Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edes kortti tai kukkia

Vierailija
04.05.2024 |

Mies muisti syntymäpäiväni onnentoivotuksella ja kakulla. Täytin 50 v. Olisin toivonut korttia tai kukkia. Olen äärettömän pettynyt ja turhautunut. Ja tämä samahan toistuu joka vuosi, vaikka joka vuosi sanon, että juhlapäivinä pitää muistaa läheisiä kukilla ja kortilla.

Äitienpäivänä saan lapsilta kortit ja se pelastaa tuon päivän. Mutta miten on niin vaikea muistaa syntymäpäivänä erityisesti kun vaimo täyttää pyöreitä.

Tiedän, että lahjojen osto on hänelle vaikeaa, mutta edes kortti tai kukat. Miten niiden hankkiminenkaan ei onnistu. No, kunhan purnaan pettymystäni.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen että mies ylipäänsä muisti syntymäpäivääsi jotenkin.

Vierailija
2/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukka tai kortti on niin tärkeä tai erityinen kakkuun verrattuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakun voi syödä, nuo muut turhia.

Vierailija
4/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on komea mies eikä komean tarvii ostaa kukkia.

Vierailija
5/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 50-vuotispäiviä pitäisi juhlia? Aika on maallista harhaa.

Vierailija
6/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kakku ensi kerralla lattialle ja mene päiväksi jonnekin muualle. Illalla takaisin tullessa käske ukko nukkumaan sohvalle ja mene itse itkien sänkyyn.

Vierailija
7/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat edes muilta kortteja tai kukkia.

Vierailija
8/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne kortti tai kukat tuo? Hän kuitenkin onnitteli. Miksi se kaikki muu on tärkeämpää?

Vierailija
9/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että on muistanut, kaikki ei muista. Kakun voi syödä, kukat kuihtuu.

Vierailija
10/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukka tai kortti on niin tärkeä tai erityinen kakkuun verrattuna?

Kuka nyt mistäkin tykkää. Vähän hitaalla käyvä mies, jos ei ole vuosien aikana oppinut, mikä tekee vaimon iloiseksi. En minäkään onnittelisi omaa miestäni kukkien kera, koska häntä ei kiinnostaisi. Leipoisin hänelle pullaa, koska hän rakastaa pullaa.

Vierailija
11/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö yksi ja sama ihminen vastannut monesti kun tyyli on niin sama.  Kuten sanoin kunhan purnaan pettymystäni. -ap

Vierailija
12/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli mies, jolle järjestin aina juhlat ja tilasin hänelle ravintola illan ym. yllätystä. Mutta petyin joka kerta, kun hän ei ole koskaan järjestänyt minulle yhtään mitään koskaan? Vain yhden kerran, ja silloinkin alkoi haukkumaan minua, että olen liian iloinen? Jotenkin miehille on niin vaikeaa, että jos nainen nauraa, se on liikaa, tai jos ei naura, niin naama on norsun vituilla, tai jos ei hymyile, niin sekin on jo liikaa. Mikä miehiä oikeasti vaivaa, että kyllä otetaan vastaan ja ollaan niin iloisia, mutta vaimoa ei vain haluta muistaa koskaan millään tavoin? Ei ruusuja, ei onnittelu korttia tai mitään? Mutta kun mies kaverit juhlat, niin niitä suunnitellaan monta kuukautta eteenpäin, että mitähän ostaa sinne ja mitä musiikkia soitetaan ym. Nykyään on ex. 

Vierailija
13/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli mies, jolle järjestin aina juhlat ja tilasin hänelle ravintola illan ym. yllätystä. Mutta petyin joka kerta, kun hän ei ole koskaan järjestänyt minulle yhtään mitään koskaan? Vain yhden kerran, ja silloinkin alkoi haukkumaan minua, että olen liian iloinen? Jotenkin miehille on niin vaikeaa, että jos nainen nauraa, se on liikaa, tai jos ei naura, niin naama on norsun vituilla, tai jos ei hymyile, niin sekin on jo liikaa. Mikä miehiä oikeasti vaivaa, että kyllä otetaan vastaan ja ollaan niin iloisia, mutta vaimoa ei vain haluta muistaa koskaan millään tavoin? Ei ruusuja, ei onnittelu korttia tai mitään? Mutta kun mies kaverit juhlat, niin niitä suunnitellaan monta kuukautta eteenpäin, että mitähän ostaa sinne ja mitä musiikkia soitetaan ym. Nykyään on ex. 

Ei ne vaimoja muista vaan rakastajia.

Vierailija
14/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel, oletko joku naisvauva kun tästä mielesi pahoitit?

Vierailija
15/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole juuri nuoruuden kavereiden kanssa tekemisissä ja on käynyt vain yksissä polttareissa ja häissä.En ole saanut selville onko tässä jokin lapsuuden trauma kyseessä. Onko hänelle pidetty lapsena syntymäpäiviä tms.-ap

Vierailija
16/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UIKUTI UIKUTI

Vierailija
17/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mies ainakin muistaa lahjoin ja kukin ja onnitteluin ja yllätyksin. Kamalaa yleistystä taas että miehlille on vaikeaa sitä ja tätä. Eikä hänelle ole vaikeaa jos nauran tai en naura tai hymyilen.

Vierailija
18/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi onnittelu ei riitä?

Vierailija
19/19 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuskikakku kelpaisi minulle. 🎂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi