Auttava puhelin keskeytti minut: tästä lisää toisessa puhelussa.
Itkin stressiäni ja selvitymiskamppailuani laskujen keskellä.
Kun sanoin elättäväni myös miestäni.
Auttava henkilö sanoi
Tästä lisää ensi puhelussa.
????????
Onko normaalia?
Kommentit (144)
Puheluissa on rajallinen aika. Riippuen onko ensipuhelu vai sovittu puhelu, niin pituus on jotain 15-30min. Joskus jos ihminen on ihan itsemurhan partaalla, niin puhelua ei lopeteta kesken, mutta siinä on silloinkin aikaraja.
Ja auttavan puhelimen henkilöillä on rajallinen määrä asioita, joita saavat sanoa soittajille. Heidän tehtävänsä on kuunnella ja antaa sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
'Pastori Z' en ollut minä.
Se olen minä, PastoriZ. Havaitsimme että selaimesi asetuksista taustakuva ilmaiseksi tilaamalla on kyllä todella hyvä jos tietoni ovat olleet ja menneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole soveliasta. Laita ap palautetta.
Oliko kyseessä kriisipuhelin (mieli ry)? Itsellä sattui kerran todella asiaton henkilö sinne langan toiseen päähän. Olin ihan häkeltynyt siitä epäammattimaisuudesta.
Oletko tyhmä ? Ei siellä ammattilaisia vastaile puhelimeen, vapaaehtoisia jotka ohjaavat eteenpäin. Ei nuo linjat ole mitään ratkaisu linjoja, vaan sitä varten että saa vähän jonkun kanssa jutella, ei koko päivää ja koko historiaa
Mt-asioissa hoidon saaminen on luokattoman surkeaa. Oma äiti oli aikoinaan asiakkaana, ainoa hoito mitä sai oli lääkekuuri. Ei mitään muuta. Oma lapsi on oireillut jo jonkin aikaa ja apua ei saa, vain kauniita puheita miten jotain tarttis tehdä asialle. Toistaiseksi ollaan oltu jutuissa vain yhden lääkärin kanssa, ja tälläkin tunarilla ensimmäinen ratkaisu ongelmaan oli mielialalääkitys!
Miksi lääkärikoulutus kestää vuosia korkealla koulutuksella, jos taidot keskittyvät vain reseptin jakamiseen? Turha on maalailla ruusuisia kuvia mediassa miten nyt ollaan niin auttavaisia ja kavereita, jos koko paska on liukuhihnatyötä jonka ainoa tarkoitus on tunkea mahdollisimman monelle turvan täydeltä pelkkiä lääkkeitä.