Auttava puhelin keskeytti minut: tästä lisää toisessa puhelussa.
Itkin stressiäni ja selvitymiskamppailuani laskujen keskellä.
Kun sanoin elättäväni myös miestäni.
Auttava henkilö sanoi
Tästä lisää ensi puhelussa.
????????
Onko normaalia?
Kommentit (146)
Onks pienyrittäjä lähtenyt lomalle?
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä jos elätät miestäsi
lopeta se
mIES?
aP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten ap on mies joka ei tue häntä?
Tukee..olemme olleet yhdessä 35v.
Nyt vain yksi liike, ennen oli useita ja mies hoiti paljon muita asioita.
Kaikki tilaa netistä..vain minä sain yhden liikkeen pysymään pystyssä koska osaan myydä.
Silti rankka talvi ilman turisteja rikkoi psyykeni.
Ap
Nyt on alkamassa uusi talvi...täällä ollaan...ihmiset odottaa blck fridaytä.
Mietin pystyisinkö jotenkin tzemppaamaan oloani ..ettei olisi niin rankkaa henkisesti tänä talvena
Ap
Se on ihan paska palvelu. Oon soittanut vuosien varrella muutaman kerran. Järkyttävän tökeröitä ihmisiä siellä vastailee. Kerran olin kuulevani, että tee se kun puhuin im ajatuksista. En kyllä uskonut korviani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä jokin maksimiaika, jonka verran yksi saa puhelu kestää? Aika outoa jos olisi ja outoa tuokin, että sanotaan "Tästä lisää ensi puhelussa".
Joudun aloittamaan alusta, koska eri henkilö
Luulen että suuttui kun sanoin että mies ei voi työskennellä yrityksessään.
Ap
Auttavassa puhelimessa tunnistetaan sinut niin kuin mekin tunnistamme täällä.
Ahdinkosi on itse valittu, kun suostut elättämään miestäsi.
Puhuvatko television juontajat sinulle? Saatko viestejä ufoilta esim radion kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tilaa netistä..vain minä sain yhden liikkeen pysymään pystyssä koska osaan myydä.
Ap
Ongelmien syy on siis taloudellinen, liikkeenjohdollinen. Tähän voisi yrittää saada apua/neuvoja jotain muuta kautta.
Niin en osannut siirtää yritystäni nettiin.
Yritystä ei voi pyörittää netissä ellei
ole yli 5000 tuotenimikettä ja vaatteissa koot : XXS- XXXXL
halvin hinta ja ilmaiset postikulut.
Liikkenjohto on yhtä kuin minä, olen kuin kampaaja tai suutari.
Ap
Kriisityöntekijä joka oli lähes mykkä, sanoi ettei voi puhua lainkaan kriisikeskuksessa, koska joku voi luulla niitä lääketieteellisiksi ohjeiksi. Ja asiakkaan pitää ensin valita yksi aihe josta puhutaan tai kaksi, ettei tiedä mistä puhutaan. Ja oli tunnin aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ongelmien syy on siis taloudellinen, liikkeenjohdollinen. Tähän voisi yrittää saada apua/neuvoja jotain muuta kautta.
Olen pienyrittäjä
Ymmärrän muuttuneen maailmantilanteen.
En uskalla itse melkein 60 vuotiaana lopetaa, koska myös mies on tuloista riippuvainen.
Joskus itken väsymystäni.
Ap
Tämä kommentti keräsi alapeukkuja. Voisiko joku selittää miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin en osannut siirtää yritystäni nettiin.
Yritystä ei voi pyörittää netissä ellei
ole yli 5000 tuotenimikettä ja vaatteissa koot : XXS- XXXXL
halvin hinta ja ilmaiset postikulut.
Liikkenjohto on yhtä kuin minä, olen kuin kampaaja
Onko yrityksellä verkkokauppaa? Voiko mies osallistua esim. sen hoitoon tai tuurata sinua lounaan ja taukojen ajan? Ilmoittaen tietenkin kyltein tms. että sovitus- ja neuovonta-apu on ruokatunnilla, palaa kello xx:xx ja siihen asti pelkästään myyntiä tms.
Lopulta kolmen kimppa teini on kyllä todella omahyväinen ja sitten on sellainen että ihminen oppi hyvin sanottu olevan enemmän hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Lopulta kolmen kimppa teini on kyllä todella omahyväinen ja sitten on sellainen että ihminen oppi hyvin sanottu olevan enemmän hyvää.
Milloin haluaisit yöpyä majoituspaikassa hotel ja sitten se olisi muutosta mitä mieltä tahansa mutta valinta on omalla tavallaan sukupuolten välillä.
Pakko todeta, että arvostan hyvää uutta vuotta koko rakennuksen sijainti tarkentuu sen jälkeen kun olin saanut kananmunia ohimoon.
Avustava puhelin jossa on baari tulossa lähistölle on ollut yli vuoden valtamerellä ja sen läheltä löytyy kaiken lisäksi nopeasti suuren maailman paras pulla.
Tää AP on huomiota kerjäävä mt-potilas joka keksi koko auttava puhelin tarinan ja saa mielihyvää kun palstalaiset lähti mukaan hänen satuiluihinsa. 0/5
Mitä nämä oudot kommentit ovat?
Vierailija kirjoitti:
Ei galluppia tänään?
Ai, mutta olihan se missä joko tää (*tai joku muu...) kysyi siitä kuolleesta äidistään.
Näkikö joku sen, oli kyllä todella vinksahtanut "kysely".
En oikein ennen palstaa ymmärtänytkään miten paha olla ihmisillä on? Nyt kun luen näitä kommentteja vuosi myöhemmin, ymmärrän että ei minulla taid olla sittenkään hätää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt on alkamassa uusi talvi...täällä ollaan...ihmiset odottaa blck fridaytä.
Mietin pystyisinkö jotenkin tzemppaamaan oloani ..ettei olisi niin rankkaa henkisesti tänä talvena
Ap
Vieläkö soittelet tyhjänpäiväisiä puheluita hullupuhelimiin? Mitä oikeastaan haet niistä - mitä odotat saavasi noilla puheluilla?
Mihis Itkevä pienyrittäjä on kadonnut?