Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lentänyt muilla kuin Finnairin koneilla?

Vierailija
23.04.2025 |

Koetko olosi niissä turvalliseksi?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole päästäneet yhdenkään koneen ohjaamoon.

Vierailija
82/89 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kyllä lentää Norweiganin koneella mut ei onnistunut. Sit ku olin jo nousukiidossa nii lentäjä heitti pihalle ja sanoi että oon muka väärällä paikalla. Paikkani ei ollutkaan ohjaamossa vaan matkustamossa. Ilmankos oli hieman outo fiilis. 🤔😅🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air-Balticilla ja LOT:illa vai mikä lotniska se nyt on, päältä ja sisältä likaisia ja kulahtaneita koneita.

Vierailija
84/89 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eksoottisimmasta aloitetaan niin Inex Adria Airways. Olympic, TAP, Ryanair, AirBerlin, AirBaltic. Joistain lennoista ei muistikuvaa mikä ollut, Alankomaihin, Sveitsiin, Saksaan - voi olla KLM, Swissair, Lufthansa? Viimeks Kosille kai oli Jettime. 

Viime vuosina tullut kyll käytettyä enimmäkseen Finskiä, on hyvät aikataulut ja ennen kaikkea suorat lennot niihin kohteisiin mihin mä haluan. 

Vierailija
85/89 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäjalkaiselle KLM on edes kohtuullisen siedettävä.  Hollantilaiset ovat yleensä pitkiä, eikä lentokoneen istuimia voi siellä tunkea aivan toisiinsa kiinni.

KLM:n jalkatila ei ole sen suurempi kuin muilla lentoyhtiöillä vaan usein jopa keskimääräistä pienempi

Vierailija
86/89 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Varmaan 30 eri yhtiöllä

Parhaat yhtiöt Turkish AL, Singapore AL, Thai Airways. Hinta-laatusuhde 10+ 

Eksoottisin kokemus kiinalainen Dragon Airline

Vierailija
87/89 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monella yhtiöllä ja olen lentofoobikkona pelännyt kaikilla lennoilla. Paitsi kun olin nuori ja viaton, ja lensin1. lentoni innoissani kultaisella 80-luvulla AEROFLOTILLA! 😁

No silloin olisi ollut syytä pelätä. Vai olitko kommarivanhempiesi kommarilapsi?

Ei Aeroflotissa ollut mitään pelättävää. Onnettomuuksia oli mutta pitää muistaa että Aeroflot oli maailman suurin lentoyhtiö. Huomattavasti suurempi kuin yksikään nykyisistä yhtiöistä.

Vierailija
88/89 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella lentänyt eikä turvallisuus tunnu sen huonommalta muissakaan.Taisi olla Air India tms. joka oli tosi rähjäisessä kunnossa sisältä mutta perille päästiin :)

Vierailija
89/89 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air francen koneesta saa aina flunssan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi