Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli puolet avioliitoista päätyy eroon. Miten olet varautunut eroperhearkeen?

Vierailija
24.04.2025 |

Tilastollisesti todennäköisempää on ettei suhde kestä. Eli miten olet varautunut todennäköiseen? Kumpi ottaa lapset hoidettavakseen?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin jo ja lapset on mulla. Hyvin menee 😊

Vierailija
2/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut, en varautunut mitenkään. Nyt olen toistamiseen naimisissa. En ole varautunut edelleenkään eron mahdollisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa tuo tilasto. Se on vihervassun vääntämä tilasto ydinperheen ja patriarkaatin tuhoamiseksi.

Vierailija
4/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla asuntolaina heti naimisiinmenon jälkeen ja maksamalla se pois nollakorkojen aikana. Paras tapa kerryttää varallisuutta.

Vierailija
5/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun saisi tilaston missä on pelkästään ensimmäisestä avioliitosta eronneet. Tuohon 50% kuuluu sarjanaijat, jotka menee vähintään kolme-neljä kertaa naimisiin.

Vierailija
6/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tilastoahan taivasteltiin jo 90-luvulla, mutta tarkempi tutkiminen paljasti sen valheeksi.

Vierailija
7/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen ajatellen paras valmistautuminen oli se että opiskelin ja hankin hyväpalkkaisen vakkarityön ennen perheen perustamista. 

Vierailija
8/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää olla vähintään yksi mies varalla niin ei juuri haittaa jos ero tulee.

Vierailija
9/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla maltillisen asuntolainan. Pärjäämällä mahdollisuuksien mukaan ilman autoa. 

Kun on pienet tulot, elarit säilyy maltillisena. 

Onhan se vähän ankeaa jatkaa eteenpäin kun toinen osapuoli perseilee kaiken, yhteensä oon kärsinyt kesämökin hinnan rahallisia tappioita ja lapset oireilee henkisesti toisen paneskellessa Tinderistä löytämään ihania miljonäärejä, mutta Life is. 

Vierailija
10/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt salatilille mukavan summan uutta alkua varten. Muija luulee, että laitan kaikki rahat harrikkaan ja mersuun.

Vierailija
11/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea eroprosentti on noin 40 %. 

Vierailija
12/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun saisi tilaston missä on pelkästään ensimmäisestä avioliitosta eronneet. Tuohon 50% kuuluu sarjanaijat, jotka menee vähintään kolme-neljä kertaa naimisiin.

Täällä 👋🏻😁

Vierailija
13/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän salatilille rahaa jo alusta alkaen. Varma on aina varmaa.

Vierailija
14/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot kasautuvat samoille ihmisen muotoisille. Puolet eroaa mantra on siksi olkiukko.

Vierailija
15/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin jo ja nyt olen vapaa ja onnellinen.

Toista kertaa en naimisiin erehdy.

Vierailija
16/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen säästänyt salatilille mukavan summan uutta alkua varten. Muija luulee, että laitan kaikki rahat harrikkaan ja mersuun.

Ei auta salatili jos ei ole avioehtoa. 😆😆😆

Vierailija
17/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin kontrolloimaan miestä ja hänen menemisiään kaikin mahdollisin keinoin. En kehu häntä vaan muistan väheksyä tekemisiään ja pyöritellä silmiä. Huomauttelen ja nalkutan usein. Pihtaan seksiä, suihinotot lopetin heti kun ensimmäinen lapsi syntyi. 

Uskoisin että näillä tehokkaiksi havaituilla toimilla saan varmistettua eron. Erossa pyrin sitten maksimaaliseen taloudelliseen hyötyyn itselleni.

Vierailija
18/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta salatili jos ei ole avioehtoa. 😆😆😆

Auttaa, jos tili on Sveitsissä...

Vierailija
19/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin heti, kun nuorimmainenkin oli muuttanut kotoa. Nyt on ihanaa uuden rakkaan kanssa. Hän myös eronnut, mutta vielä muutaman vuoden vuoroviikkovanhempi 16-vuotiaalle.

Vierailija
20/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin jo ja lapset on mulla. Hyvin menee 😊

Toki ihana talo ihanalla paikalla vaihtui räkäseen lähiö kaksiion ja urheilullinen uudehko auto bussilippuun ja oma uima-alla vikottaiseen saunavuoroon ja lapsilla ei mene oikein hyvin uudessa koulussa, sekä ravintolaruokailut vaihtuivat mikroaterioihin, mutta muuten ihan hyvin.