Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ja masentaa olla parisuhdemarkkinoilla koska naiset yliarvioi rajusti oman tasonsa.

Vierailija
26.04.2025 |

Ei tässä ole mitään järkeä. Nykyään naiset luulee olevansa jotain supermalleja vaan koska he saavat tykkäyksiä somessa ja tinderissä.Tavallinenkin nainen kuvittelee ansaitsevansa miehen, jolla on rahaa, ulkonäköä, komeutta ja statusta, mutta samaan aikaan meille tavallisille miehille ei anneta mitään mahdollisuutta. Edes alhaisen tason naiset ei anna meille mahdollisuutta!

Yhteiskunta on täysin naisten puolella. Niillä on valta valita, niillä on kaikki etuudet, ja me miehet ollaan vaan pelinappuloita. Jos mies ei satu olemaan 190 senttinen lentäjälääkärijuristi niin silloin mies ei saa naisilta huomiota. Me eletään maailmassa, jossa tasa-arvo on sana, mutta käytännössä se tarkoittaa että naiset saa kaiken ja me miehet joudumme tyytymään rippeisiin.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti aina kehuu kuinka ihana olen miksi muut naiset ei sitä näe. Minusta minulle kuuluu tosi kaunis nainen.

Ap.

82/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän tässä ap arvioit oman tasosi aivan väärin. Tutustu tasoteoriaan!

Jos jatkuvasti yrität saada huomiota itseäsi tasokkaammilta naisilta, jäät nuolemaan näppejäsi, kuten nyt on sinulle käynyt. Alenna rimaa.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä! Menen salille ja liikkumaan vedät itsesi tikkiin. Sitten hakeudut nostamaan arvosanojasi ja leikkauttamaan näkösi. Hakeudut lentäjäkoulutukseen. Sittenhän saat posket lentäjä kollegan munaa täyteen aina kun haluat. Heterohan sinä et ole, älä edes väitä.

Vierailija
84/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi oman tasonsa ja sen takia tavalliset miehet ei löydä naista jonka kanssa mennä naimisiin ja tehdä lapsia. Tämä naisten oman tasonsa yliarvioiminen on yhteiskunnallinen ongelma. 

Väärin. Sinä olet yhteiskunnallinen ongelma. 

Vierailija
85/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule olevani supermalli. Tiedän olevani lyhyt, ylipainoinen ja 40+. Tästä huolimatta minulla on omat preferenssini parisuhdemarkkinoilla, enkä koe mitään tarvetta tehdä kompromissia. En minä tee mitään miehellä joka ei saa pikkareita märäksi. Sorry not sorry.

Vierailija
86/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tere ap . Voin olla etsimäsi. Pane sähköpostia tulemaan t. Jörnäytys.machoman65@jornautus.fi

Odotan malttamattomana yhteydenottoasi.

Saako sinulle muutkin lähettää lemmenlurituksia 🥰?

Joo. Jos sulla löytyy kaksi reikää ja pystyt riisumaan tekarit niin se piisaa.

Vierailija
87/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luule olevani supermalli. Tiedän olevani lyhyt, ylipainoinen ja 40+. Tästä huolimatta minulla on omat preferenssini parisuhdemarkkinoilla, enkä koe mitään tarvetta tehdä kompromissia. En minä tee mitään miehellä joka ei saa pikkareita märäksi. Sorry not sorry.

Se mitään haittaa vaikka oot lyhyt. Ei sitä kontillaan niin huomaa tai kun polvilles meet, että ootko pitkä tai lyhyt.

Vierailija
88/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia ei ole semmoinen järjestelmä, että se "antaisi mahdollisuuksia".

Ja ymmärräthän, että jos minä naisena "annan mahdollisuuden" jollekin miehelle niin en minä kovin rakastunut ole.

Vierailija
89/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen homma. Ne pulleat itsensä yliarvioivat naiset ovat aivan yhtä tyhjillä kuin sinäkin. Ei niitä herkumiehiä kiinnosta yhtään mitkään etupersemammat paksuilla nilkoilla.

Tykkäyksiä ne saa kyllä somessa, mutta ei ne niitä lentäjiä saa. Niillä on jonossa fitneskissoja ovella ja he valkkaavat sieltä sitten itsensä tasoistansa seuraa. Paksunulkat turhautuu elämän epäreiluuteen ihan yhtä paljon kuin sinäkin ja ovat sinkkuja siihen asti kunnes joku perus Esa sitten kelpaakin ja joutuu tyytymään siihen.

Hyvät naiset ymmärtää tasonsa realiteetit ja valikoivat noin samoilla kaistoilla olevan miehen itselleen. He ovat onnellisia ja mahdollisesti eroavat ja aloittavat saman alusta. Samaan aikaan oman elämsä supermalli on edelleen sinkku ja selittää miten hommat eivät syystä tai toisesta ole vieläkään lähteneet sen kirurgin kanssa etenemään. Muut sitten kuuntelevat tätä jatkuvaa tarinaa hymyillen.

Onnea kaikille, jotka ovat seuraa löytäneet. Realismi todennäköistää parisuhteelle pituutta.

Vierailija
90/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ymmärräthän, että jos minä naisena "annan mahdollisuuden" jollekin miehelle niin en minä kovin rakastunut ole.

Ap:n ulinan kuuntelu päivästä päivään ei ole mahdollista. Ehkä kuurosokea nainen, jos ap on valmis panostamaan uusien kommunikaatiotapojen sekä kodinhoidon opetteluun 

Vierailija
91/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten väitetään olevan empaattisia mutta eipä ne tajua paskanvertaa millaista on olla sinkku ja tavallinen mies! 

Vierailija
92/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei siis halua seksiä? 

Vierailija
93/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa, mutta ei ap.lta. kun epänormaali kaapp i h o m o, naisten vihaaja ei kostuta pikkareita.

Vierailija
94/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuule kansalaisaloite että eduskunta lailla  määräisi sinulle ja kaltaisillesi naisen avustamaan.

Vierailija
95/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten väitetään olevan empaattisia mutta eipä ne tajua paskanvertaa millaista on olla sinkku ja tavallinen mies! 

Yllättäen kun ei olla sinkkuja eikä miehiä niin on vaikeaa tarjoilla sympatiaa.

Vierailija
96/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme sellaisten miesten kanssa, jotka eivät viehätä. Tuliko tämä sinulle ihan oikeasti uutena tietona, että suurin osa naisista ei käytä miehiä pelkkään seksiin? Pärjäämme ihan oikeasti ilman.

Vierailija
97/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko itse sitten olevasi joku saalis? Ja jos, kerro miksi. 

Koska muuten puhut pahasti itsesi pussiin, etenkin valittamalla siitä ettei edes alhaisen tason naiset halua sua. Eli pidät itseäsi heille liian tasokkaana muutenkin. Olet itse se, joka yliarvioi oman tasonsa.

Jos olisit tasokas mies, sulla olisi vientiä, edes vähän. Jos kukaan ei sua huoli, oot ihan alinta pohjasakkaa. Joku yhtä pohjalla rypevä emakko saattaisi huolia sut, mutta sä et tietenkään huoli sellaista.

Vierailija
98/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se empatia olis sitä, että "alentaisin tasoani" ja antaisin sulle?

Vierailija
99/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan sulle on sanottu, että sinussa on jotain pahasti pielessä kun koskaan et saa pllua. Joudut tyytymään onanointiin. Et ole tavallinen.

Ja tosiaan kiinnostaa kuin kilo paskaa.

Vierailija
100/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset nosta omaa tasoasi valittamisen sijaan?

Aloita vaikka siitä, että siistit naamasi ja tukkasi ja hommaat parempia vaatteita. Ei kukaan jaksa mitään resupekkaa katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän