autoilijat, onko yokohama hyvä valinta henkilöautoon?
Kesärenkaita katselen. Tavallinen henkilöauto, ei sähkö. Sellaiset pitäisi saada, että kestävät vuosia. Kokemuksia?
Kommentit (28)
Sir Tim:
Minulla MB E :ssä viimeksi Yokohamat. Ei moitittavaa. Aiemmat renkaat oli Continentalin Prem. Contactit, joissa ajotuntuma aavistuksen pehmeämpi, mutta kesti vain 26 t. km. Eemeli vaihtui XC60 Volvoon ja siinä alla Michelin Pilot Sport 4 SUV joilla olen ajanut 36 t. ja tarkoitus on ajaa vielä tämä kesä. Misukat on hyvät nekin, mutta vetelee hiukan. Seuraavat kesäkumit on kokemukseni pohjalta Yokohamat.
Jos renkaat on mustat ja ovat katsastuskelposet niin ne riittää. Kaikki mitä lisärahalla saa on vain extraa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen autoilija ei huomaa mitään eroa onko autossa Linglong-, Yokohama-, Hankkook- tai Michelin-renkaat.
Niipä koska ero tulee esiin vasta kuolemankolarissaan.
Kahdesti on auton mukana tulleet yokohamat, ihan ok. Mikään rengas ei kestä vuosia, ei vaikka auto seisoisi vain tallissa.
Ite oon ostanut kesärenkaiksi continentalia tai micheliniä, rengasmelu edellä. Siis siinä vaiheessa kun ei oo tarvinnut valita hinta edellä.
Mulla oli joskus. Kuluivat tosi nopeasti sileiksi. Ja ei ollut aurauskulmat pielessä, koska seuraavat renkaat kestivät vuosia.
Vierailija kirjoitti:
En aja muilla kuin Nokioilla. Kuka säästää omasta tai perheensä turvallisuudesta?
Turvallisuudesta vastaa kuski ei renkaat.
Kyllä kestää kesä renkaat on 10v vanhat nyt mennee vaihtoon
Sir Tim:
Minulla MB E :ssä viimeksi Yokohamat. Ei moitittavaa. Aiemmat renkaat oli Continentalin Prem. Contactit, joissa ajotuntuma aavistuksen pehmeämpi, mutta kesti vain 26 t. km. Eemeli vaihtui XC60 Volvoon ja siinä alla Michelin Pilot Sport 4 SUV joilla olen ajanut 36 t. ja tarkoitus on ajaa vielä tämä kesä. Misukat on hyvät nekin, mutta vetelee hiukan. Seuraavat kesäkumit on kokemukseni pohjalta Yokohamat.