Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka seuraatte uusia kumppaneita somessa

Vierailija
24.04.2025 |

Mistä tai miten te tiedätte onko hän esim instassa ja minkälainen sisältö siellä? Millä siis löydätte ne kumppanin somet?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä ap ajaa takaa. Jos harrastaa sellaisia suhteita, joissa on vain nopeita tapaamisia, jotka eivät kestä päivänvaloa suvulle ja ystäväpiirille, niin toki sellaisessa voi olla pelkät etunimet käytössä. Siinä sitten kai olisi tarkoitus, että ei todellakaan näe sitä toisen yksityiselämää, joka voi joillain olla myös se some, jonka kautta löytyy tutut ja ehkä oikea nimi jne. Joskus tällainen irtoseksi ja tinderöinti saattaa aiheuttaa pakkomielteitä tai jotain ehkä jälkikäteistä kiinnostusta, että ketä tuli oikeasti vedettyä, ja sitten alkaa somen kautta vakoilu. Se miten ne sometilit löytyvät liittyy taas siihen, että useimmilla nokkelilla ihmisillä on vähän salapoliisinkykyjä, suomalaiset kaupungit on sen verran pieniä, että ihan anonyyminä voi olla, joku tuntee jonkun, joka osaa kertoa, treffikumppani on voinut vilkaista ajokorttia kun toinen käy vessassa jne. Luulen että jos ap on oikeasti 40 v mies niin hänen suhde-elämänsä

Nii ei mulla edes ole somessa seuraajina ketään mun sukulaisia enkä heitä halua edes. En edes omaa vaimoani. Ap

Vierailija
42/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, kutsut ihmistä kumppanikseksi mutta et tiedä hänen nimeään?

Siis uusien tuttavuuksien kohdalla... Etunimi usein tiedetään, mutta saattaahan sitä tapailua olla puoli vuotta ettei nimeä tiedetä ollenkaan...

Hahaha, siis miten tämä nyt olisi mahdollista? Mä en suostunut tinderöidessä edes treffeille, ellen tiennyt miehen etu- ja sukunimeä (toisia nimiä en sentään kysynyt). Johan se on ihan turvallisuuskysymys. Ja tietysti katsomalla ko. tyypin LinkedInin, Instat jne., näkee, että todennäköisesti on se, kuka sanoo olevansa.

Ystävilläni on ollut sama periaate, että nimi pitää olla tiedossa. Jotkut saa helposti löydettyä etunimen, paikkakunnan ja vaikka ammatin perusteella, mutta jos ei löytynyt, kysyin ihan suoraan ja sanoin, että pidän periaatteena, että nimi pitää

No... Minä olen monesti sanonut aivan jonku muun kuin mitä olen ja se on mennyt aina läpi. Tosin olen tavannut kymmeniä naisia tinderistä ja en muista kuin yhden kysyneen nimeäni... Ei mulla ole mitään LinkedIn itsestäni ollenkaan... Monesti sanon paikkakunnankin vähän väärin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ap:n on kysellä miten ihmiset näitä asioita hoitavat, kun hän itse elää erikoista elämää, jossa hänellä on salainen some, johon hän ei päästä seuraajaksi sukulaisia eikä edes vaimoaan ja treffikumppanit eivät tutustu toisiinsa vaan salaavat itsensä. Yleensä ihmiset ovat avoimempia tekemisissään ja useimmiten naiset haluavat myös turvallisuussyistä tietää keitä oikeasti treffailevat. Saat täältä vastauksia varmaan tällaisilta tavallisilta ihmisiltä, joiden tekemiset kestävät suurin piirtein päivänvaloa. Se jos mies salailee todellista itseään on tavalliselle naiselle red flag. Teillä pettäjillä ja muilla erikoisihmisillä on varmaan aika erilaista. Joskus olen harrastanut swinger-juttuja ja siellä ei aina kyselty sukunimiä tai muutakaan, ja se oli yksi syy miksi en siitä pitänyt, oli outoa kun ihmiset häpesivät seksipartnereitaan, itseään ja omaa toimintaansa. Ap taitaa olla surullinen seksiaddikti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi