Milloin viimeksi huomasit tai ajattelit, että joku katselee sinua kiinnostuneena?
Käykö sinulle niin usein? Siis joko huomaat tai ainakin ajattelet, että joku (muu kuin puolisosi) on kiinnostunut vartalostasi.
Kommentit (80)
Viimeksi tänä aamuna yksi perheenisä katseli minua puhelimitse ja tyydytti itseään, ennen vaimon ja perheen heräämistä. Tällaisesta veloitan 60€/10min
Sanni16kerava
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla 1992 syksyllä.
Sama.
En kiinnitä mitään huomiota siihen miten muut mua katselee koska mua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on kiinnostunut vartalostani, se ei ole kiinnostunut minusta.
Joten en ymmärrä kysymystä.
kyllä se on sun vartalos, siinä on ainutlaatunen dna ja sormen jäljet saaatanan tyhjäpää
Ehkä noin kuukausi sitten. Olen 55 vuotias ja katsoja oli ainakin 80 v, papparainen iski silmää tai sitten sillä oli elohiiri silmässä. Tuli kyllä aika vanha olo.
Pari kuukautta sitten kävin lähiöbaarissa paikallisen bändin keikalla. Normaalisti en sellaisissa paikoissa käy, tunnen olevani "eri maailmasta". Useampi mies, ilmeisesti baarin kanta-asiakkaita, katsoi minua melkein suu auki ja tekivät suurieleisesti tilaa kun kuljin.
Tiedän, että kyseessä on varsin alhaisen tason miehet, mutta minäkään en ihan mallin kriteerejä täytä. Nauratti nuo kohtaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Naislääkäri töissä tällä viikolla. On mua reilusti vanhempi eikä kiinnosta yhtään.
Lääketieteellistä kiinnostusta.
Arvioi sukurasitustesi fyysisiä ilmentymiä. Kyllä toki ne mentaalisetkin asiantuntijalle näkyy myös ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noin kuukausi sitten. Olen 55 vuotias ja katsoja oli ainakin 80 v, papparainen iski silmää tai sitten sillä oli elohiiri silmässä. Tuli kyllä aika vanha olo.
Ne etsii ketterää omaishoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä huomaan, että saan kiinnostuneita katseita. Tai ehkäpä kuvittelen vaan niin.
T:Komea, pitkä, tumma mies
Mulla sama. Nykyään jopa käytän resuisia vaatteita ja annan parran ja hiusten kasvaa, mutta edelleen jotkut naiset vilkuilee.
Metrossa ja Ateneumin kahvilassa. Ja Pariisin metrossa.
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta sitten kävin lähiöbaarissa paikallisen bändin keikalla. Normaalisti en sellaisissa paikoissa käy, tunnen olevani "eri maailmasta". Useampi mies, ilmeisesti baarin kanta-asiakkaita, katsoi minua melkein suu auki ja tekivät suurieleisesti tilaa kun kuljin.
Tiedän, että kyseessä on varsin alhaisen tason miehet, mutta minäkään en ihan mallin kriteerejä täytä. Nauratti nuo kohtaamiset.
Sinä olet ihan yhtä alhaisella tasolla ja siksi 0/10 -miehet pitävät sinua tasoisenaan. Lähibaari on ainoa paikka, jossa sinua katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän omituinen kysymys. Suomalaisethan ovat sellaisia mykkiä, ilmeettömiä tuijottajia jos katsovatkin, lähinnä tulee olo onko hiukset jotenkin hassusti vai vessapaperia kengänpohjassa. 😂
Oletko mies, vai eikö tosiaan ikinä ärsytä tai ahdista miesten katseet?
Monesti metrossa tölläävät.
Mä en ota tuollaisia katseita mitenkään hyvällä kun olen saanut em. incel-kyttääjästä vainoajan perääni. Ensin se änki bussissa aina istumaan viereen/taakse/eteen ja kyttäsi siitä jos ei ihan nojautunut vastaan, sitten kun estin sen jäämällä aina kuskin viereen, se kusipää alkoi jäädä samoilla pysäkeillä pois kuin minäkin.
Siinä vaiheessa oli pakko ottaa jo jalat alle ja vaihtaa totaalisesti säännöllinen työaika liukuvaan ja tulla ja mennä eri aikoihin.
En todella ajatellut jäädä seuraamaan mitä seuraavaksi tapahtuu talven pimeillä aamuvarhaisella...
Tänään torilla, halusi tehdä jopa treffejä. Oli seurannut kiinnostuneena kun tein ostoksia, ja halusi tutustua. Minua ei tosin kiinnostanut.
N.
Puolisoa ei ole enkä usko kenenkään olevan kiinnostunut minusta tai vartalostani, mutta kuten yleensä aina keväisin niin just taas viime viikolla huomasin kyllä kuvittelevani moista pöljyyttä, että yksi mies olisi katsonut minua hieman liian pitkään ja hieman liian lempeästi ja olisi ollut muutenkin hieman liian ystävällinen.
Todellisuudessa hän oli ihan normaali aspa.
Vierailija kirjoitti:
Metrossa ja Ateneumin kahvilassa. Ja Pariisin metrossa.
Ulkomaan metroissa katselevat. Varmaan funtsivat mistä toikin tulee
Palstamammoja ei katso kukaan koskaan ja jos katsoo niin säälien tai inhoten.
En ole koskaan ajatellut, että minua kukaan katsoisi, enkä varmaan sen takia ole huomannutkaan mitään katseita.