Nolouden huipentuma: Mies haluaa kutsua vanhempansa vappubrunssille!
Ollaan asuttu yhdessä vuoden alusta ja pidetään vappupäivänä tuparit brunssin muodossa. Mä olen kutsunut mun ystäviä ja niiden miehet/poikkikset. Mies haluaa kutsua vaan parhaan ystävänsä, joka on sinkku ja vähän you know onneton, entisen työkaverin vaimoineen ja sitten oh my god!!!! vanhempansa.
Mä oon yrittänyt sanoa et hei vanhemmat vappubrunssilla on niin noloa, mut mies vaan sönköttää et mut kunne on meiän tuparit yy yyy yyy
Mua kyllä hävettäis jos mun vanhemmat tulis mun juhliin, mut miehestä se on ihan tavallista. Onneksi sen systeri ei tuu kun se on sellainen bättre folk nirppanokka.
Miten pitkälle mä voin mennä estääkseni et miehen vanhemmat tulee pilaa mun tuparit?!?? Mykkäkoulua pidän jo eikä minkäänlainen läheisyys tulis mieleenkään ton surkimuksen kanssa
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vanhemmista.Jos eivät ole niuhoja ja pystyy juhlimaan siinä missä muutkin,niin miksi ei ? Ihmisiä nekin kai on?
Varmaan pystyvät. Mun oishan se outoa jos jotkut kuuskymppiset olis mukana kolmekymppisten juhlissa, eiks totta?
ap
Pidätte erikseen vanhemmat väen tuparit, joihin kutsut myös omat vanhempasi.
Riippuu vanhemmista.Jos eivät ole niuhoja ja pystyy juhlimaan siinä missä muutkin,niin miksi ei ? Ihmisiä nekin kai on?