Olen sosiaalityöntekijä, ja olen nähnyt läheltä miten kamalasti suomalaisten köyhien tilanne on pahentunut...Joka päivä uusia nälkiintyneitä
Joka päivä tulee uusia asiakkaita, ja liian usein on tilanne se että asiakkaalla ei ole enää oikein ollut varaa ostaa edes ruokaa, mistään muusta puhumattakaan. Vaatteet ovat rikkinäiset, olemus muutenkin epäsiisti. Valitetaan että mielenterveyden ongelmat ovat pahentuneet tai puhjenneet kiristysten ja vaikeutetun elämän takia.
En olisi uskonut että tällasta voisi olla koskaan Suomessa. Ihan kuin olisimme palanneet 150 vuotta ajassa taaksepäin
Kommentit (707)
Aloitekyky on kadonnut ja itketään että auta valtio
terveet aikuiset
Vierailija kirjoitti:
Aloitekyky on kadonnut ja itketään että auta valtio
terveet aikuiset
Kokkarebotti ilmottautu
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo linkit nyt liittyivät tähän asiaan?
Oletko tyhmä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä ?
En ole. Ymmärrän kyllä jos vain kertoisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä ?
Raha riittäisi jos ne annettaisiin vain omille.
Mites sit ku koululaisten lomat alkaa. Pitkä kesä ilman kouluruokailua. Mistä huoltajat repii sitä ruokaa.. kiva olis myös jotain lintsiä yms tarjota lapsille. Turvaverkkoja tarvittais..
Eikö perusosalla pysy kuitenkin hengissä, se on melkein 600 e/kk. Jos saa täyden perusosan, eikä sitä ole alennettu Kelassa jostain syystä. Vai mistä ongelmat johtuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä ?
Raha riittäisi jos ne annettaisiin vain omille.
No ei riittäisi. Ongelma on, että talous ei ole kasvanut 16:ta vuoteen. Meillä ei osata tehdä mitään sellaista, josta saisimme hyviä vientituloja. Sen sijaan eläkeläisiä meillä riittää 1,6 miljoonaa. Meidän rahat menevät siihen, että työssäkäyvää väestöä on vähemmistö kansasta ja sekään ei saa vientiteollisuutta vetämään. On selvää, miksi olet sossun asiakas.
1.Olet/oletteko sostyöntekijät laittaneet vetoomuksia, kysymyksiä, vaatimuksia eduskunnalle tai ministeriöön?
2.Paljonkos olette puoltaneet yhteistyökumppanin eli poliisin lakkoa?
Vasemmiston trolli olet. Suomessa ei kukaan näe nälkää. Täällä valtio maksaa yltäkylläisen ylläpidon jokaiselle rajojen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö perusosalla pysy kuitenkin hengissä, se on melkein 600 e/kk. Jos saa täyden perusosan, eikä sitä ole alennettu Kelassa jostain syystä. Vai mistä ongelmat johtuvat?
Monilla on alennettu vaikka olisi noudattanut kaikkia ohjeita.
Minulla lähtee liien kalliin asunnon takia 160e/kk, ja halvempaa en saa vaikka haen.
Nyt sitten olen ollit 3 päivää syömättä, ensi kuussa vasta saan rahaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
1.Olet/oletteko sostyöntekijät laittaneet vetoomuksia, kysymyksiä, vaatimuksia eduskunnalle tai ministeriöön?
2.Paljonkos olette puoltaneet yhteistyökumppanin eli poliisin lakkoa?
Miksi? Minä kannatan leikkauksia. t: eri sossu
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston trolli olet. Suomessa ei kukaan näe nälkää. Täällä valtio maksaa yltäkylläisen ylläpidon jokaiselle rajojen sisällä.
Minä näen nälkää. Tukeni on ollut leikattuna jo 8kk ajan. Ystäväsuhteet katkenneet kun olen lainannut rahaa ruokaan. Nyt ei oo enää ketään keneltä lainata ja en oo syöny 4 päivään
Voi voi yhteiskunnan pitää järjestää syöttäjätkin!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. On eri tilanteita ja asumismuotoja, osa saa vähemmän. Perusosasta maksetaan laskut. Vain osaan saa tietyn summan. Kaikilla ei ole sama raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen nälkää. Tukeni on ollut leikattuna jo 8kk ajan. Ystäväsuhteet katkenneet kun olen lainannut rahaa ruokaan. Nyt ei oo enää ketään keneltä lainata ja en oo syöny 4 päivään
Vie tyhjät pullot kauppaan
Niin pitää itse oppia pitämään huolta itsestään
Älä valehtele. Sossu et ole, olet pelkkä Kremlin trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie tyhjät pullot kauppaan
Luuletko aidosti, että nälkää näkevä ihminen ei ole jo tehnyt kaiken mahdollisen? Todella tyhmää tulla lyömään lyötyä.