Ahdistaa ja masentaa olla parisuhdemarkkinoilla koska naiset yliarvioi rajusti oman tasonsa.
Ei tässä ole mitään järkeä. Nykyään naiset luulee olevansa jotain supermalleja vaan koska he saavat tykkäyksiä somessa ja tinderissä.Tavallinenkin nainen kuvittelee ansaitsevansa miehen, jolla on rahaa, ulkonäköä, komeutta ja statusta, mutta samaan aikaan meille tavallisille miehille ei anneta mitään mahdollisuutta. Edes alhaisen tason naiset ei anna meille mahdollisuutta!
Yhteiskunta on täysin naisten puolella. Niillä on valta valita, niillä on kaikki etuudet, ja me miehet ollaan vaan pelinappuloita. Jos mies ei satu olemaan 190 senttinen lentäjälääkärijuristi niin silloin mies ei saa naisilta huomiota. Me eletään maailmassa, jossa tasa-arvo on sana, mutta käytännössä se tarkoittaa että naiset saa kaiken ja me miehet joudumme tyytymään rippeisiin.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko ap ahdistukseesi ja masennukseesi, kun menisit lanttulääkäriin ja tarkistuttaisit lääkityksesi?
Ja jos ei sekään jostain syystä auta, ja ahdistus sen kuin jatkuu, niin huumeet on viimeinen vaihtoehto. Peukkua kun vetää, niin kuulemma todellakin on eri maailmoissa.
taas kauheasti ahdistaa. mikä hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs veikkaatte kommentoijat, mikä sairaus aloittajalla on? Venttiili vuotaa ainakin ja sehän on selvä, mutta mitä muuta?
Masennus, Ahdistus, Asperger, ADHD, Epävakaa persoonallisuushäiriö ja Narsismi- ainakin nämä.
Pakko-oireinen häiriö lisäksi. Harhaisia, jatkuvia pakkoajatuksia naisista ja lisäksi pakkomielle tuutata ne nettiin muiden kiusaksi päivittäin.
Miksi tämä sama provo jaksaa triggeröidä porukkaa päivästä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
taas kauheasti ahdistaa. mikä hätänä?
Noku naiset kiusaa kun ne ei anna pilua edes rahasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska on harvinaisen sietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että noiden lisäksi ÄO saattaa olla jopa sama kuin kengännumeronsa.
Mulla lerpahtaa kun kattelen narsunaisia tiktokissa. Ei oo naisetkaan enää entisellään
Joo. Kaikki naiset saavat miesystävän mutta vain harva mies saa naisystävän. On se väärin.
No, joo, sä tuskin edustat normaaleja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lerpahtaa kun kattelen narsunaisia tiktokissa. Ei oo naisetkaan enää entisellään
Lerppumunasi lerpahtaa kattellessasi. Kuin vetelä lerpasta voi tulla?
Vierailija kirjoitti:
Naisten väitetään olevan empaattisia mutta eipä ne tajua paskanvertaa millaista on olla sinkku ja tavallinen mies!
Niin. Miksi eivät anna märkää tussua kaikille sitä mankuville. Kyllä ovat empatiakyvyttömiä.
Tottakai annan sulle tilaisuuden, kun noin kauniisti nimittelet.
t. Alhaisen talon naiset
Vierailija kirjoitti:
Tottakai annan sulle tilaisuuden, kun noin kauniisti nimittelet.
t. Alhaisen talon naiset
Siis tason
Vierailija kirjoitti:
Sehän sun tärkein harrastus on. Näpräät pikkuista lerppaasi aamusta iltaan.
Tämä palsta ei erityisemmin inspiroi haluamaan parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset yliarvioi tasoaan. Liian moni aliarvioi. Toivottavasti kukaan ei aliarvioi itseään niin pahasti, että alkaisi miksikään alhaisemman tason vaihtoehdoksi aloittajalle. Onneksi ilmeisesti tähän asti kaikki naiset on osanneet välttää häntä.
Niin alhaisen tason naista ei olekaan, joka olisi ap:n tasoinen. Ei edes jo kauan sitten maatunut ruumis ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko ap ahdistukseesi ja masennukseesi, kun menisit lanttulääkäriin ja tarkistuttaisit lääkityksesi?
Ja jos ei sekään jostain syystä auta, ja ahdistus sen kuin jatkuu, niin huumeet on viimeinen vaihtoehto. Peukkua kun vetää, niin kuulemma todellakin on eri maailmoissa.
Ap on jo impannut liimaa niin kauan, että ei vaikuta mitkään tavalliset kamat enää.
Tuota....
Yliarvioinko itseni kun olen oikeasti ollut malli ja yhä saan viestejä ja keveripyyntöjä facebookissa vaikka olen 45-50v välillä?
Moni sanoo minua kauniiksi,pitkät hiukset,vaalean vihreät isot kirkkaat silmät,hoikka jne jne. En ole koskaan mm polttanut.
En mää tiiå onko tämä yliarvioimista,no tptta on että läheskään kaikille en vastaa tai jos vastasn niin siksi kosla haluan aina käytyäytyä ains ystävällisesti.
Miehet olleet aina komeita. En tiiä onko tämä yliarvioimista vqi mitä mutta tåä on mun elämää
Minä liityn seuraanne. PeräPera58