Mitä hassua olet tehnyt laihduttaaksesi?
Ostin 800 grammaa kanaa, paistan ne kahdessa pannussa samaan aikaan. Kummassakin pannussa on sama määrä kanaa ja kumpaakin pannuun tulee purkki kermaa kastikkeeksi. Näin on helpompi laskea makrot, kalorit ja grammat. Syön toisen pannullisen tänään ja toisen huomenna. Juu, laihdutan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kermaa? Ja laihdutat?
Juu, kermaa. Lasken makroja ja kermasta saa hyvin rasvaa. Oli muuten herkullista, kasviksia ja kanaa kermakastikkeessa :)
Vierailija kirjoitti:
Olen hieronut itseäni sellaisella muhkuraisella hierontakintaalla ja ns laihdutussaippualla niin, että olin mustelmilla. Läski ei sulanut tietenkään paikallisesti. Muuten hierontakinnas on kyllä hyvä. Se estää selluliitin tuloa.
Minä se kokeilin geeli + vyö -menetelmää, kasarin aikuiset varmaan muistanevat. Housujen koko tippui kahdella, mutta samaan aikaan mulla lisääntyi pakollinen kävelymäärä. Veikkaisin kyllä kävelyä, sillä myöhemmin kokeiltuna tuo kuuri ei vaikuttanut paljoakaan, tosin ei ollut edes isoa läskikerrostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairastunut anoreksiaan ja bulimiaan. Olihan ne hassunhauskoja vuosia.
Samat hauskat täältä. Hienoja vuosia tottatosiaan, mutta olinpahan hoikka!
Vierailija kirjoitti:
Kermaa? 😳 😄
Kyllä, ihan ehtaa kermaa. 2 dl kermapurkissa on 70 grammaa rasvaa ja 400 gramman kanassa on 85 grammaa protskua. Tuohon kun lisää kasviksia, lähinnä siis hiilaria, niin saa oikein hyvät makrot :)
2 dl kermaa ja 400 grammaa kanaa on noin 1100 kcal.
Hommannut paljon tehtäviä, ei jouda syömään.
Kiertänyt kaupat kaukaa, vihannesta pakkasesta ja niistä mehuja.
On muuten hyviä ja täyttäviä.
runkkasin viikon putkeen. ja join vauva oljjyä. sekä hiplasin äitiäni
Vierailija kirjoitti:
runkkasin viikon putkeen. ja join vauva oljjyä. sekä hiplasin äitiäni
Sama, lisäksi minä parin yhtä meidän lammasta. Kylläpä iloisena mäkätti ja paino tippui. 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuosta 800 g kanaa + 2 prk kermaa söisi höyrykasvislisäkkeineen 5-henkinen perhe päivällistä ainakin kolme päivää!
Ei olla ylipainoisia.
Aikuinen mies syö tosta korkeintaan 2 kertaa
Naurettavaa ahmimista. Ai 400 g kanaa ja kermapurkki pitää vetää kerralla?
Olen alkanut noudattaa sairaalan ruokarytmiä. Ja syömään useammin, ja aina oikeaa ruokaa.
BMI 22,3
Tehkää naiset sitä hassua...