Harmaantuminen
Kommentit (41)
38 olen nyt ja muutamia harmaita tullut esiin... Hyi. ..
Ekat huomasin vähän alle kolmekymppisenä, huomattava harmaantuminen alkoi päälle nelikymppisenä.
40v alkoi ilmestymään yksittäisiä harmaita silloin tällöin. Nyt 42v ja tilanne sama.
Olen 49 ja huomaan partani harmaantuvan, kuten hiukset myös vähän sivusta. Olenko nyt hopeakettu? En haluaisi.
Mitä seksuaalisempi, sitä harmaantuvanpi.
Nyt 38-vuotiaana minullakin kasvaa harmaita jouhia keskijakauksella. Toki on ollut raskas vuosi, avioeroa ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä seksuaalisempi, sitä harmaantuvanpi.
Ai?!
Onko se normaalia, että tummien hiusten joukossa näkyy yksittäisiä täysin valkoisia (ei harmaita) hiuksia? Eli hius on joko täysin tumma tai täysin valkoinen. Ei mitään välimuotoja. Ja sen olen huomannut, että jos tällaisen valkoisen nyppäisee pois, se lähtee paljon helpommin irti kuin tumma, eli on tavallaan löysemmin kiinni.
Olen 73 ja hiuksissani ei ole kuin muutama hius ohimolla harmaata.
Muuten kauniin ruskeat ja hyväkuntoiset hiukset.
En tiedä isäni sukua, mutta epäilen ulkolaisia geenejä.
Minä olen 60, muutama harmaa/väritön hius silloin tällöin löytyy. Isänikin oli pitkään tummahiuksinen.
No, väliäkö tuolla, monet päättelevät minun värjäävän hiuksiani, jopa kampaajatkin. Naama on kuitenkin ikäiseni näköinen.
Jotain 55 iässä. Nyt 58. Mielestäni harmaat hiukset ovat tosi kauniit.
Kampaajalle menossa tällä viikolla ja aattelin sanoa, että leikkaa niin, että harmaat näkyy kunnolla
Vaimon pikimusta tukka alkoi harmaantumaan noin kolmekymppisenä. Nyt hän on värjännyt niitä jo yli 20 vuotta, enkä ymmärrä, miksi. Minusta hän olisi yhtä kaunis harmaine hiuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 73 ja hiuksissani ei ole kuin muutama hius ohimolla harmaata.
Muuten kauniin ruskeat ja hyväkuntoiset hiukset.
En tiedä isäni sukua, mutta epäilen ulkolaisia geenejä.
Onko sulla ollut helppo elämä?
Vierailija kirjoitti:
38 olen nyt ja muutamia harmaita tullut esiin... Hyi. ..
Miksi hyi
Varmaan noin 38 ensimmäisen huomasin.
Vierailija kirjoitti:
Noin kolmekymppisenä. Näin viisikymppisenä naisena olen täysin harmaa.
Minulla sama. Mutta värjään, joten en varsinaisesti ole harmaa, vaan värjäyskierteessä
N 45v ehkä. 52v lopetin raitojen ottamisen. Myt55v ihan valkoiset ohimot. Nainen ja alunperin blondi.
Noin kolmekymppisenä. Näin viisikymppisenä naisena olen täysin harmaa.