Oletko lentänyt muilla kuin Finnairin koneilla?
Kommentit (89)
Lennän vain ja ainoastaan muilla.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pääsääntöisesti muilla kuin Finnairilla. Lähinnä Lufthansa, KLM ja Norwegian, kun Finnair on hinnoitellut itsensä pihalle. Ei ole enää kilpailukykyinen kuin Aasian reiteillä. Turvallisuudentunteessa en ole huomannut mitään eroa, mutta palvelussa kyllä, eikä sekään ole valitettavasti Finnairin eduksi. Bonusohjelmasta ei edes kannata enää puhua, niin paljon Finnair on sitä heikentänyt.
Sama täällä! Myös Qatar Airways on tosi hyvä jos lentää Aasiaan/Afrikkaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja lähtökohtaisesti muilla on uudemmat koneet (myös 'halpalentoyhtiöillä') koen oloni jopa turvallisemmaksi.
Hyvä esimerkki on "Finnairin" eli Norran lento (ihan Finnairin kautta varattiin) Puolaan: kone oli pienin millä ikinä(!) olen Puolaan lentänyt, käyn usein, ja kaiken huippuna se, ettei vessassa toiminut hana.
Googletin asiaa, niin ilm. suht yleistä(?) Nprran koneissa. Mietin sitä tautien määrää mikä tuosta voi levitä... Joku "noro" ei lavuaarissa tarjolla olleilla 'puhdistusliinoilla' taltu, sitten ihmiset kähmivät ovea, turvavyötä, tarjotinpöytää, yläluukkua jne. matkan aikana... En enää USKALLA tuon jälkeen Finnairia käyttää.
Saako koneeseen viedä käsidesiä käsimatkatavaroissa?
Vierailija kirjoitti:
Aika monella yhtiöllä ja olen lentofoobikkona pelännyt kaikilla lennoilla. Paitsi kun olin nuori ja viaton, ja lensin1. lentoni innoissani kultaisella 80-luvulla AEROFLOTILLA! 😁
No silloin olisi ollut syytä pelätä. Vai olitko kommarivanhempiesi kommarilapsi?
Olen ollut lentokoneen kyydissä kuusi kertaa. Lomamatkoja Espanjaan ja Kanarialle. Jokin/jotkin niistä lennoista oli jollain halpisyhtiöllä, muut Finnairilla.
Viidellä eri yhtiöllä. Kaikki tuntuneet yhtä hyviltä.
Muutamalla. Kai ne yhtä turvallisia ovat, länsimaiset yhtiöt. Finskillä nykyisin tarjoilu tosi köyhää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella yhtiöllä ja olen lentofoobikkona pelännyt kaikilla lennoilla. Paitsi kun olin nuori ja viaton, ja lensin1. lentoni innoissani kultaisella 80-luvulla AEROFLOTILLA! 😁
No silloin olisi ollut syytä pelätä. Vai olitko kommarivanhempiesi kommarilapsi?
Ei oltu kommareita, mutta lomailtiin NL:ssa. Matkustamohenkilökunta ihaili uusia Walkman-korvalappustereoitani ja ohjaamoonkin päästiin. Hienoa se tietysti lapsesta oli.
Vain Finnair on turvallinen! Muissa henkesi on vaarassa
Finnairia paljon parempia lentoyhtiöitä on vaikka kuinka paljon. Finnair on aika kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lentokoneen kyydissä kuusi kertaa. Lomamatkoja Espanjaan ja Kanarialle. Jokin/jotkin niistä lennoista oli jollain halpisyhtiöllä, muut Finnairilla.
🤣
Juu lento Intiaan oli jollain . Ja juu aika monella koneella eri maiden. Joku pomppiva kone oli joskus Kanarialle laskeutuessa pomppi. Juu Intian lento oli hyvä tasainen. Muutkin. Monella juu piti miettiä . Mikähän kone se Chicagon oli . No jaa. Afrikan lento oli kyllä pitkä kone pitkä lento. Lentoemotkin nukkui. Tuttavat lentelee dominikaanisessa sekin on pitkää pitempi lento. Aika turvallisia on olleet myös Finnair on ollut. Euroopassa lentää niin monen maan koneita mutta hyvin on mennyt.
Pitkäjalkaiselle KLM on edes kohtuullisen siedettävä. Hollantilaiset ovat yleensä pitkiä, eikä lentokoneen istuimia voi siellä tunkea aivan toisiinsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vain Finnair on turvallinen! Muissa henkesi on vaarassa
Rakastan Finnairia!!!
Olen. TUI, Norwegian, Pegasus, Sun Express, Lufthansa, British Airways, AirBaltica, Air France, United Airlines, Turkish Airlines, SAS, Sabena (belgialainen, tehnyt konkurssin), Condor, Ryanair, Air Aegean jne.
Noi nyt ekana tuli mieleen. Varmaan monia muitakin vielä. Minusta esimerkiksi Turkkiin oli paljon mukavampi lentää Turkish Airlinesilla kuin Finskillä. Uudempi kone, omat monitorit, ruuan sai valita kolmesta vaihtoehdosta jne. Finnair on varmaan turvallinen, mutta niin on mielestäni kaikki edellä mainutkin.
En lentäisi afrikkalaisilla lentoyhtiöillä paitsi Egyptin ja Etelä-Afrikan. Muistaakseni takavuosina nämä oli ainoat, jotka sai edes lentää Eurooppaan, koska muiden turvallisuus oli liian huono. Haluaisin kovasti safarille, mutta safarilta rantakohteeseen siirtymä Keniassa tai Tansaniassa tapahtuu paikallisella lentokoneella ja mä en uskalla. Siis ahdistaa ajatuskin jostain tansanilaisesta propellikoneesta, jonka huollot voi olla laiminlyöty. Oikeasti pitäisi pelätä enemmän jonkun safarikuskin autossa kuin sitä lentoa, mutta ei tässä järjestä ole kysymys...
Varastetut walkmanit sitten. Et niitä itse ostanut. Meiltäkin varastivat sellaiset yhdet ostettiin turkista toiset Amerikasta .
Vierailija kirjoitti:
Olen lentänyt ulos baarista. Olin liian seksikäs mies sillä minulla oli hame päällä.
Olisit sanonut olevasi Skotlannista.
Me on oltu safarilla Keniassa ja autoilla mentiin kimanjarolle kuin Kenya mountain. Kuin kaksi kuin Mombasa kuin Nairobi safari autolla ja apinat käy siellä vähän päälle. Alkuasukkaan keihäs tuli muistoksi . Älkää uskonto niitä uskontolahkoja jotka väittää että sun täytyy antaa sun tavarat heille ! Ei täydy he varastaa !!! Älä anna mitään.
Lufthansa, British Airway, Air France, Amerikan Airways, KLM, Finnair myös ja SAS.