Oletko lentänyt muilla kuin Finnairin koneilla?
Kommentit (89)
Yritin kyllä lentää Norweiganin koneella mut ei onnistunut. Sit ku olin jo nousukiidossa nii lentäjä heitti pihalle ja sanoi että oon muka väärällä paikalla. Paikkani ei ollutkaan ohjaamossa vaan matkustamossa. Ilmankos oli hieman outo fiilis. 🤔😅🤣
Air-Balticilla ja LOT:illa vai mikä lotniska se nyt on, päältä ja sisältä likaisia ja kulahtaneita koneita.
Jos eksoottisimmasta aloitetaan niin Inex Adria Airways. Olympic, TAP, Ryanair, AirBerlin, AirBaltic. Joistain lennoista ei muistikuvaa mikä ollut, Alankomaihin, Sveitsiin, Saksaan - voi olla KLM, Swissair, Lufthansa? Viimeks Kosille kai oli Jettime.
Viime vuosina tullut kyll käytettyä enimmäkseen Finskiä, on hyvät aikataulut ja ennen kaikkea suorat lennot niihin kohteisiin mihin mä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäjalkaiselle KLM on edes kohtuullisen siedettävä. Hollantilaiset ovat yleensä pitkiä, eikä lentokoneen istuimia voi siellä tunkea aivan toisiinsa kiinni.
KLM:n jalkatila ei ole sen suurempi kuin muilla lentoyhtiöillä vaan usein jopa keskimääräistä pienempi
Tottakai! Varmaan 30 eri yhtiöllä
Parhaat yhtiöt Turkish AL, Singapore AL, Thai Airways. Hinta-laatusuhde 10+
Eksoottisin kokemus kiinalainen Dragon Airline
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella yhtiöllä ja olen lentofoobikkona pelännyt kaikilla lennoilla. Paitsi kun olin nuori ja viaton, ja lensin1. lentoni innoissani kultaisella 80-luvulla AEROFLOTILLA! 😁
No silloin olisi ollut syytä pelätä. Vai olitko kommarivanhempiesi kommarilapsi?
Ei Aeroflotissa ollut mitään pelättävää. Onnettomuuksia oli mutta pitää muistaa että Aeroflot oli maailman suurin lentoyhtiö. Huomattavasti suurempi kuin yksikään nykyisistä yhtiöistä.
Aika monella lentänyt eikä turvallisuus tunnu sen huonommalta muissakaan.Taisi olla Air India tms. joka oli tosi rähjäisessä kunnossa sisältä mutta perille päästiin :)
Air francen koneesta saa aina flunssan
Eivät ole päästäneet yhdenkään koneen ohjaamoon.