyhyt ja pyylevä, en ole nähnyt häntä lenkillä kertaakaan sen jälkeen kun koirastaan aika viime keväänä jätti. Näen häntä yleensä vain kauempaa ja ryhdistä ja habituksesta luulin pitkään, että hän on 50-60-vuotias, mutta onkin oikeasti 40 jotain.
Läskifetissi. Kaverin mies otti eron kun kaveri laihtui ja vähän ajan päästä tällä miehellä oli taas läski käsipuolessa..