Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla
https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss
Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...
Kommentit (1272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Siis ketä tuossa nöyryytettiin? Sitä tekoälyä?
Ai että feikkiprofiileilla ei nöyryytetä ja asiasta tehdään vieläpä uutinen, jossa osoitetaan sormella?
Tutkittiin miesten käytöstä.
Nytkö miesten käytös onkin YLEn vastuulla eikä miesten 😂
Jännä juttu, että miesten sikailua ei saisi tutkia, siitä ei saisi kirjoittaa, pitäisi leikkiä, että se on ok, VAIKKA SE EI OLE OK. Se kiellettiin jo 1316 ja edelleen te jatkatte.
Mitä sikailua?????? Tykkäykset = sikailua?
Mene itseesi nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä vain hetken. Minulla ei ollut juuri muuta kriteeriä kuin se, että miehen pitää olla pitkä. Koska nyt vain olen siinä mielessä pinnallinen, kun itse olen hongankolistaja. No, kaikki varmaan arvaavat miten kävi. Kukaan ei ollut lukenut tekstiä, vaan se tuli yllätyksenä kun alettiin jutella. Että oho sori, en huomannut tuota. Juu et, vaikka se oli lähes ainoa asia mitä siinä luki. Itsehän en sitä tietoa miesten profiileissa useinkaan nähnyt.
Olen lyhyt mies ja yleensä lähes 95% naisista se ei kiinnosta vähääkään että olen jopa alle 170cm
Tiedän mitä yrität sanoa mutta en usko alkuunkaan noihin sun keksittyihin lukuihin. Ai vain 5 naista sadasta haittaa jos olet alle 170cm? Olen 175cm ja Tinderissä joka kolmannelle tuo pituus oli ongelma
No sitten olet katsonut itse sieltä varmaan epäsopivaa seuraa. Omasta tuttavapiiristä ei takuulla olisi ongelma kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä vain hetken. Minulla ei ollut juuri muuta kriteeriä kuin se, että miehen pitää olla pitkä. Koska nyt vain olen siinä mielessä pinnallinen, kun itse olen hongankolistaja. No, kaikki varmaan arvaavat miten kävi. Kukaan ei ollut lukenut tekstiä, vaan se tuli yllätyksenä kun alettiin jutella. Että oho sori, en huomannut tuota. Juu et, vaikka se oli lähes ainoa asia mitä siinä luki. Itsehän en sitä tietoa miesten profiileissa useinkaan nähnyt.
Olen lyhyt mies ja yleensä lähes 95% naisista se ei kiinnosta vähääkään että olen jopa alle 170cm
Ne joita haittaa eivät edes tee tuttavuutta tai lähesty. Oletko kokeillut Tinderiä?
Vierailija kirjoitti:
Parikymppiset naiset ovat varmasti aivan innoissaan kaikesta huomiosta ja tykkäyksistä, mitä setämiehiltä saavat. Not. Mitäs jos isännät katselisitte omanikäisiänne? Vai ettekö kelpaa heillekään, kun aivot ovat jääneet teini-ikään?
Oma haarukka on siinä 28-35 nyt kun itse olen 34, kyllä enemmän kiinnostuneita minusta ovat tuota nuoremmat. Se on jännä kun naiset ovat luonnostaan kiinnostuneita vanhemmista miehistä. Parikymppisenä haarukka oli tuo sama 28-35 mutta mitään iljettävämpää ei nainen tiedä kuin nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen ei kelpaa > miehissä vika
Kun mies ei kelpaa > miehessä vika
Olisko aika jo muuttaa jotain tästä ajatusmaailmasta?
Miten sitä sun mielestä pitäis muuttaa? Jos mielummin valitsee sinkkuuden, kuin kenet tahansa ja elää oman valintansa kanssa, niin onko siinä jotain väärää?
En ymmärrä yhtään miten päädyit kommentistani tuollaiseen päätelmään. En ollenkaan.
Olen nainen ja kyllästynyt siihen, että kaikki käännetään tuosta näkökulmasta, että vian täytyy olla loppuviimein miehessä, oli tilanne mikä hyvänsä. Seuraa vaikka tuota keskustelun osaa lyhyistä miehistä, niin ymmärrät. Jos lyhyt mies ei saa naista, tai kertoo kokeneensa pituuden vuoksi syrjintää, vian TÄYTYY olla silti miehessä.
Ei asiat ole mustavalkoisia. Kyllä naisillakin on oma vastuunsa käytöksestään. Miehillä JA naisilla. Siksi tässä tilanteessa ollaan, että sitä ei suostu kumpikaan osaltaan näkemään. Syytellään vaan toinen toistaan.
Ikuisesti muistan yhden keskustelun, kun työkaverini, 160 cm, puoliksi kalju, n 60 v, etsii 20+ naista. Sanoo ei ole mitään yheistä omaikäisten kanssa.
Kuka 60 v nainen käyttäytyy näin ?
Kun nainen menee baariin huutelemaan lähetkö panee, aina löytyy seuraa. Mies kun tekee, portsari heittää ulos.
Tykätä saa, mutta ei noi tykkääjät treffejä saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut saatiin palstamammoille par ifaktaa myös. Suora lainaus:
Nuorista naisista kilpaillaan laajalla ikähaarukalla. Heistä ovat kiinnostuneet paitsi saman ikäiset miehet, myös vanhemmat miehet. Nuoriin naisiin kohdistuu paljon kovempi paine.
Tammisalon mukaan tilanne muuttuu siinä vaiheessa, kun naiset lähestyvät 40 vuotta. Harvempi mies on kiinnostunut keski-ikäisistä naisista, ja tykkäysten määrä tasaantuu sukupuolten välillä.
Oliko tämä sinulle joku uusi uutinen? Meille palstamammoille ei. Minua ovat setämiehet häirinneet 12-vuotiaasta asti, eivät ole vieläkään lopettaneet vaikka ikää on kohta 50.
Aivan varmasti. Kiukkunen 50 v miesvihaaja on niin haluttua seuraa, että kaikki koko ajan kimpussa.
Pliis.
Miestenhän ei siis ole mikään pakko tykätä jokaisen naisen profiilista.. Ihan vain sillä sanon jos ette miehet tätä tienneet. Ihan turha syyttää naisia omista teoistanne 🤷
Tinder on kyllä karu paikka miehelle. Kerran kokeilin ja riitti. Ulkomaailmassa on paljon kiinnostuneita naisia ja saan paljon katseita, mutta kun menin Tinderiin ja tuli pituus puheeksi niin nainen suoraan poisti minut tykkäyksistä. Kieltämättä itsetunto koki aika kovan kolauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi v tussa Yleä ei myydä? Purra varmaan möisi heti mutta Kokoomus ja RKP ei tietenkään voi kun tulisi mainehaittaa.
Ahaa, tämänkin ketjun siis tarjosi persujen puoluetoimisto. Sääliöt.
Ja maksun kuittaa Kreml.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä yrität sanoa mutta en usko alkuunkaan noihin sun keksittyihin lukuihin. Ai vain 5 naista sadasta haittaa jos olet alle 170cm? Olen 175cm ja Tinderissä joka kolmannelle tuo pituus oli ongelma
Ei ole noin... Suurimmalle osalle riittää kunhan on pidempi kuin nainen, monesti ei haittaa naista vaikka on ollut vähän pidempikin, olen jopa lapsille kelvannut isäksi lyhyempänä miehenä... Ja suurin osa naisista on alle 170cm.
Pituus, munan koko, työ jne. Niillä ei ole mitään merkitystä naisille. Olen ollut elämäni aikana yli sadan naisen kanssa ja aina näin...
Vierailija kirjoitti:
Parikymppiset naiset ovat varmasti aivan innoissaan kaikesta huomiosta ja tykkäyksistä, mitä setämiehiltä saavat. Not. Mitäs jos isännät katselisitte omanikäisiänne? Vai ettekö kelpaa heillekään, kun aivot ovat jääneet teini-ikään?
Pappojen limainen huomio ja tykkäykset? Jokainen nainen on sen kokenut ja se on häirintää ja ahdistelua.
Se ei paranna vaan heikentää kaikkien miesten mahkuja, että menevät sukuelin sojossa päin jokaista naista. Miehet inflatoi itsensä omalla käytöksellään.
Ei tapoja, ei keskustelua, ei minkäänlaista aivotoimintaa. Yöks, nainen ei hslua tyhmää miestä. On pakko osata käyttäytyä ja vuorovaikuttaa.
Tinderhän on todennäköisyyspeli, en tiedä miksi se fakta loukkaa naisia niin kovasti. Mies voi tykätä vaikka viidestä naisesta ja olla vielä enemmän yksin. Parempi 200 tykkäystä niin joku voi edes tykätä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä yrität sanoa mutta en usko alkuunkaan noihin sun keksittyihin lukuihin. Ai vain 5 naista sadasta haittaa jos olet alle 170cm? Olen 175cm ja Tinderissä joka kolman
Puhuinkin nyt Tinder-maailmasta. Ulkomaailmassa on paljon kiinnostuneita, mutta tuo Tinder vähän yllätti miten karu ja pinnallinen se voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Siis ketä tuossa nöyryytettiin? Sitä tekoälyä?
Ai että feikkiprofiileilla ei nöyryytetä ja asiasta tehdään vieläpä uutinen, jossa osoitetaan sormella?
Tutkittiin miesten käytöstä.
Nytkö miesten käytös onkin YLEn vastuulla eikä miesten 😂
Jännä juttu, että miesten sikailua ei saisi tutkia, siitä ei saisi kirjoittaa, pitäisi leikkiä, että se on ok, VAIKKA SE EI OLE OK. Se kiellettiin jo 1316 ja edelleen te jatkatte.
Miehet: Miehiä pitäisi tutkia enemmän, eikä keskittyä vain naisiin!
Myös miehet: Nöyryyttävät tulokset, tämä miehiä koskeva tutkimus täytyy poistaa!
Huhhuh, ja morjens mitkä ylilauta persujen kokoontumisajot täällä on menossa! 😂
Ylen, naisten, ja kaikkien muiden vikahan se on että ootte yksin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joita haittaa eivät edes tee tuttavuutta tai lähesty. Oletko kokeillut Tinderiä?
Ymmärsit väärin... Siis naisia ei todellakaan haittaa että olen alle 170 cm olen erittäin suosittu mies
Tää todisti vastaansanomattomasti että naiselle seurustelu on easymodella.
Ei sillä etteivätkö narsistiprinsessat yrittäisi sanoa vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Kysyitkö kaikilta Tinder-naisilta vai vain niiltä, joille yritit jutella? Prosenttiosuus lasketaan kaikista. Voin kuvitella, että aloitit vinkumalla "Haittaako kun olen lyhyt?" Jolloin itsetunnon puutteesi paljastui heti. Ei kukaan ota projektiksi vässykän itsetunnon rakentamista.
Entäs nämä tädit? Minuakin nuorempana yritti limaiset tädit iskeä, luuletko että olin siitä mielissäni?