Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ja masentaa olla parisuhdemarkkinoilla koska naiset yliarvioi rajusti oman tasonsa.

Vierailija
26.04.2025 |

Ei tässä ole mitään järkeä. Nykyään naiset luulee olevansa jotain supermalleja vaan koska he saavat tykkäyksiä somessa ja tinderissä.Tavallinenkin nainen kuvittelee ansaitsevansa miehen, jolla on rahaa, ulkonäköä, komeutta ja statusta, mutta samaan aikaan meille tavallisille miehille ei anneta mitään mahdollisuutta. Edes alhaisen tason naiset ei anna meille mahdollisuutta!

Yhteiskunta on täysin naisten puolella. Niillä on valta valita, niillä on kaikki etuudet, ja me miehet ollaan vaan pelinappuloita. Jos mies ei satu olemaan 190 senttinen lentäjälääkärijuristi niin silloin mies ei saa naisilta huomiota. Me eletään maailmassa, jossa tasa-arvo on sana, mutta käytännössä se tarkoittaa että naiset saa kaiken ja me miehet joudumme tyytymään rippeisiin.

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologia ei ole semmoinen järjestelmä, että se "antaisi mahdollisuuksia".

Ja ymmärräthän, että jos minä naisena "annan mahdollisuuden" jollekin miehelle niin en minä kovin rakastunut ole.

Naiset ei siis halua seksiä? 

Kukaan ei halua sun kanssa seksiä ja sen sä oletkin jo kertonut yli tuhat kertaa. Ei toudellakaan.

Vierailija
102/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs veikkaatte kommentoijat, mikä sairaus aloittajalla on? Venttiili vuotaa ainakin ja sehän on selvä, mutta mitä muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs veikkaatte kommentoijat, mikä sairaus aloittajalla on? Venttiili vuotaa ainakin ja sehän on selvä, mutta mitä muuta?

Ei tarvita mitään muuta. Niinhän sitä sanotaan, että vian ei tarvitse olla suuri, jos se on päässä. Fyysisesti hyvinkin rajoittuneet ja hurjan näköisetkin ihmiset pariutuu, mutta jos vika on päässä, tilanne on toivoton. 

Vierailija
104/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko ap  ahdistukseesi ja masennukseesi, kun menisit lanttulääkäriin ja tarkistuttaisit lääkityksesi?

Vierailija
105/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko sinä ap parhaillaan lataamossa?

Vierailija
106/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan tavallinen +40 mies, en mitenkään pitkä, en tosin ylipainoinenkaan. Ei ole kummempaa statusta, auto yli 10v vanha, velkainen vanha talo jota parsin parhaani mukaan kuntoon. Tinderissä ollut jonkun kerran ja omat kuvat olleet ihan perus tilannekuvia, ei todellakaan mitään poseerauskuvia. Se mitä itsestäni olen rehellisesti kertonut on kiinnostanut monia. Parinkin sellaisen kanssa käynyt treffeillä jotka olleet kuvissa kaunis kuin kirsikka, mutta sitten todellisuudessa kuva ei ihan vastannutkaan. Mutta tällä ei ole ollut itselle merkitystä, vaan tutustumista jatkettu. Luonne ja kemia olleet ne jotka vaikuttaneet paljon, eikä nämä lyhkäiset suhteet sitten kantaneet. Nykyisen puolisoni tapasin en tinderissä vaan toisella deitti sovellus/sivustolla. Hänen kuvat oli myös ihan tavallisia, joista nyt sai käsityksen minkä näköinen ihminen siellä on, mutta keskustelujen perusteella siellä oli ihminen jolla sydän paikallaan. Jalat meni veteläksi kun ensi kertaa tavattiin. Kauniimpaa ihmistä en ulkoisesti, enkä sisäisesti ole koskaan aiemmin tavannut.

Ei ne kuvat aina kerro todellisuutta

Vierailija
107/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan tavallinen +40 mies, en mitenkään pitkä, en tosin ylipainoinenkaan. Ei ole kummempaa statusta, auto yli 10v vanha, velkainen vanha talo jota parsin parhaani mukaan kuntoon. Tinderissä ollut jonkun kerran ja omat kuvat olleet ihan perus tilannekuvia, ei todellakaan mitään poseerauskuvia. Se mitä itsestäni olen rehellisesti kertonut on kiinnostanut monia. Parinkin sellaisen kanssa käynyt treffeillä jotka olleet kuvissa kaunis kuin kirsikka, mutta sitten todellisuudessa kuva ei ihan vastannutkaan. Mutta tällä ei ole ollut itselle merkitystä, vaan tutustumista jatkettu. Luonne ja kemia olleet ne jotka vaikuttaneet paljon, eikä nämä lyhkäiset suhteet sitten kantaneet. Nykyisen puolisoni tapasin en tinderissä vaan toisella deitti sovellus/sivustolla. Hänen kuvat oli myös ihan tavallisia, joista nyt sai käsityksen minkä näköinen ihminen siellä on, mutta keskustelujen perusteella siellä oli ihminen jolla sydän paikallaan. Jalat meni veteläksi kun e

No nyt on asiaa. Kiva että löysit kumppanin. Toi oli miehen puhetta, tervepäisen miehen puhetta.

Vierailija
108/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppä pyytään se opamoksi nyt niin pääset nukkumaan.

Vierailija
109/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raju-Arska69 tässä moi. Kui sää et mua huali?

Pano Pena tässä kanssa moi!.Me voidaan tulla Arskan kanssa antamaan ap:lle kyydit.

Vierailija
110/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän kämppä pyydä mitään. Äitis antoi sulle jo sun rauhoittavat lääkkeet.

Vierailija
111/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan tavallinen +40 mies, en mitenkään pitkä, en tosin ylipainoinenkaan. Ei ole kummempaa statusta, auto yli 10v vanha, velkainen vanha talo jota parsin parhaani mukaan kuntoon. Tinderissä ollut jonkun kerran ja omat kuvat olleet ihan perus tilannekuvia, ei todellakaan mitään poseerauskuvia. Se mitä itsestäni olen rehellisesti kertonut on kiinnostanut monia. Parinkin sellaisen kanssa käynyt treffeillä jotka olleet kuvissa kaunis kuin kirsikka, mutta sitten todellisuudessa kuva ei ihan vastannutkaan. Mutta tällä ei ole ollut itselle merkitystä, vaan tutustumista jatkettu. Luonne ja kemia olleet ne jotka vaikuttaneet paljon, eikä nämä lyhkäiset suhteet sitten kantaneet. Nykyisen puolisoni tapasin en tinderissä vaan toisella deitti sovellus/sivustolla. Hänen kuvat oli myös ihan tavallisia, joista nyt sai käsityksen minkä näköinen ihminen siellä on, mutta keskustelujen perusteella siellä oli ihmine

Tässä Ap. Miehen mallia! Pyörähti sukat melkein jaloissa kun luin tätä. Tätä on tavallinen normaali mies. Kaikkia naisia kiinostaa hänen kaltainen.

Vierailija
112/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologia ei ole semmoinen järjestelmä, että se "antaisi mahdollisuuksia".

Ja ymmärräthän, että jos minä naisena "annan mahdollisuuden" jollekin miehelle niin en minä kovin rakastunut ole.

Naiset ei siis halua seksiä? 

No ei keneltä tahansa, kuten miehet. 

Mua kiinnostaa seksi vain jos olen parisuhteessa miehen kanssa joka rakastaa minua. Mies on se joka saa minut syttymään, en mä kulje tuolla pillu märkänä valmiina seksiin jatkuvasti. 

Ehkä kerran kuukaudessa tulee sellainen "panetus" ja sitten vaan hoitelen sen itse.

Vierailija
113/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittaminen ja uhriutuminen ei sovi miehelle. Ehkä vastenmielisintä mitä mies voi tehdä. Ei ihme, ettet ap saa pillua. 

Miksi naiset saa valittaa ja uhriutua mutta miehet ei saa? Mites se teidän naisten ajama tasa-arvo nyt onkaan? Naisille enemmän oikeuksia kuin miehille? 

SINÄ S     TANA     ÙLISET JA UHRIUDUT TÄÄLLÄ JOKA PÄIVÄ. 

Vierailija
114/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän kämppä pyydä mitään. Äitis antoi sulle jo sun rauhoittavat lääkkeet.

Hihi olitpa hauska! Koomi-kon ura odottaa!

Vierailija
115/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus, Ahdistus, Asperger, ADHD, Epävakaa persoonallisuushäiriö ja Narsismi- ainakin nämä.

Vierailija
116/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä Ap. Miehen mallia! Pyörähti sukat melkein jaloissa kun luin tätä. Tätä on tavallinen normaali mies. Kaikkia naisia kiinostaa hänen kaltainen."

-----------

Joo ja sinusta ei kiinostu kukaan kun et ole tavallinen ap.

Vierailija
117/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.usmagazine.com/stylish/pictures/elsa-hosks-victorias-secret…

YYYYYYYYYYYYY, EN ALA, KUN NAISET ON NIIN HYPERGAMISIA JA NIRSOJA. TÄSSÄ ON MINUN TASOISENI NAINEN. MIKSI EI   V       TTU TULE JO SOITTAMAAN OVIKELLOANI JA TARJOAMAAN MÄRKÄÄ PIMPSALOORAANSA JA ALKAMAAN BARBI-PILUKSI MINULLE

AP

Vierailija
118/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERÄTÄÄN KOLEHTI,JA LÄHETETÄÄN AP ELON MUSKILLMUSKILLE CRASH TEST DUMMIEKSI SEN SPACE PROJEKTIIN.

Vierailija
119/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko ap  ahdistukseesi ja masennukseesi, kun menisit lanttulääkäriin ja tarkistuttaisit lääkityksesi?

Ap:lle voisi tehdä lobotomian. Ja vasektomian.

Vierailija
120/147 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset yliarvioi tasoaan. Liian moni aliarvioi. Toivottavasti kukaan ei aliarvioi itseään niin pahasti, että alkaisi miksikään alhaisemman tason vaihtoehdoksi aloittajalle. Onneksi ilmeisesti tähän asti kaikki naiset on osanneet välttää häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi