Milloin viimeksi huomasit tai ajattelit, että joku katselee sinua kiinnostuneena?
Käykö sinulle niin usein? Siis joko huomaat tai ainakin ajattelet, että joku (muu kuin puolisosi) on kiinnostunut vartalostasi.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vielä nyt vanhanakin jotkut samanikäiset tai vanhemmat katsoo, samoin nuoremmat, joiden ikäiseltä näytän. Näytän vuosiani nuoremmalta, koska olen terve ja ruumiinrakenne ja tapa liikkua sama kuin nuorena. Hyvä iho kosmetologin ansiosta.
Mutta en hitto vie ole pitänyt itseäni kunnossa kaiken maailman yksinäisiä äijiä varten. On oma mies, joka saa ja ansaitsee naisellisen kiinnostukseni.
Ketään ei voi omistaa. Tämä on parisuhteiden valuvika joka pitää laittaa romukoppaan. Vain pettäminen ja avoin suhteilu on oikein.
Poliisi oli kovin kiinnostunut kun ajoin ylinopeutta
Vierailija kirjoitti:
Metrossa ja Ateneumin kahvilassa. Ja Pariisin metrossa.
Pariisin metrossa paitsi katsellaan, myös hiplataan "vahingossa", pardon...
En ole palstaincell, vaikka olenkin sinkkumies. Keskiviikkona kirjastossa joku random-nainen kovin katsoi ja hymyili. Jos kotimaiset jäykät normistot ja kaavat eivät ohjaisi näin vahvasti ( minunkin ) käyttäymismallejamme, olisin halunnut mennä juttelemaan, pyytää kahville.
Vierailija kirjoitti:
En ole palstaincell, vaikka olenkin sinkkumies. Keskiviikkona kirjastossa joku random-nainen kovin katsoi ja hymyili. Jos kotimaiset jäykät normistot ja kaavat eivät ohjaisi näin vahvasti ( minunkin ) käyttäymismallejamme, olisin halunnut mennä juttelemaan, pyytää kahville.
Olisihan se nainenkin voinut tulla pyytämään sinua kahville, jos olisi halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehet ja naiset erilaisia. Eivät naiset katso kiinnostuneena jonkun miehen kehoa, ellei kyse ole kehonsa äärimmilleen treenanneesta huippu-urheilijasta. Miehet taas katsovat kaikenlaisten naisten kroppia.
No ei nyt ihan kaikenlaisten naisten kroppia. Varsinkin ikäisilläni (40 v.) naisilla hyvin harvalla on kiinnostava vartalo.
Mua katsellaan usein kiinnostuneena. Ei siksi, että olisin kaunis tai seksikäs, vaan enemmänkin tyyliin 'mikähän toi oikein on'.
Juuri eilen ryhmä 16 vuotiaita tyttöjä katsoi himoiten ylvästä daddyolemustani. Ehkäpä pian pyydän tytöt pian saunomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehet ja naiset erilaisia. Eivät naiset katso kiinnostuneena jonkun miehen kehoa, ellei kyse ole kehonsa äärimmilleen treenanneesta huippu-urheilijasta. Miehet taas katsovat kaikenlaisten naisten kroppia.
No ei nyt ihan kaikenlaisten naisten kroppia. Varsinkin ikäisilläni (40 v.) naisilla hyvin harvalla on kiinnostava vartalo.
40-vuotiaalla naisella on kaunis, timmi vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoja ei katso kukaan koskaan ja jos katsoo niin säälien tai inhoten.
Olet itse palstamamma..
Joka päivä tunnen juoksulenkillä miesten katseet selässäni, ja vähän alempanakin. Ja mietin että voi vattu, joko taas.
Ei ole kukaan katsonut eikä tule katsomaan.
Jaa että kiinnostuneena? Inhottavaa kun huomaa jonkun kyttäävän. Lähinnä tulee mieleen miksi kyttää tuntematonta. En kehtaisi itse tuijottaa niin häpeilemättä kun monet tekevät. Jokuhan selvästi kiinnostaa kun tuntematonta katsotaan kauemmin liekö sitten mitään positiivista. Leikin aina etten huomaa kun se on niin outoa. Ihan kuin minun pitäisi antaa heille huomiota ilman mitään syytä. Röyhkeommät huutelee, mutta siltikin olen kun en huomaisi.
Ei todellakaan käy usein. Viimeksi näin kävi alkuvuodesta 2014. Siitä alkoi seurustelu josta seurasi avoliitto ja avioliitto sekä todella kipeä avioero.
Ei kukaan mies tällaista ylipainoista yli 40v kasvoiltaan tavallista naista katsele kiinnostuneena. Yksin jäin loppuelämäksi sydän murskattuna.
Vierailija kirjoitti:
Okei, täytyypä ruveta katsomaan ja hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä tunnen juoksulenkillä miesten katseet selässäni, ja vähän alempanakin. Ja mietin että voi vattu, joko taas.
Miksi se niin haittaa?
Ei vielä koskaan
N53