Mitä sanoa naiselle panon aikana?
Mitkä on parhaat jutut sanoa naiselle pannessa? Pitäisi keksiä jotain uutta, kun mulla on aina ne samat vanhat, pelkään että nainen kyllästyy niihin. Olen tähän mennessä käyttänyt näitä:
- Ihanan tiukka p*llu
- Taidat tosiaan tykätä kyrv*stä
- Nyt saat kyrp**
- Sulla on paras p*llu, jota olen ikinä pannut
Siinä ne nyt sitten olikin.
Kommentit (51)
.."Anna, anna jo ..niin kuin.. joäitisikin antoi mulla ja niin kuin... jos isääsi oot tullut, Anna anna samoin kuin isäsikin antoi mulle.." Voi Anna, sua anna..
Jos haluaa naisen jumaloivan sinua, katsot sitä koko panon ajan tiukasti silmiin ja kyselet sen elämästä ja näytät kuinka kuuntelet tarkasti sen jokaisen vastauksen.
Oletko enemmän seikkailunhaluinen vai rauhallisen arjen ystävä?
Millainen oli ensimmäinen työkokemuksesi, ja mitä siitä opit?
Mikä on haaveammattisi tai unelmaura, jos rahalla tai pääsyvaatimuksilla ei olisi merkitystä?
Mikä on paras elämänohje minkä olet saanut tai minkä olet sisäistänyt? Miten se on vaikuttanut elämääsi?
Mikä on romanttisin asia, jonka olet tehnyt?
Mikä on spontaanein asia mitä olet tehnyt?
Oletko taikauskoinen? Onko sinulla jotain rituaaleja mitä noudatat?
Tämän lyhyen hetken perusteella, mitä sanoisit minun parhaiksi piirteiksi?
Mikä asia minussa sai sinut kiinnostumaan treffeistä kanssani?
Kenen kanssa puhut eniten arjessa?
Jos voisit viedä minut mihin tahansa, mihin me menisimme?
Jos voittaisit 10 000€, niin mitä ostaisit ensimmäisenä? Mitä tekisit lopuilla rahoilla?
Oletko koskaan lähettänyt kiusallista viestiä väärälle henkilölle?
Onko sinulla arjessa rutiineja mistä pidät kiinni?
Minkä tapahtuman, muiston tai hetken muisteleminen saa sinulla aina hymyn huulille?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa naisen jumaloivan sinua, katsot sitä koko panon ajan tiukasti silmiin ja kyselet sen elämästä ja näytät kuinka kuuntelet tarkasti sen jokaisen vastauksen.
Just. Ja yöpöydälle läppäriin auki excel, jota ropellat koko session ajan. "Hei otatko uudestaan sen kysymyksen 17, mä painoin vahingossa kontroltsetaa enkä saa sitä vastausta nyt takasin... Tuntuuks muuten hyvältä just nyt, mä kerään vielä tällasta erillistä aikasarjaa tästä panosta et voidaan pitää 360 keskustelu seuraavaa panokertaa varten. Hei? Hei?"
Ovi kolahti.Vaimo taisi tulla kotiin. Sano sille, että olet väitöskirjatutkija ja keräät näytteitä siittiötutkimusta varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Ja yöpöydälle läppäriin auki excel, jota ropellat koko session ajan. "Hei otatko uudestaan sen kysymyksen 17, mä painoin vahingossa kontroltsetaa enkä saa sitä vastausta nyt takasin... Tuntuuks muuten hyvältä just nyt, mä kerään vielä tällasta erillistä aikasarjaa tästä panosta et voidaan pitää 360 keskustelu seuraavaa panokertaa varten. Hei? Hei?"
Mun täytyy tunnustaa. Kopsasin noi kysymykset ohjeesta, että mitä kysellä treffeillä, jos ei keksi mitään sanottavaa. Minusta tuollainen tenttiminen ei kyllä oikein ole hyvä juttu missään tilanteessa vai ihan oikeastiko joku haluaa selittää jollekin, että mikä on paras elämänohje minkä olet saanut?
Älä puhu mitään? Minulla kaikki ylimääräinen kuten puhe pilaa keskittymisen ja haittaa orgasmin saamista.
T. Nainen
Tänään kun levitin jalkani, salarakas sanoi että näky on todella ihana ja hieroi samalla kädellä
kyllä tuo kiihotti entisestään minua.
t.51 v
Vaimo ratsastaa päällä, hän lauennut jo pari kertaa, minä en vielä. Sanon usein: nyt nouset ja nielet kaikki spermat
Argh, Ich komme...