Milloin viimeksi huomasit tai ajattelit, että joku katselee sinua kiinnostuneena?
Käykö sinulle niin usein? Siis joko huomaat tai ainakin ajattelet, että joku (muu kuin puolisosi) on kiinnostunut vartalostasi.
Kommentit (80)
Sellaista ei ole kyllä ikinä tapahtunut.
N 31
Kyllähän se vaan saa edelleen sukat pyörimään jalassa kun katseemme kohtaa nuoruudenaikaisen rakkaani J kanssa. Kaipaan häntä kamalasti vieläkin ja muistan aina kuinka hän katsoi minua jo silloin, kun olin vasta ihan teini, siitä se lähti eikä ole muuksi muuttunut 40 vuoteen.
Huomana kyllä että monesti ohikulkevien ikäisteni miesten katseet osuu minuun, en vaan ole ihan varma mitä he ajattelee, koska en pidä itseäni mitenkään erityisen kauniina, ehkä pukeutumisellani ja se että pidän itsestäni huolta, erotun täällä Savossa keskiverto ikäisistäni naisista.
Jos perse ei miellytä katson silmiin.
Rehellinen mies
Oon 50 v mies ja tosi hyvässä kunnossa. Joskus jopa n. 18 v naiset ei voi pitää katsettaan pois, esim. jos ollaan yhteissaunassa tai kesällä pidän tiukkaa (juntti)paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehet ja naiset erilaisia. Eivät naiset katso kiinnostuneena jonkun miehen kehoa, ellei kyse ole kehonsa äärimmilleen treenanneesta huippu-urheilijasta. Miehet taas katsovat kaikenlaisten naisten kroppia.
Tästä en ole samaa, että kaikenlaisten naisten kroppia katseltaisiin, ei pidä paikkansa.
Oudosti varsinkin miehet alkaneet katsella. Olen itsekin mies. Vaikka onhan se faktaa että nykyään on enemmän homoja kuin ennen.
M42
Vierailija kirjoitti:
En ole palstaincell, vaikka olenkin sinkkumies. Keskiviikkona kirjastossa joku random-nainen kovin katsoi ja hymyili. Jos kotimaiset jäykät normistot ja kaavat eivät ohjaisi näin vahvasti ( minunkin ) käyttäymismallejamme, olisin halunnut mennä juttelemaan, pyytää kahville.
Olisit varmasti mennyt juttelemaan, jos olisi ollut max. 25-vuotias instabeibe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehet ja naiset erilaisia. Eivät naiset katso kiinnostuneena jonkun miehen kehoa, ellei kyse ole kehonsa äärimmilleen treenanneesta huippu-urheilijasta. Miehet taas katsovat kaikenlaisten naisten kroppia.
No ei nyt ihan kaikenlaisten naisten kroppia. Varsinkin ikäisilläni (40 v.) naisilla hyvin harvalla on kiinnostava vartalo.
Ja toisaalta ei kaikkien nuortenkaan naisten kropat kiinnosta miehiä, ainoastaan kauniiden ja laihojen.
Eilen sain todella kiinnostuneita katseita naapuriautoista. Vähän ehkä vahingossa tötöilin, mutta paistattelinpa hetken huomiossa. Palstatrolleilta tuttu logiikka.
Toissa viikolla Espoon keskustassa yöaikaan tuli vastaan m-muuttaja nuorisoporukka, joka vilkuili jotenkin arvioiden minua.
Kolmisen viikkoa sitten olimme pitkästä aikaa yöelämässä mieheni kanssa. Olimme juuri ravintolassa tilaamassa juomia ja viereemme tuli riehakas miesporukka, ehkä työporukka, jossa oli mukana miehiä nuorista keski-ikäisiin. Nuori ehkä 25-30-vuotias mies jäi tuijottamaan minua hymyillen ja esitteli kädestä pitäen itsensä. Kohteliaasti toki tervehdin, mutta käännyin samantien mieheni puoleen. Nuori mies nikkasi vielä ohi mennessään perään silmää minulle.
Olen 48-vuotias ihan hyvin säilynyt ja itsestäni huolta pitävä nainen. Aina silloin tällöin huomaan saavani huomiota osakseni, vaikka en itse niin ympäristööni kiinnittäisikään huomiota. Olen elämäni miehen kanssa yhdessä, jota en vaihtaisi. :)
En ole erityisen kaunis ollut edes nuorena. Nyt yli 40v kun joku katsoo ja hymyilee, mietin roikkuuko kengästä vessapaperia vai onko paidassa kahvia. Vai iloitseeko tyyppi siitä että mahaläskit on minulla eikä hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta sitten kävin lähiöbaarissa paikallisen bändin keikalla. Normaalisti en sellaisissa paikoissa käy, tunnen olevani "eri maailmasta". Useampi mies, ilmeisesti baarin kanta-asiakkaita, katsoi minua melkein suu auki ja tekivät suurieleisesti tilaa kun kuljin.
Tiedän, että kyseessä on varsin alhaisen tason miehet, mutta minäkään en ihan mallin kriteerejä täytä. Nauratti nuo kohtaamiset.
Sinä olet ihan yhtä alhaisella tasolla ja siksi 0/10 -miehet pitävät sinua tasoisenaan. Lähibaari on ainoa paikka, jossa sinua katsotaan.
Heh, ei sentään. Asetelma oli, että ne baarilaiset pitivät minua heidän liigansa ulkopuolisina eivätkä uskaltaneet edes sanoa mitään. Tiesivät itsekin, etten koskaan alentuisi heidän tasolleen. 😅
12+ vuotta sitten, ennen kuin erakoiduin.
Vierailija kirjoitti:
Kolmisen viikkoa sitten olimme pitkästä aikaa yöelämässä mieheni kanssa. Olimme juuri ravintolassa tilaamassa juomia ja viereemme tuli riehakas miesporukka, ehkä työporukka, jossa oli mukana miehiä nuorista keski-ikäisiin. Nuori ehkä 25-30-vuotias mies jäi tuijottamaan minua hymyillen ja esitteli kädestä pitäen itsensä. Kohteliaasti toki tervehdin, mutta käännyin samantien mieheni puoleen. Nuori mies nikkasi vielä ohi mennessään perään silmää minulle.
Olen 48-vuotias ihan hyvin säilynyt ja itsestäni huolta pitävä nainen. Aina silloin tällöin huomaan saavani huomiota osakseni, vaikka en itse niin ympäristööni kiinnittäisikään huomiota. Olen elämäni miehen kanssa yhdessä, jota en vaihtaisi. :)
Jaa-a jos tuossa tilanteessa olisin ollut minä olisin kyllä epäillyt että yrittää käsilaukulle. Ehkä miehesi läsnäolo esti taskuvarkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a jos tuossa tilanteessa olisin ollut minä olisin kyllä epäillyt että yrittää käsilaukulle. Ehkä miehesi läsnäolo esti taskuvarkauden.
Olipa kyllä melkoinen tulkinta! Mitenkään ei varmasti voi olla mahdollista, että nuori mies tunsi aitoa jonkinlaista kiinnostusta tätä naista kohtaan? :D
Ei ja en. Minulle ei ole annettu valtaa toisen ajatusten lukemiseen. En myöskään kuvittele turhia.
Eilen baarissa yksi mies hymyili minulle. Kun kuljin hänen ohitseen hänen suunsa muodosti "moin" ilman ääntä. Tuntui ihan mukavalta ja myös tosi omituiselta, että minuun joku kiinnitti huomion.
Voi olla, mutta nykyään harvalla on. Varsinkin se on harvinaista, että vartalo on kaunis ja timmi ja ettei kasvot olisi ihan rupsahtaneet.