Nolouden huipentuma: Mies haluaa kutsua vanhempansa vappubrunssille!
Ollaan asuttu yhdessä vuoden alusta ja pidetään vappupäivänä tuparit brunssin muodossa. Mä olen kutsunut mun ystäviä ja niiden miehet/poikkikset. Mies haluaa kutsua vaan parhaan ystävänsä, joka on sinkku ja vähän you know onneton, entisen työkaverin vaimoineen ja sitten oh my god!!!! vanhempansa.
Mä oon yrittänyt sanoa et hei vanhemmat vappubrunssilla on niin noloa, mut mies vaan sönköttää et mut kunne on meiän tuparit yy yyy yyy
Mua kyllä hävettäis jos mun vanhemmat tulis mun juhliin, mut miehestä se on ihan tavallista. Onneksi sen systeri ei tuu kun se on sellainen bättre folk nirppanokka.
Miten pitkälle mä voin mennä estääkseni et miehen vanhemmat tulee pilaa mun tuparit?!?? Mykkäkoulua pidän jo eikä minkäänlainen läheisyys tulis mieleenkään ton surkimuksen kanssa
Kommentit (23)
Olet kutsunut useia ystäviä, mutta mies ei saisi kutsua 3 ihmistä yhteisiin juhliinne ?🙄
Nyt on kyllä poikkeuksellinen huono, jopa vauvapalstan mittareilla.
Jos on tuparit niin tietysti vanhemmst kutsutaan. Anna miehen tehdä omat päätöksensä, tuota menoa jos määräilet niin asut kohta yksin.
Ei vanhemmat ole noloja enää sen jälkeen, kun lapsi on ohittanut teini-iän. Mitä, jos kasvaisit aikuiseksi?
Ei ne sun vanhemmat sitte kasvattaneet sinua?
No onhan se noloo jos mutsi ja fatsi tulee sun bailuihin
Vierailija kirjoitti:
Ap on nolo!
Suorastaan saatanan nolo. Typerä provo, niin typerä, ettäspn kanbattaa vetää itsensä kiikkuun.
Et kyllä nyt onnistunut. Mutta ei hätää. Av jo vastailee ihan tosissaan "huoleesi".
Sinun tupareihin? Olisko kuitenkin TEIDÄN yhteiset tuparit? Mitä pahaa siinä on, jos miehen vanhemmat tulevat tupareihin? Epäilen, että he sinne jäisivät muutenkaan riekkumaan pikkutunneille saakka, vaikka tulisivatkin. Miehellesi on ilmeisen ok, että kutsumasi ihmiset saavat sinne tulla, mutta sinä päätät hänenkin puolestaan tulijat?
Toivottavasti aloitus on huono provo. Jos ei, niin kovasti on kasvettavaa vielä aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
0/5
miesvihasepustus poistoon
Varsinkin miehen kirjoittama miesvihasepustus
Vierailija kirjoitti:
No onhan se noloo jos mutsi ja fatsi tulee sun bailuihin
Brunssi ei ole "bailut".
Olet nolo kun et vanhempiasi halua kutsua, saati että kiellät miestäsi kutsumasta omiaan
Normaali teini pystyy parempaan tarinaan. Mutta jos Sattunut syntymään hieman yksinkertaiseksi niin ei sitä oikein osaa.
Ap kuulostaa oikein unelma tyttöystävältä NOT
Yhteenmuutto oli virhe.
Ihan oikeasti. Relaa vähän.
0/5
miesvihasepustus poistoon