Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=) MAALIs masut lauantai-sunnuntai (=

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa porukka harveta=)

ONNEA Tapille poikulaisesta!!!!!!Pitkä odotus ja synnytys palkittiin viihdoin!!

Onnittelut myös kaikille muille jakaantuneille!!!!

Jokohan saamme kuulla Papun vauva uutisia?

Ja Zeldatarkin lähdön tunnelmissa!!!

Minä jään tänne pinoa pystyyn pitämään sillä eihän tällä ole aikomustakaan syntyä...Ei taida yhtään vaavi tietää että pian jo olis hänen aikansa muuttaa yksiöstä 8 hlön kommuuniin...

Nukuin hyvin vaikka juoksi tziljoona kertaa vessassa.

Lantiokaan ei särkenyt lainkaan,eikä päätäkään tänään jomota.

Aamulla nousin yksikseni keittelemään kahvia 06.30 ja tehtailin perheelle lämpimiä leipiä aamupalaksi.

Nyt alkaa muu perhe pikkuhiljaa heräillä.

Tänään ajattelimme mennä katsomaan kanien SF-kisaa(sopii tälläiselle kani perheelle)

Meillä oli vuosi kaksi sitten kani ja marsu ja jouduimme kakkosen allergian vuoksi niistä luopumaan.Kakkonen edelleen muistelee surren idaa ja emppua ja jos kanikisat hiukan lievittäisivät tuskaa=D

Myllyssä olis myllytys ja sinnekkin ajattelin porukan raahata.Ei millaaän kestä roikkua kotona ja masentaa kun sataa räntää.Minne ne kauniit kevät ilmat katosivat????Toivon mukaan ei kauas..

Nyt,MAALIt,jäljellä olevat,kirjoittamaan kuulumisia!!!!!!!

Kanimama ja piiperot sekä rv 39+1

Vierailija
2/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin,se olisi soitten la tänään,muta eipä taida tulla vauveli ajallaan.Tosin,onhan tässä vielä monta tuntia hyvää peliaikaa.

SUURET onnittelut taas kaikille lapsensa saaneille,varsinkin Tappi teki pitkän työn pojan saamiseksi maailmaan.Meitä ei taida enää kovin montaa roikkua linjoilla,taisi se jouhikin jo lähteä kun ei ole mitään kuulunut.

(.)Eipä mitään,pientä menkkaaista jomotusta,mutta ei tarpeeksi suuria supistuksia,että synnyttämään pääsisi.Koko muu perhe on ollut flunssassa ja nyt on itselläkin kurkussa sellainen inhottava tunne,joten kai se iskee muhyn seuraavaksi.

tityli 40+0 *POKS*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun vauvauutisia satelee ja varsinkin kun Tappikin oli vihdoin saanut Puksun rinnalle, toivottavasti siellä voidaan hyvin! Ja hienoja synnytyskertomuksiakin oli ilmestynyt, kiitos! Hyvä, että te muut osaatte synnyttää :). Mulla ei nuo supparit muutu oikeiksi..

Kolme päivää on nyt koskenut koko mahaan, eli ylämahakin on hirveän kipeä, mikä lie minua vaivaa? Illalla tuli aivan kauhea olo, oksetti, päässä pyöri, tärisytti ja päätä särki.

Voi kun tyttö tajuais syntyä ennen maanantaita, niin ei tarvitsisi taas maksaa polimaksua, mutta ei tää halua tulla ulos, jotain positiivista kuitenkin, että kyllä se ennen juhannusta syntyy ;). Eilen sain pestyä hirveän määrän pikkuruisia vauvan vaatteita, niihin pitäisi saada täytettä :).

möhkis ja tiitiäinen 39+1

Vierailija
4/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi pelotella,mutta ylävatsakipu on yksi raskausmyrkytyksen oireista,jos se on jatkuvaa,kannattaisi varmaan soitella äitipolille...

tityli

Vierailija
5/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saadaan pinolle kunnon mittaa.Eihän me olla kuin hiukan yli puolen kuun ja alkaa porukka jo loppumaan=)

Fiiliksiä jakamaan nyt urakalla!!!!!!!!

Vierailija
6/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhkis.Mulla oli viitosta odottaessa kovat ylävatsakivut ja kun polilla vesimäärän takkailussa puhuin niistä,otti lääkäri heti sen vakavasti ja passitti moniin kokeisiin ja nimenomaa sanoi että raskausmyrkytyksen oire!!!!

Mulla se ei ollut sitä vaan ilmeisesti kivisti suuren vesimäärän aiheuttama suuri vatsa=)

Kannattaa kuitenkin tarkistaa asia!!!

L

Vierailija
7/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö se nousekkaan aina, mulla on paineet olleet ihan normaalit. Turvotusta on, mutta ei nyt ihan mahottomasti ja päänsäryn uskoisin johtuvan niskoista... Maanantaina mulla on äitipoli, kai mä uskallan odotella sinne asti?

Vierailija
9/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti karkasi...

Kaikilla ei ole kaikkia oireita.Itselläni on tällä hetkellä paineet koholla.Muille ne ovat normaalit lukemat,mulle korkeat.Mullakin päätä jomottaa,minkä luulen myös johtuvan niskoista,mutta vielä yksikin oire lisää,lähden näytille.Kannattaahan sun ainakin soitella polille,sieltä varmasti kertovat,että kannattaako lähteä näytille vai voiko odottaa maanantaihin.Myrkytys kun voi edetä muutamassa tunnissa pahaksi.

tityli

Vierailija
10/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soittelen jos siltä rupee tuntumaan. Tosiaan tuota turvotusta on niin vähän, että sormukset on edelleen sormissa ja tätä niskoista johtuvaa päänsärkyä on ollut jo pitenpään, mutta jos särky pahenee tai tulee huono-olo niin soittelen polille...

Vierailija
11/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin aäken kirjata itelleni ylös kaikkia synnyttänietä, joita en oo vielä onnitellu, mut tuli niin pitkä lista...

...ett tyydyn tähän; ONNEA MILJOONASTI KAIKILLE VAUVANTUOKSUA JO NUUHKIVILLE MAALIKSILLE!!!

JA VOIMIA TEILLE VIELÄ MASUA KASVATTAVILLE!

Ja duppikselle voimia kottelemusten kanssa.

Meillä neiti eilen täytti JO kuukauden, ja kasvaa kovaa vauhtia. Tällä viikolla oli neuvolassa painoa tullut kilo, ja pituutta 6cm, eli vaikka alkuun oli pieni, ni äkkiä ottaa kiinni. Kummasti on jo alkanut kaksoisleuka ja reisimakkarat (äitiinsä tulee) muotoutua. Rauhallinen hän on, öisin nukkuu muutaman kerran herää vain syömään, ja päivisin ja iltaisin jaksaa jo seurustellakkin, pisimmillään 2,5 h. Tarkkaavaisesti hän seurailee mitä ympärillä tapahtuu, ja varsinkin 3-v isoveli on tosi mielenkiintoinen ilmestys. Ja eilen irtosi ensimmäinen selvä hymy (vai onko äidin toiveajattelua).

Mukavaa viikonloppua kaikille...

T Petriina ja neiti 1kk (jonka nimestä vielä väännetään)

Vierailija
12/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan oli tosi korkea verenpaine( ei kylläkään raskausmyrkytystä), ja päätä ei särkenyt juurikaan, vähän sellaista epämääräistä huminaa. Niska ja hartiat oli kylläkin ihan jumissa, ja särkylääkkeitä popsin ja kuljin kauratyyny hartioilla. Naitenklinikalla lääkäri sanoi, ett joillain vernpaine tuntuu niska ja hartiasärkynä, ja mulla hartiakivut hävis, kun verenpaine laski. Ja mä kyllä lähtisin sinuna käymään näytillä jos ylävatsa kipu jatkuu.

Petriina

Vierailija
13/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Leannaan käskystä taidan minäkin harvaan kirjoitteleva mutta tosi usein kuiten juttunne lukeva taustailia kirjoittaa.

No mullakin vihdoin jonkin sortin limaa alkoi yöllä tulemaan. Alaselkää juilii niin saakutisti. No supistuksia ne on mutta ei vielä niin järin suuria et vauvoja niillä saisi maailmaan.

Helsingissä ois tänään suur kirppis mutta ukko kulta ei sit millään nouse sängynpohjalta ylös kun formulat piti nousta ennen viittä kattomaan. Hullu se on =) Ja se lupas mulle et mennään. (ei siis kivaa jos en pääse) Kerrankin kun tylsistyneelle jättimahaiselle äidin alulle ois jotain kivaa niin hän vaan nukkuuu!!! Anteeksi valitus mut kiukututtaa.

Ja vielä lisäksi sit lunta sataa... Ei enään nyt piti alkaa jo kevät!!!!

Päivän plussat... Onko niitä... Koitetaan

+Tänään teen tosi hyvää ruokaa

+Saa vaan olla kun eilen siivosin ja silleen

+Pääsen päivän aikana ainakin Jumboon kauppaan jos en kirppiksille

Johan oli vaikee keksiä nuo kolme.

Mullakin verenpaine on kohoillu aina välillä ja joudun käymään mittailemassa mutta toisella mittaus kerralla on ollut jo ok. Ehkä mä alintajuisesti sit muka jnnitän aina mittausta. Vaikka enpä oikeen tiiä mikä siinä olisi niin kauheaa. Hölmö mua kai sitten.

Onko teidän vaavit masussa koko päivän vilkkaita vai ajoittuuko ne jollekkin ajalle??

Meitin vaavi kun on aika rauhalliinen päivät ja syömisen jälkeen kyllä meiskaa. Sit ilalla kun makoilee ja kattoo tv:tä tai laittaa nukkumaan on käsiä ja jalkoja siellä sun täällä.

Tapille onnittelut pojasta ja muillekkin jos eilisen kirjoittelun jälkeen niitä on ilmaantunut.

Mutta taidanpas minä lähteä aamupalan syöntiin kun kahvikin jus valmistui. Hauskaa päivää ja ehkäpä palailen vielä päivän mittaa etten ihan yksin tylsisty.

Nemotus rv 40+2

Vierailija
14/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhkis olen samaa mieltä. ylävatsa kivut ja vielä päänsärky kuulostaa jo mrkytys oireilta. Itse olin sen takia sairaalas ja verenpaine oli silti ok. pääsin kotiin mut käskivät heti takaisin jos tulee ylävatsakipua!!

Vierailija
15/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

++++TAPILLE ( ja miehelle kans;) ) valtavan suuret onnittelut pikku prinssin syntymästä!!!!!

Viikon aherrus on totisesti nyt palkittu maailman parhaalla

palkinnolla!+++++

Plussia ei kyllä tälle aamulle voi oikein kirjata.Mua väsyttää ihan tajuttomasti,poika herätti jo ennen kasia.Nyt rupes närästään ja yhtään ei huvittais lähtee poikaa viemään jumppaan.Se näytelmälavan reunalla istuminen ei tunnu kovinkaan hyvältä enää tässä vaiheessa.

Mä voisin vain hautautua tonne sängyn pohjalle ja sulkea silmäni ikiajoiksi, sitten kun rupeis supisteleen ihan tajuttomasti voisin raahata itteni kättärille...

En saa miestä vielä tämän päivän koneella kotia.Seuraava kone olis lähdössä maanantaina aamuyöllä 02.05 ja sitten voisin saada miehen jo n.klo13 kotia maanantaina iltapäivällä...se olis jo todella monen plussan arvoinen!!

Voi venäjä, nyt alkoi taas noi " menkka" -kivut.S*****na sentään! ( anteeksi kovat sanat)Mulla on koko viikon ollu noita kipuja ja panadolia on mennyt joka päivä.Mä todellakin toivon et ne vaikuttais jollakin tavalla tähän mun oloon paremmassa mielessä!

Ja lisää valitusta, ulkona tulee räntää,sekin vielä,plääh. Eli täällä olla vieläkin ja tänään ei niin pirteissä ja hyvän tuulisissa oloissa/tunnelmissa.

Ja onnittelut vielä näin lopuksi kaikille tuoreille maalismammoille!!

Hanan ja pox pox pox rv 39!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman nyyttinsä jo lunastaneille ja tsemppiä teille jotka vielä palkintoanne odotatte.

tappi teki sitten töitä oikein pitkän kaavan mukaan. toivottavasti hän kuitenkin pian toipuu pitkästä urakasta ja pääsee/jaksaa nauttia vauva-arjesta.

jostain syystä en ainakaan vielä itse osaa (ole tottunut) lukemaan muita kuin nitä odotus-puolen pinoja. pitänee vähitellen muuttaa tapoja ja tottumuksia...

ruusunpiikki + poju 12 vrk

Vierailija
17/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä vielä olen ja ihan yhtenä kappaleena! Olen vaan ollu niin väsyny että en ole jaksanu kirjotella. Lukenu kyllä olen :)

Eli siis täällä ei MITÄÄN ihmeitä. Kevättä odottelen innolla, josko se vauvakin sitten syntyis lämpimille ilmoille! Päätin lopettaa sen synnytyksen odottamisen kun eihän tuo ole vielä aikakaan. Sitten muutaman viikon päästä odotan uudestaan ;)

PALJON onnea kaikille jotka ovat nyt vauvansa syliin saaneet!

Jouhi 38+

Vierailija
18/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Onnea Tappert

- virtsiitti iskee

- mielettömästi puutuvat sormet

- paleltaa

- paino nousee

- olen jättipallon kokoinen

- uituttaa kaikki

tsukkis 40 ++++

19/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kirjoittelen nyt minäkin taas pitkästä aikaa kuulumisia. Vähät samat fiilikset kuin Jouhilla, yritän tässä ottaa rauhallisesti ja keskittyä muuhunkin kuin oireiden kyttäämiseen... Su iltana nimittäin tuli veristä limaa ja sen jälkeen yöllä alkoi kovat alavatsakivut, menkkakipujen tyyppiset, ma päivän suppaili jo niin että en uskaltanut lähteä kotoa mihinkään. Ajattelin jo että nyt VARMAAN alkaa jotain tapahtua mutta ei... Supistelut loppu illan mittaan ja nyt niitä on ollut päivittäin parin-kolmen tunnin ajan mut siihen se sit jääkin. Joten eipä tää taida vielä mihinkään edistyä. Yritän nyt sitten ajatella niin, että se kolme viikkoa tässä vielä varmaan vierähtää tän masun kanssa. Kyllästyttää, mut minkäs tälle voi...

+miehellä alko just 2 vkon loma

+vauva liikkuu hyvin

+kevät jo MELKEIN alkoi

Pussieläin 38+6

Vierailija
20/68 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen siis niitä taustalukijoita, käyn aina silloin tällöin katselemassa mitä tapahtuu muille samassa tilassa oleville. :)

Maanantaina oli laskettuaika, että nyt vaan odotellaan, ja oikeastaan mitään merkkejä ei vauvan ulostulosta ole. Ei tulppia ei kipeitä supistuksia eikä sen kummempia vuotojakaan. Välillä kyllä tosi vetistä valkovuotoa, mutta sekin taitaa ihan varmuudella, tai ainakin maalaisjärjellä, olla sitä vetistä valkovuotoa. Tulisi jo tuo vauva!

Onnea kaikille vauvansa jo saaneille ja jaksamista kaikille ketkä vielä kärvistelee tai nauttii odotuksestaan!