Te jotka seuraatte uusia kumppaneita somessa
Mistä tai miten te tiedätte onko hän esim instassa ja minkälainen sisältö siellä? Millä siis löydätte ne kumppanin somet?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ottaen on somet tsekattu ennen seurustelun aloitusta. Maltilliset, työhön liittyvät ja muuten raiteilla pysyvät someseinät kasvattavat kiinnostusta, mutta on tullut sellaisiakin että aamuyön aikana on saanut kymmenen virtuaalista huutamiskohtausta, mikä on saanut perääntymään.
Yhden muijan kanssa kariutui 1,5 vuoden seurustelun jälkeen siihen, kun joku huijaritili oli tietämättäni ruvennut seuraamaan mua ja muija syytti mua Whatsapp-seksin harjoittamisesta :D no niin yksinkertainen muija saa mennä menojaan muutenkin.
Minä en tiedä vieläkään vaimon instaa eikä hän mun. Samoin Facebook ja ollaan oltu yhdessä vuodesta 2009. Mitä on Whatsapp seksi?
Whatsapp-seksi on kai sitä, että videoyhteyden kanssa hinkataan itseä vastapuolen kanssa whatsappin tai vastaavan sovelluksen välityksellä. Tietty kun joku ulkomaalainen tili ehdottaa moista, kyseessä on lähes varma koijaus- tai kiristysyritys.
Öö, miksi sanot ihmistä "kumppaniksi" jonka somea et edes tiedä? Tiedätkö mitään muutakaan hänestä?
Yritätkö siis sanoa, että tämä henkilö on panosi?
Kumppanilla viitataan yleensä bisneskumppaniin tai elämänkumppaniin ja molemmisa tapauksissa olisi erittäin suotavaa tietää, millaista julkista kuvaa kumppani ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, kutsut ihmistä kumppanikseksi mutta et tiedä hänen nimeään?
Siis uusien tuttavuuksien kohdalla... Etunimi usein tiedetään, mutta saattaahan sitä tapailua olla puoli vuotta ettei nimeä tiedetä ollenkaan...
Missä piireissä on näin että tapailet ihmistä puoli vuotta ja kutsut tätä kumppaniksi mutta et tiedä hänen nimeään?
Treffikumppanikin on kumppani ja nimenomaan näitä monet kyttää salaa että mitä niillä on someissa. Eihän niitä löydy kuitenkaan etunimen ja sukunimen perusteella nii miten se tapahtuu?
1. Jos tapaat ihmisiä alustalla jossa on niin paljon epämääräistä porukkaa, että pitää salata heiltä somensa, olet joko itse mätä tai väärällä alustalla.
2. Vaihda alustaa tai hyväksy se, että olet itse juuri sellainen kuin se alustasikin.
Vähän niin kuin 80-luvullan harrastettiin käyntikortteja, nykyajan Insta ja face ovat niitä käyntikortteja.
Toki on niin että monet eivät alaa niin harrasta ja viimeisin päivitys on jostain 10 vuoden takaa (aika pitkälle minullakin , ei huvita Suomessa huutaa omista asioistani).
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ottaen on somet tsekattu ennen seurustelun aloitusta. Maltilliset, työhön liittyvät ja muuten raiteilla pysyvät someseinät kasvattavat kiinnostusta, mutta on tullut sellaisiakin että aamuyön aikana on saanut kymmenen virtuaalista huutamiskohtausta, mikä on saanut perääntymään.
Yhden muijan kanssa kariutui 1,5 vuoden seurustelun jälkeen siihen, kun joku huijaritili oli tietämättäni ruvennut seuraamaan mua ja muija syytti mua Whatsapp-seksin harjoittamisesta :D no niin yksinkertainen muija saa mennä menojaan muutenkin.
Ylipäätään ihmisen kanssa paneminen, jonka somea et ole päässyt syynäämään, on täyttä typeryyttä. Hänhän voi olla vaikka hullu. Huutopostaukset, persuus, poliittisuus, naisvihajutut, ym. Nämä kyllä yleensä paljastuvat treffeilläkin, kuten asenteet monogamiaan / polygamiaankin.
Mutta lakatkaan yt herran tähden kutsumasta panojanne "kumppaneiksi". Häpeätte ilmeisesti itsekin sitä millainen kumppani on kyseessä kun pitää jättää se oleellinen aktiviteetti pois ja käyttää vain sitä loppuosaa mitä kunniallisetkin ihmiset käyttävät
Vierailija kirjoitti:
Lopetin instan jo vuosia sitten ja facebookin viime vuonna. Suosittelen lämpimästi.
Samoin.
Tietääkseni myös vaimoni on somevapaa eläin, mutten ole koskaan käynyt tarkistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uusien tuttavuuksien kohdalla... Etunimi usein tiedetään, mutta saattaahan sitä tapailua olla puoli vuotta ettei nimeä tiedetä ollenkaan...
Elämme selvästi eri todellisuudessa. Kyllä minä olen treffikumppanieni nimen tiennyt ensitapaamisen loppuun mennessä. Aina. Ja jos "tapailu" on jotain muuta, myönnän vapaaehtoisesti etten tiedä mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä piireissä on näin että tapailet ihmistä puoli vuotta ja kutsut tätä kumppaniksi mutta et tiedä hänen nimeään?
Joku ehti kysymyksellesi antaa jo alapeukun, mutta minäkin haluaisin tietää. Lasten pihaleikeissä tuollainen on normaalia, mutta aikuisten toiminnassa..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysyn suoraan että mikäs sun insta on. Miksi tehdä helposta asiasta vaikeaa :-D
Eiku tarkoitin sitä että ku monesti kuulee että katoin heti miehen somet mitä niissä on ja selviis sitten vaikka mitä... Nii ihmettelin että miten ihmeessä ne löytyy... Harvemmin sitä kuitenkaan omia someja jakaa ennenkuin on ihan varma toisesta...
Mitä ihmettä siellä sun somessa oikein on? Alkoi kiinnostamaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somella aivonsa mädättäneelle suuhengittäjälle tämäkin voi olla yksi elämän taisteluista
Hengitätkö sinä persereiän kautta?
Nii ethän sä edelleenkään esim tinderissä näe mitä hän on somessa nii miten tämä tapahtuu... Haluaisin tietää kun olen epävarma siitä että Tietääkö yks vanha tapailu kuka oikeasti olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä vieläkään vaimon instaa eikä hän mun. Samoin Facebook ja ollaan oltu yhdessä vuodesta 2009. Mitä on Whatsapp seksi?
Whatsapp-seksi on kai sitä, että videoyhteyden kanssa hinkataan itseä vastapuolen kanssa whatsappin tai vastaavan sovelluksen väl
Vissiin moni sellaista tekee 🤣
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi sanot ihmistä "kumppaniksi" jonka somea et edes tiedä? Tiedätkö mitään muutakaan hänestä?
Yritätkö siis sanoa, että tämä henkilö on panosi?
Kumppanilla viitataan yleensä bisneskumppaniin tai elämänkumppaniin ja molemmisa tapauksissa olisi erittäin suotavaa tietää, millaista julkista kuvaa kumppani ylläpitää.
No... Olen ollut vaimon kanssa yhdessä 16 vuotta ja en tiedä hänen someja. Enkä halua edes tietää. Mulla on omat. Pitäiskö lakata kutsumasta häntä kumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään ihmisen kanssa paneminen, jonka somea et ole päässyt syynäämään, on täyttä typeryyttä. Hänhän voi olla vaikka hullu. Huutopostaukset, persuus, poliittisuus, naisvihajutut, ym. Nämä kyllä yleensä paljastuvat treffeilläkin, kuten asenteet monogamiaan / polygamiaankin.
Mutta lakatkaan yt herran tähden k
Nyt on kyllä aika rankkaa tekstiä... Myöskin se että vaimon kanssa ollaan oltu yhdessä 16 vuotta eikä tiedetä toistemme sometileistä mitään. Tai tiedän että hän on Facebookissa mutta ei olla kavereita eikä mulla ainakaan ole hänestä mitään mainintaa omassani, hän on instassa, mutta ei hajuakaan millä nimellä hänet löytäisin, enkä ole kertonut omaanikaan. Emme myöskään tiedä mikä meidän poliittinen suuntaus on vaikka peräkkäin käveltiin äänestämään. Kuitenkin meillä on hyvää seksiä, uusi koti ja monta lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin instan jo vuosia sitten ja facebookin viime vuonna. Suosittelen lämpimästi.
Samoin.
Tietääkseni myös vaimoni on somevapaa eläin, mutten ole koskaan käynyt tarkistamassa.
No kerro mulle miten se tarkistetaan onko vai eikö ole? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysyn suoraan että mikäs sun insta on. Miksi tehdä helposta asiasta vaikeaa :-D
Eiku tarkoitin sitä että ku monesti kuulee että katoin heti miehen somet mitä niissä on ja selviis sitten vaikka mitä... Nii ihmettelin että miten ihmeessä ne löytyy... Harvemmin sitä kuitenkaan omia someja jakaa ennenkuin on ihan varma toisesta...
Mitä ihmettä siellä sun somessa oikein on? Alkoi kiinnostamaan..
Ihan normi juttuja... Mutta en mä ainakaan jos tapaan vaikka tinderissä jonkun uuden tyypin nii ala jakamaan somejani ennenkuin on tavattu oikeasti tosi monta kertaa ja alkaa tuntumaan siltä että haluaa jo enemmänkin...
Ymmärrän mitä ap ajaa takaa. Jos harrastaa sellaisia suhteita, joissa on vain nopeita tapaamisia, jotka eivät kestä päivänvaloa suvulle ja ystäväpiirille, niin toki sellaisessa voi olla pelkät etunimet käytössä. Siinä sitten kai olisi tarkoitus, että ei todellakaan näe sitä toisen yksityiselämää, joka voi joillain olla myös se some, jonka kautta löytyy tutut ja ehkä oikea nimi jne. Joskus tällainen irtoseksi ja tinderöinti saattaa aiheuttaa pakkomielteitä tai jotain ehkä jälkikäteistä kiinnostusta, että ketä tuli oikeasti vedettyä, ja sitten alkaa somen kautta vakoilu. Se miten ne sometilit löytyvät liittyy taas siihen, että useimmilla nokkelilla ihmisillä on vähän salapoliisinkykyjä, suomalaiset kaupungit on sen verran pieniä, että ihan anonyyminä voi olla, joku tuntee jonkun, joka osaa kertoa, treffikumppani on voinut vilkaista ajokorttia kun toinen käy vessassa jne. Luulen että jos ap on oikeasti 40 v mies niin hänen suhde-elämänsä on hyvin erilaista kuin tavallisten ihmisten ja muistuttaa vähän teinien touhuja, ehkä hänellä on vilkasta irtoseksiä ja hän ei pysy perässä siitä mitä on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, siis miten tämä nyt olisi mahdollista? Mä en suostunut tinderöidessä edes treffeille, ellen tiennyt miehen etu- ja sukunimeä (toisia nimiä en sentään kysynyt). Johan se on ihan turvallisuuskysymys. Ja tietysti katsomalla ko. tyypin LinkedInin, Instat jne., näkee, että todennäköisesti on se, kuka sanoo olevansa.
Ystävilläni on ollut sama periaate, että nimi pitää olla tiedossa. Jotkut saa helposti löydettyä etunimen, paikkakunnan ja vaikka ammatin perusteella, mutta jos ei löytynyt, kysyin ihan suoraan ja sanoin, että pidän periaatteena, että nimi pitää olla tiedossa. Ei kellään miehellä ollut mitään ongelmaa kertoa sukunimeään kysyttäessä, kun treffeistä oltiin sopimassa. Ihan fiksuna pitivät sitä, että halusin tietää.
Treffikumppanikin on kumppani ja nimenomaan näitä monet kyttää salaa että mitä niillä on someissa. Eihän niitä löydy kuitenkaan etunimen ja sukunimen perusteella nii miten se tapahtuu?