Milloin viimeksi huomasit tai ajattelit, että joku katselee sinua kiinnostuneena?
Käykö sinulle niin usein? Siis joko huomaat tai ainakin ajattelet, että joku (muu kuin puolisosi) on kiinnostunut vartalostasi.
Kommentit (80)
Joka päivä huomaan, että saan kiinnostuneita katseita. Tai ehkäpä kuvittelen vaan niin.
T:Komea, pitkä, tumma mies
Vähän omituinen kysymys. Suomalaisethan ovat sellaisia mykkiä, ilmeettömiä tuijottajia jos katsovatkin, lähinnä tulee olo onko hiukset jotenkin hassusti vai vessapaperia kengänpohjassa. 😂
Vielä nyt vanhanakin jotkut samanikäiset tai vanhemmat katsoo, samoin nuoremmat, joiden ikäiseltä näytän. Näytän vuosiani nuoremmalta, koska olen terve ja ruumiinrakenne ja tapa liikkua sama kuin nuorena. Hyvä iho kosmetologin ansiosta.
Mutta en hitto vie ole pitänyt itseäni kunnossa kaiken maailman yksinäisiä äijiä varten. On oma mies, joka saa ja ansaitsee naisellisen kiinnostukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vielä odottelen. N49
Odottelet, että joku random jamppa katsoisi vartaloasi kiinnostuneena? Eikös tällainen ole naisten mielestä ahdistavaa?
Danny Jämsän Pavilla muutama kymmenen vuotta sitten otti minut stagelle tyyliin Pomo j& Frendien Monica.
- n69v -
Vähän aikaa sitten kun istuskelin leikkipuistossa katselemassa leikkiviä lapsia.
Jos joku on kiinnostunut vartalostani, se ei ole kiinnostunut minusta.
Joten en ymmärrä kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän omituinen kysymys. Suomalaisethan ovat sellaisia mykkiä, ilmeettömiä tuijottajia jos katsovatkin, lähinnä tulee olo onko hiukset jotenkin hassusti vai vessapaperia kengänpohjassa. 😂
Oletko mies, vai eikö tosiaan ikinä ärsytä tai ahdista miesten katseet?
Näin miehet ja naiset erilaisia. Eivät naiset katso kiinnostuneena jonkun miehen kehoa, ellei kyse ole kehonsa äärimmilleen treenanneesta huippu-urheilijasta. Miehet taas katsovat kaikenlaisten naisten kroppia.
Joo, käy aika usein niin. Sinäkin a bimp tuijot i t minua kun kävit täällä
Naislääkäri töissä tällä viikolla. On mua reilusti vanhempi eikä kiinnosta yhtään.
Joskus käy, mutta älykkäät miehet huomaavat nopeasti, etten halua sellaisia katseita enkä ole kiinnostunut. Katselevat sitten etäältä jatkossa.Tyhmemmät miehet jäävät sitten pyörimään jaloissa, katkerimmat kostavat.
Ei ne katseet minulle mitään merkitse, ne on vain katseita. Suomalaiset ovat niin urpoja etteivät uskalla toisiaan lähestyä ja se jää ain katseiden tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä odottelen. N49
Odottelet, että joku random jamppa katsoisi vartaloasi kiinnostuneena? Eikös tällainen ole naisten mielestä ahdistavaa?
Varmaan se niille on, joita katsotaan. Olen vähän tällainen kirjastotäti, niin ei ole niin kokemusta, minkä ehkä vastauksestani olisi voinut päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Irvailumielessä katsovat.
👍
Vierailija kirjoitti:
Näin miehet ja naiset erilaisia. Eivät naiset katso kiinnostuneena jonkun miehen kehoa, ellei kyse ole kehonsa äärimmilleen treenanneesta huippu-urheilijasta. Miehet taas katsovat kaikenlaisten naisten kroppia.
Tuota... Miksei katsoisi? Minä ainakin katson, eikä tarvi olla huippu-urheilija. En tokikaan katso kaikenlaisten miesten kroppia, mutta en usko että miehetkään katsovat kaikenlaisten naisten kroppia. Ja mikä tärkeintä, en tuijota (paitsi omaa miestä).
En osaa tulkita ihmisten katseita tuolla tasolla. Eli en tiedä, onko joku katsonut vartaloani kiinnostuneena.