Jos sinulla olisi vain 25 euroa rahaa, mitä juotavaa ostaisit kaupasta?
Kommentit (54)
Maito maksaa euron. Sitä kahvia varten. Muuten vettä hanasta.
En ostaisi juotavaa kaupasta, vaan käyttäisin rahat ruokaan. Vettä saa hanasta aika halvalla.
Jos nuo olisivat ainoat rahani, en käyttäisi niitä juotavaan.
Koska oon alkoholisti niin A.Le Coqia tai Coopin siidereitä
Pussillisen vihreää irtoteetä. Siitä saisi kuuman ja kylmän juoman ihan perushanaveden lisäksi.
Ottaisin pikavipin ja sijoittaisin 50 euroa viskiin. Hyvä viski ei halpene mahassakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarkoitukseen (illan iloksi, jemmaan, ja oon, ruuan kanssa tms)? Kuinka pitkäksi aikaa juomien tulisi riittää ja kuinka monelle? Ihan riippuu noista tekijöistä.
Itsellesi. Täksi illaksi.
Tölkki limsaa tai alkoholiton inkivääriolut. Loput rahat jäisi myöhempään käyttöön.
ostaisin rahoilla järkevää ruokaa, että rittää ja juomiset ottaisin kotoa vesihanasta
En mitään. Jos raha-asiat olisi noin huonosti, juominen olisi niitä viimeisiä, mihin rahaa laittaisin
Onko cittarissa vielä halpiskalja 0,99c/tlk ? Sitä ostaisin laatikon.
Käyttäisin hanavettä ja ostaisin ruokaa. Miksi tuhlata vähäinen raha juotavaan kun sitä saa hanasta ilmaiseksi
Tollahan saisi jo vaikka mitä. Ostaisin granaattiomenamehua, puolukkamehua, karpalomehua, jääteetä ja inkivääriolutta.
Kossupullon ja lopuilla blandinkia sekä hk:n blöön.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarkoitukseen (illan iloksi, jemmaan, ja oon, ruuan kanssa tms)? Kuinka pitkäksi aikaa juomien tulisi riittää ja kuinka monelle? Ihan riippuu noista tekijöistä.
Jos rahaa on vain 25 e. siinä ei muille aleta juomia tarjoamaan.
En mitään. Korkeintaan kahvipaketin, jos se on loppu mutta välttäisin sitäkin jos olis noin vähän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rahaa on vain 25 e. siinä ei muille aleta juomia tarjoamaan.
Esim. Coca-Cola 24pack on alle 20 e, kyllä siitä riittää tarjottavaa muillekin, jos on vaikka vieraita tulossa ja sitä ajatellen ostoksen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Yhden pillimehun.
P*llumehun.
2 Valkkaria tai 1 valkkarin ja lopulla oluita.
Itsellesi. Täksi illaksi.