Ootteko ostaneet noita Temun lukulaseja?
Siis niitä, joita saa noin vitosella kymmenen. Kestääkö ne yhtään pidempään kuin Prisman lukulasit, jotka kestää maksimissaan kuukauden?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En ole. En ole ostanut Temusta koskaan mitään.
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Ole hyvä. Vastasin vain kysymykseen.
Miten saat Prisman lasit kuukaudessa rikki? Tuskin nuo Temun lasit sen kestävempiä on.
Nuo ovat niin heppoista muovia, etteivät kestä senkään vertaa. Linssitkin voivat olla omituiset. Halvemmaksi tulee kun käyttää vaikka GlassesUSA:n BOGOFREE-tarjouksen omilla vahvuuksillaan valiten halvimmat sopivat kehykset. Nytkin siellä hinnat alkavat 19 dollarista. Se sisältää kehykset ja linssit. Postimaksu Suomeen on 30 dollaria. Sillä saa siis kahdet lasit omilla vahvuuksilla.
Olen ostanut! Ne halvimmat ovat laadultaan huonoja mutta ne astetta kalliimmat ovat olleet parempia. Vertoarvona käytän esim. Tokmannin halpislaseja niin ne pesee mennen tullen. Nyttenkin päässäni on Temun klasit n. 8 ekee ja ovat ihan hyvät...Esim. sangat on metallia eikä muovia. Vastineena esim. Instrun hinta 49 eemeliä!(Ja silti on muovisangat.) Voin suositella että tilaa vaan jos on muutakin tilattavaa toiselta puolelta maapalloa. Alusvaatteet kuten kalsarit ja sukat ovat olleet hyviä kun on tilatessa tarkkana kokojen kanssa...ja muista ne Temun lisäkulut ja minimi tilausmäärä!(Maksuttoman toimituksen minimi 28 jöröö...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Ole hyvä. Vastasin vain kysymykseen.
Ja min vaan kiitin vastauksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut! Ne halvimmat ovat laadultaan huonoja mutta ne astetta kalliimmat ovat olleet parempia. Vertoarvona käytän esim. Tokmannin halpislaseja niin ne pesee mennen tullen. Nyttenkin päässäni on Temun klasit n. 8 ekee ja ovat ihan hyvät...Esim. sangat on metallia eikä muovia. Vastineena esim. Instrun hinta 49 eemeliä!(Ja silti on muovisangat.) Voin suositella että tilaa vaan jos on muutakin tilattavaa toiselta puolelta maapalloa. Alusvaatteet kuten kalsarit ja sukat ovat olleet hyviä kun on tilatessa tarkkana kokojen kanssa...ja muista ne Temun lisäkulut ja minimi tilausmäärä!(Maksuttoman toimituksen minimi 28 jöröö...)
Miten uskallat käyttää niitä kun turvallisuudesta ei ole mitään takeita? Voi sisältää mitä tahansa myrkkyjä ja pidät niitä naamassasi. Arvostatko itseäsi noin vähän? Vain muutaman euron arvoiseksi.
Taisi olla n. vuosi siitä kun kävin tässä liikkeessä ja sain täysin kelvottomat lasit. En ole käyttänyt laseja päivääkään.
Koska asun toisella paikkakunnalla niin en alkanut asian kanssa vääntämään. Koska oli kolmas kerta kun ostin laseja ko. liikeestä niin luotin laatuun. Oli virhe. Vuosi sitten Specsaversin laatu oli täysin kelvoton. Kun laseja hakee niin siinähän niitä sitten koitetaan ja näkyykö hyvin jne. Joo en ollut tarkkana.
Tilasin Temusta näitä näyttöpäätelaseja ja vaihtelin sopivat linssin vahvuudet molemmille silmille. Minulla on nyt sitten neljät lasit alta 10 euron.
Käyn kyllä vielä joskus varmaan Specsaversilla, mutta kun saan lasit niin kysyn tältä työntekijältä että onko ne sellaiset kuin pitäisi? Kai heillä on laitteet mitata linssit, että onko sellaiset kuin on tilattu?
Ei lupaa kyllä hyvää laadulle kun Specsaversin hinta laskenut ennen 27e. Nyt 25e kahdet yhden hinnalla.
Jos ei ole varaa Prisman 3€ lukulaseihin, niin jotain on elämässä pahasti pielessä. Samat tyypit ostavat kapakassa tuplat kalliimman oluen huiviinsa vartissa.
Vierailija kirjoitti:
No näin vähän oletinkin, että ne halvimmat olis vähän samaa laatua kuin Prisman ja Tokmannin 4 euron lasit. Mutta joo nyt kun hieman selailin, niin löytyi metallisankaiset 7 euron lasit, jotka varmaan vastaavat kuin sinulla. Ja joo olen tietoinen noista lisäkulusta. Kiitos asiallisesta vastauksesta. Kovin harvinaista täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa Prisman 3€ lukulaseihin, niin jotain on elämässä pahasti pielessä. Samat tyypit ostavat kapakassa tuplat kalliimman oluen huiviinsa vartissa.
Mitä ihmettä oikein sönkkäät???
Etkö osaa lukea? Ei ole kyse siitä onko varaa niihin, vaan että ne on niin paskoja, ettei ne kestä kuin muutaman viikon jos sitäkään ja halvimmat maksaa 4 euroa, ei 3 euroa. Viimeksi ostin kuuden euron lasit ja ne kesti pari viikkoa ja sanka poikki.
Niin ja tiedoksesi, että minä en ole "sama tyyppi", minä kun en käy ravintoloissa, enkä käytä alkoholia.
Sisältää taatusti raskasmetalleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin vähän oletinkin, että ne halvimmat olis vähän samaa laatua kuin Prisman ja Tokmannin 4 euron lasit. Mutta joo nyt kun hieman selailin, niin löytyi metallisankaiset 7 euron lasit, jotka varmaan vastaavat kuin sinulla. Ja joo olen tietoinen noista lisäkulusta. Kiitos asiallisesta vastauksesta. Kovin harvinaista täällä.
Ollos hyvä vaan...Ne mättää siihen kolme ekee päälle aina yhteen tilausriviin. että tilaa saman tien kahdet niin rivin lisähinta puolittuu per lasi. Jää toiset sitten varalle. Minäkin tykkään asiallisista vastauksista kun aloitan täällä ketjuja...fiksut pärjää aina! (Eikä tartte kuittailla kenenkään että fiksut ei tilaa Temusta.) Fiksut nimenomaan tilaa Temusta tarpeellisia "romppeita", elektroniikkaan ei kannata kajota...Toitottaa: Turun paappa
En ole, ostin lukulasini optikolta. Se oli todella hyvä päätös, sillä lasit ovat mukavat, hyvännäköiset, omaa kokoa, omaa vahvuutta ja selkeästi laadukkaat. Osta sinäkin ja unohda romut.